Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 38 av 40
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Maria: Jeg skulle gjerne hatt hunden sjøl også jeg... det samme gjelder begge brødrene mine - men ingen av oss har dessverre muligheten per i dag
For å fortelle kort om hunden"Junior":
Han er 25 Labrador og 75% dobermann. Temmelig lik dobermann i utseende, men mer lik labradoren i oppførsel/ psyke. Temmelig bedagelig type, typisk "pensjonist" (han er ti år). Innehund, som er vant til å kunne løpe litt fritt av og til (de bodde landlig til, mine foreldre). Han er vant til å for det meste ha folk rundt seg. Fortsatt frisk og fin hund
Huff, som jeg skulle ønske jeg kunne tatt han til meg...
For å fortelle kort om hunden"Junior":
Han er 25 Labrador og 75% dobermann. Temmelig lik dobermann i utseende, men mer lik labradoren i oppførsel/ psyke. Temmelig bedagelig type, typisk "pensjonist" (han er ti år). Innehund, som er vant til å kunne løpe litt fritt av og til (de bodde landlig til, mine foreldre). Han er vant til å for det meste ha folk rundt seg. Fortsatt frisk og fin hund
Huff, som jeg skulle ønske jeg kunne tatt han til meg...
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Odd Espen skrev:Ja, det kunne jo blitt bra Mangler bla heisenRoy Fredrik skrev:Du får sette i gang og snekre ett. Her borte har de billige gullfisk Odd Espen. 8-10 cm koster helt ned til 15 cent stykke eller 78 øre. Skulle gjerne ha kjøpt med meg en haug til dammen. Men denne gangen blir det fisk fra Mexico i stedenfor. Skal jo dit på fangsttur om en måned.
Oj, det var billig! Skulle hatt dammen klar nå, hehe... Ser liksom for meg 20stk gullfisk i en 40liter bare fordi det er billig
Hadde jeg skulle reist rett hjem etter jobb hadde jeg kjøpt med meg 100 stykker. Men får ta det en annen gang.
.
Liz:
Håper noen "kjente" vil overta den, noen dere kan ha litt kontakt med, i alle fall via nett fremover. Skulle også gjerne tatt den, jeg får helt vondt når jeg leser slike "annonser", men vi har stor hund , to hjemmeboende barn, to undulater og ex antall akvarier i vår tomanns-bolig, så fornuften får vel seire her. Er den snill mot barn?
Håper noen "kjente" vil overta den, noen dere kan ha litt kontakt med, i alle fall via nett fremover. Skulle også gjerne tatt den, jeg får helt vondt når jeg leser slike "annonser", men vi har stor hund , to hjemmeboende barn, to undulater og ex antall akvarier i vår tomanns-bolig, så fornuften får vel seire her. Er den snill mot barn?
Liz H skrev:Skjønner.
Trur ikke et eget pjatteforum er noen dårlig ide jeg!
Begynte å lure på hva som hadde skjedd liksom.... jeg har jo vært fraværende fra nettet store deler av februar(moren min ble syk og døde), og har vært litt uttafor kan man si.... så visste ikke om det var noe jeg "burde ha fått med meg" eller hva...
Men her er dere joh!
Kondolerer så mye Liz. Jeg vet hvordan det er og miste sin mor. Min mor døde for tre år siden, bare 58 år.
.
Søren, tiden flyr fra meg her. Jeg må opp 05.45, så jeg får legge meg nå. Vi sees i morgen ettermiddag/kveld. Fortsatt god pjatt til dere som enda ikke logger av
Takk for alle kondolansene folkens.... det varmer litt.
Ang barnevennligheten til hunden: vet ikke hvor mye den har vært sammen med små barn de siste åra (jeg bor jo et "lite" stykke unna ) men som unghund vet jeg i alle fall om en episode der den i alle fall var ekstremt forståelsesfull og overbærende overfor en toåring som klarte å ta "balletak" på den ......
