Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 39 av 40
Side 39 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja.... Gry flyr vel rundt seg selv, pga Eques tenker jeg
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Holder på å tømme karret på kjøkkenbenken for all fisk nå jeg. Untatt et par av noe som er skjeldnere enn dritt ifra gyngehest
-
.
Var stas når Mona ville kjøpe noen til meg og ja Tok meg ikke råd til flere enn fire stk, og flere trenger man jo i grunn ikke. Jeg har begynt å lure på å selge unna endel av mine "gamle" arter jeg og. Vet ikke helt hvilke enda, men det blir nok en vårrydding i karene snart.
Trenger bare et par egentlig Se på parret jeg hadde med CW21, yngler som fy di. Spurte Mona deg eller? Bare lurer
-
.
Nei, Mona spurte meg ikke, hun bare ba meg se på bildet på AF, og da jeg så hva slag det var, og hun sa hun ville reise til Oslo i dag å kjøpe resten, ja da var jeg veldig rask til å spørre om hun ville kjøpe fire til meg dersom det var nok igjen.
Ok. Det var jo snilt gjort Sendte mail om hun ville selge meg tre stk bare, men vet jo svaret da Godt jeg har en kompis med kontakter i Peru
-
Ah.. endelig fått tak i laaang nettverkskabel, så nå kan jeg sitte i sofan med laptopen.. Og ikke ved spisebordet og på stolene som er ille å sitte på.. De er nesten så ille at man må ha pause mellom middag og dessert for å lette ræva litt..
Gratulerer med ny (snart) flott cory Gry!
Jeg gleder meg til jeg skal glede meg over nye dyr til saltvannet.. Har funnet ut at jeg må helt til kr.sand for å få borret hull i karret.. Pes...
Jeg gleder meg til jeg skal glede meg over nye dyr til saltvannet.. Har funnet ut at jeg må helt til kr.sand for å få borret hull i karret.. Pes...
Gry skrev:Alltid godt med slike kontakter og kompiser
Blir vel noen "skatter" om noen måneder regner jeg med.
-
Maria, har du ikke hørt om trådløst nett Ligger både i senga, på sofaen og på kjøkkenet jeg. Ja, jeg ligger ikke på kjøkkenet da.Maria skrev:Ah.. endelig fått tak i laaang nettverkskabel, så nå kan jeg sitte i sofan med laptopen.. Og ikke ved spisebordet og på stolene som er ille å sitte på.. De er nesten så ille at man må ha pause mellom middag og dessert for å lette ræva litt..
Takk for gratulasjonen. Er de ikke pene?
Gry skrev:Maria, har du ikke hørt om trådløst nett Ligger både i senga, på sofaen og på kjøkkenet jeg. Ja, jeg ligger ikke på kjøkkenet da.Maria skrev:Ah.. endelig fått tak i laaang nettverkskabel, så nå kan jeg sitte i sofan med laptopen.. Og ikke ved spisebordet og på stolene som er ille å sitte på.. De er nesten så ille at man må ha pause mellom middag og dessert for å lette ræva litt..
Takk for gratulasjonen. Er de ikke pene?
Eh, jo.. :p Men min trådløse router er ikke kombitabel med modemet til leverandører.. eller no.. Vel, jeg så en dag en fyr som stod på hue i en av de boksene her, og nøkka tak i han å fikk han til å komme inn her å fikse trådløst til meg.. Jeg hadde jo trådløs router så det skulle jo ikke være noe problem, men jeg er mindre glup når det gjelder slike data greier så tør ikke trykke å herje så mye selv.. Men han fyren prøvde og mente at det ikke gikk ann, fordi routeren ikke var kombitabel med modemet.. Men det som jeg syntes er så rart er at om jeg har kabel fra modemet til routeren og fra routeren til maskina, så funker det heeelt fint.. Har en slik linksys router..
Ang. equesene, jo, de er vakre! Virkelige skjønnheter!
.
At en router ikke er kompatibel med et modem har jeg aldri hørt, og nå har jeg hatt nettverk, og routere/modemer i mange, mange år. Disse har jeg installert og koblet selv, og ja, det kan være vanskelig, men dersom de ikke skal kunne jobbe opp mot hverandre så må det ene være nytt og det andre fra rundt 1980 vil jeg tro Tror bare han ikke ville innrømme at han ikke klarte det jeg
Gry skrev:At en router ikke er kompatibel med et modem har jeg aldri hørt, og nå har jeg hatt nettverk, og routere/modemer i mange, mange år. Disse har jeg installert og koblet selv, og ja, det kan være vanskelig, men dersom de ikke skal kunne jobbe opp mot hverandre så må det ene være nytt og det andre fra rundt 1980 vil jeg tro Tror bare han ikke ville innrømme at han ikke klarte det jeg
Det tror egentlig jeg også... :p Jeg prøvde selv å sette det opp men detvar ikke snakk om.. Så jeg ga opp.. Men kansje jeg skal ta meg en prat med en x av meg eller en av søss, de kan sånt..
Det synes jeg du skal, det er jo så "sytalaust" som de sier på vestlandet. Blir litt påvirket av mannen i mitt liv.
Argh! Nå har jeg fått fiksa pumpa og filteret til krabbekaret, men jeg får ikke festa slangen til elva! Så jeg trenger akvarie silikon! Også jeg som håpa jeg ble ferdig med elva og alt pumpestyret i dag... *sukk* Hvor får man tak i silikon fortest mulig? Så dere hadde på Myrene sist jeg var der, kanskje vi må ta en tur til torsdag(lenge til!) alika vel... huff, men jeg har fått starta den ene pumpa da, så filteret kan bare starte å bli klart med en gang
Gry skrev:Det synes jeg du skal, det er jo så "sytalaust" som de sier på vestlandet. Blir litt påvirket av mannen i mitt liv.
hehe.. vet du.. jeg husker første gang Arne åpnet kjæften forran meg, og jeg fikk det på ingen måte til å stemme.. Ble litt satt ut.. Jeg viste jo han bodde i Oslo før han flyttet helt til deg, så jeg klarte ikke å få noe til å stemme når han begynte å snakke vestlandsk..
Du får hive deg på sykkelen hit. Vi har vet du. Det var det jeg viste at du skulle ha med noe fra oss på søndag. Nei svarte du. Vi er jo like sløve begge toOdd Espen skrev:Argh! Nå har jeg fått fiksa pumpa og filteret til krabbekaret, men jeg får ikke festa slangen til elva! Så jeg trenger akvarie silikon! Også jeg som håpa jeg ble ferdig med elva og alt pumpestyret i dag... *sukk* Hvor får man tak i silikon fortest mulig? Så dere hadde på Myrene sist jeg var der, kanskje vi må ta en tur til torsdag(lenge til!) alika vel... huff, men jeg har fått starta den ene pumpa da, så filteret kan bare starte å bli klart med en gang
Jeg har fri i morgen og på onsdag, og da tør jeg rett og slett ikke avtale å gå ned på Frydendal med silikonen i morgen i tilfelle jeg finner på noe på sparket.
En av verdens mest fargerike, største og mest skjeldne av di såkalte dvergsiclidene. Har sendt ønske til julenissen
-
Mange som sitter med halvåpen munn og sier "hæ" når han prater ja Jeg har lært meg språket nå, men strevde veldig de første gangene jeg hørte han snakket jeg og.Maria skrev:Gry skrev:Det synes jeg du skal, det er jo så "sytalaust" som de sier på vestlandet. Blir litt påvirket av mannen i mitt liv.
hehe.. vet du.. jeg husker første gang Arne åpnet kjæften forran meg, og jeg fikk det på ingen måte til å stemme.. Ble litt satt ut.. Jeg viste jo han bodde i Oslo før han flyttet helt til deg, så jeg klarte ikke å få noe til å stemme når han begynte å snakke vestlandsk..
Oh, så flott! Hvor stor blir/er den?Birger skrev:
En av verdens mest fargerike, største og mest skjeldne av di såkalte dvergsiclidene. Har sendt ønske til julenissen
Gry skrev:Mange som sitter med halvåpen munn og sier "hæ" når han prater ja Jeg har lært meg språket nå, men strevde veldig de første gangene jeg hørte han snakket jeg og.Maria skrev:Gry skrev:Det synes jeg du skal, det er jo så "sytalaust" som de sier på vestlandet. Blir litt påvirket av mannen i mitt liv.