Men eldre hunder har vel gjerne godt av å ikke omplasseres til en familie med små barn, etter hva jeg har forstått - siden de ofte foretrekker å ta livet mer med ro.
Ang barnevennligheten til hunden: vet ikke hvor mye den har vært sammen med små barn de siste åra (jeg bor jo et "lite" stykke unna ) men som unghund vet jeg i alle fall om en episode der den i alle fall var ekstremt forståelsesfull og overbærende overfor en toåring som klarte å ta "balletak" på den ......
Men eldre hunder har vel gjerne godt av å ikke omplasseres til en familie med små barn, etter hva jeg har forstått - siden de ofte foretrekker å ta livet mer med ro.
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Usj, våkne opp til snø trodde jeg vi var ferdig med for i vinter
Velkommen Liz H. Og kondolerer med din mor. Skulle gjerne tatt imot hunden, men har alt to som sikkert hadde protestert om de hadde fått mindre oppmerksomhet
Ble litt sjokka over snøen jeg og, men det er vel vinterens siste krampetak. Krokusen har overlevd så jeg satser på at det er vår og begynner å drømme om sandaler og piknikk.
Ble litt sjokka over snøen jeg og, men det er vel vinterens siste krampetak. Krokusen har overlevd så jeg satser på at det er vår og begynner å drømme om sandaler og piknikk.
Håper det er det aller siste! Jeg begynnner å drømme om sommer og varme når det begynner å bli varmt i det hele tatt, nå er det jo ISkaldt! Sitter liksom i klasserommet med tjukk jakke og fryser!Elin skrev:Ble litt sjokka over snøen jeg og, men det er vel vinterens siste krampetak. Krokusen har overlevd så jeg satser på at det er vår og begynner å drømme om sandaler og piknikk.
SNØ?!
Ikke no snø her..
Men det er en beinkald vind.. fyttigrisen.. har ikke turt å bevege mer ut mer enn for tisseturer til hundene i dag jeg.. Og det var ille.. Nesten så nesa mi frøys..
Ikke no snø her..
Men det er en beinkald vind.. fyttigrisen.. har ikke turt å bevege mer ut mer enn for tisseturer til hundene i dag jeg.. Og det var ille.. Nesten så nesa mi frøys..
oki.. må bare dele dette med dere..
Hvor mange av dere pleier å ete mc donals mat?
Vel uansett, jeg tipper dere kansje tenker dere om to ganger neste gang "sjangsen" tilbyr seg å spise der, og velger å bruke litt ekstra kroner på ordentlig mat, etter denne filmen..
Hvor mange av dere pleier å ete mc donals mat?
Vel uansett, jeg tipper dere kansje tenker dere om to ganger neste gang "sjangsen" tilbyr seg å spise der, og velger å bruke litt ekstra kroner på ordentlig mat, etter denne filmen..
Ja, det blåser veldig ille i risør i dag... Brrr, deilig og komme hjem og ikke kjenne en vind!
Det var dårlig med blåfilter svamp dere hadde Arne? Bare et par 9x9cm svamper? Også fikk vi bare den ene av de, for den ene eska var tom! Så det eneste filteret jeg har til krabbekaret nå er en liten 9x9cm svamp som liksom skal dekke 2 pumper Jeg trodde dere kanskje hadde sånn at man kunne klippe av størrelsen man trengte jeg
Det var dårlig med blåfilter svamp dere hadde Arne? Bare et par 9x9cm svamper? Også fikk vi bare den ene av de, for den ene eska var tom! Så det eneste filteret jeg har til krabbekaret nå er en liten 9x9cm svamp som liksom skal dekke 2 pumper Jeg trodde dere kanskje hadde sånn at man kunne klippe av størrelsen man trengte jeg
Neste gang sier du det til han når du er i butikken Men, betalte dere for to esker, og så viste den ene seg å være tom når du kom hjem?