Ikke noe problemer med forståelsen, men ble bare litt paff fordi jeg regnet ikke med den dialekten, men noe østlandsk.. :p emma snakket vestlandsk med familien, litt morro, for hun snakker østlandsk med oss, men vestlandsk med moren, legger helt sånn plutselig om.. :p
haha! Ja, da husker jeg den nå, for jeg trengern;) hehe...Gry skrev:Du får hive deg på sykkelen hit. Vi har vet du. Det var det jeg viste at du skulle ha med noe fra oss på søndag. Nei svarte du. Vi er jo like sløve begge toOdd Espen skrev:Argh! Nå har jeg fått fiksa pumpa og filteret til krabbekaret, men jeg får ikke festa slangen til elva! Så jeg trenger akvarie silikon! Også jeg som håpa jeg ble ferdig med elva og alt pumpestyret i dag... *sukk* Hvor får man tak i silikon fortest mulig? Så dere hadde på Myrene sist jeg var der, kanskje vi må ta en tur til torsdag(lenge til!) alika vel... huff, men jeg har fått starta den ene pumpa da, så filteret kan bare starte å bli klart med en gang
Jeg har fri i morgen og på onsdag, og da tør jeg rett og slett ikke avtale å gå ned på Frydendal med silikonen i morgen i tilfelle jeg finner på noe på sparket.
Men du? Jeg tror i morgen og onsdag er en og samme dag Men jeg sender deg melding i morra, og hører om du fant på noe sånn på sparket, eller om du sitter hjemme
Når jobber du på torsdag?
Odd Espen skrev:haha! Ja, da husker jeg den nå, for jeg trengern;) hehe...Gry skrev:Du får hive deg på sykkelen hit. Vi har vet du. Det var det jeg viste at du skulle ha med noe fra oss på søndag. Nei svarte du. Vi er jo like sløve begge toOdd Espen skrev:Argh! Nå har jeg fått fiksa pumpa og filteret til krabbekaret, men jeg får ikke festa slangen til elva! Så jeg trenger akvarie silikon! Også jeg som håpa jeg ble ferdig med elva og alt pumpestyret i dag... *sukk* Hvor får man tak i silikon fortest mulig? Så dere hadde på Myrene sist jeg var der, kanskje vi må ta en tur til torsdag(lenge til!) alika vel... huff, men jeg har fått starta den ene pumpa da, så filteret kan bare starte å bli klart med en gang
Men du? Jeg tror i morgen og onsdag er en og samme dag Men jeg sender deg melding i morra, og hører om du fant på noe sånn på sparket, eller om du sitter hjemme
hihi.. Elin er også sånn vimsete.. hun trodde det var mandag i dag.. :p
Har fri i morgen og torsdag Bare send en melding du.Odd Espen skrev:haha! Ja, da husker jeg den nå, for jeg trengern;) hehe...Gry skrev:Du får hive deg på sykkelen hit. Vi har vet du. Det var det jeg viste at du skulle ha med noe fra oss på søndag. Nei svarte du. Vi er jo like sløve begge toOdd Espen skrev:Argh! Nå har jeg fått fiksa pumpa og filteret til krabbekaret, men jeg får ikke festa slangen til elva! Så jeg trenger akvarie silikon! Også jeg som håpa jeg ble ferdig med elva og alt pumpestyret i dag... *sukk* Hvor får man tak i silikon fortest mulig? Så dere hadde på Myrene sist jeg var der, kanskje vi må ta en tur til torsdag(lenge til!) alika vel... huff, men jeg har fått starta den ene pumpa da, så filteret kan bare starte å bli klart med en gang
Jeg har trudd at det har vært onsdag i hele dag, jeg da... Men har hele tiden kommet på at det er onsdag i morra, og etter 10 min er det onsdag igjenMaria skrev:hihi.. Elin er også sånn vimsete.. hun trodde det var mandag i dag.. :p
Side 39 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Side 39 av 40