Ja, det var mamma som skulle kjøpe det for meg, så jeg ba ho spør Arne Det var han som fant fram til ho og alt... Jeg fikk riktig slange da, men jeg fikk to svampesker og en svamp, den ene var tom liksomGry skrev:Neste gang sier du det til han når du er i butikken Men, betalte dere for to esker, og så viste den ene seg å være tom når du kom hjem?
Jeg ble sulten av den gamleburger videoen. Er rar jeg
Men jeg fikk gørr lyst på grillkylling, masse salat og nøtter på! mmmmmmmm tror det er et tegn på at kvalmen er på vei bort
Men jeg fikk gørr lyst på grillkylling, masse salat og nøtter på! mmmmmmmm tror det er et tegn på at kvalmen er på vei bort
Jeg har tatt tak i saken, og snakket med Arne Han hadde ikke forstått at du skulle ha så mye, men blåmatte 1x1meter kommer til torsdag, så om du skal ha det, så si i fra. Han tar med den andre filterbiten på 9x9 eller hva det var nå, og leverer den i butikken deres etterpå.Odd Espen skrev:Ja, det var mamma som skulle kjøpe det for meg, så jeg ba ho spør Arne Det var han som fant fram til ho og alt... Jeg fikk riktig slange da, men jeg fikk to svampesker og en svamp, den ene var tom liksomGry skrev:Neste gang sier du det til han når du er i butikken Men, betalte dere for to esker, og så viste den ene seg å være tom når du kom hjem?
Et godt tegn!!Elin skrev:Jeg ble sulten av den gamleburger videoen. Er rar jeg
Hehe, takk Da sier jeg ifra nå? Trenger mer enn 2 9x9 svamper og, så jeg får skjult pumpene bak de Men da kommer vi kanskje innom til torsdag, eller er det en dum dag å komme innom?Gry skrev:Jeg har tatt tak i saken, og snakket med Arne Han hadde ikke forstått at du skulle ha så mye, men blåmatte 1x1meter kommer til torsdag, så om du skal ha det, så si i fra. Han tar med den andre filterbiten på 9x9 eller hva det var nå, og leverer den i butikken deres etterpå.
Men hvis vi skal drar vi etter skolen... Altså 11:20 Men det går vel greit når jeg bare skal inn og ha blåfilter og gå igjen?Gry skrev:torsdags ettermiddag går greit.
Det er jo ikke det at det ikke passer at du kommer, det er det at varene kommer på torsdag, men han vet ikke akkurat når, så da er det best å vente til ettermiddagen, eller i alle fall litt utpå dagen så dere ikke kommer før varene. Dere kan jo bare sende han er melding å høre om det har kommer før dere reiser også da.Odd Espen skrev:Men hvis vi skal drar vi etter skolen... Altså 11:20 Men det går vel greit når jeg bare skal inn og ha blåfilter og gå igjen?Gry skrev:torsdags ettermiddag går greit.
Erre noe liv her
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Sikker på at de vil ha meg der da? Masete og fæl Men får se om vi skal i det hele tatt, ikke sikkert mamma vil heller Hadde så klart sent han en melding, fordi hvis vi hadde dratt og de ikke hadde fått varene, så hadde det blitt kjedelig... Dra hele veine til arendal og tilbake uten å skal ha noeGry skrev:Det er jo ikke det at det ikke passer at du kommer, det er det at varene kommer på torsdag, men han vet ikke akkurat når, så da er det best å vente til ettermiddagen, eller i alle fall litt utpå dagen så dere ikke kommer før varene. Dere kan jo bare sende han er melding å høre om det har kommer før dere reiser også da.Odd Espen skrev:Men hvis vi skal drar vi etter skolen... Altså 11:20 Men det går vel greit når jeg bare skal inn og ha blåfilter og gå igjen?Gry skrev:torsdags ettermiddag går greit.
Just me... Og noen andre daBirger skrev:Erre noe liv her
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Side 38 av 40