Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Adi
Emma-Louise
Selveste Preben
Birger
Stian og carina
Arne
MalinFP
Johan
Elin
Maria
Odd Espen
bianca88
Gry
17 posters
Side 40 av 40
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hehe, ja da så Men da får du en melding i morra!Gry skrev:Har fri i morgen og torsdag Bare send en melding du.
Huff, nå kjenner jeg at jeg må ha en is! Skriver så masse rart tull! Helt surrete i hodet Håper ingen så det innlegget som jeg la inn, endra, endra og sletta? Det innlegget funka ikke helt...
Gry skrev:Oh, så flott! Hvor stor blir/er den?Birger skrev:
En av verdens mest fargerike, største og mest skjeldne av di såkalte dvergsiclidene. Har sendt ønske til julenissen
Hannen blir opp imot 12cm
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Jeg så ingenting! Hehe. Og mellom oss Espen fikk vi rett dag. Hurra!
Gratulerer med flott cory Gry (jeg sponser kaldtvann og stiller opp som fostermor for eventuelle yngler!!)
Håper julenissen kommer med den dvergcikliden og alle ynglene Birger, da kan jeg stille som fosterhjem
Og jeg vet ikke om jeg tør å åpne denne pjatten mer.. blir så mye fisk jeg får lyst på!! Men jeg får stille meg i kø for yngel av eques og julenissecikliden.... Ser for meg lange køer, overnatting på utsiden av dører og paparatzi tilstander
Gratulerer med flott cory Gry (jeg sponser kaldtvann og stiller opp som fostermor for eventuelle yngler!!)
Håper julenissen kommer med den dvergcikliden og alle ynglene Birger, da kan jeg stille som fosterhjem
Og jeg vet ikke om jeg tør å åpne denne pjatten mer.. blir så mye fisk jeg får lyst på!! Men jeg får stille meg i kø for yngel av eques og julenissecikliden.... Ser for meg lange køer, overnatting på utsiden av dører og paparatzi tilstander
Har jeg fått rett i noe? Hva var det jeg ikke fikk med meg nå?Elin skrev:Jeg så ingenting! Hehe. Og mellom oss Espen fikk vi rett dag. Hurra!
Odd Espen skrev:Jeg har trudd at det har vært onsdag i hele dag, jeg da... Men har hele tiden kommet på at det er onsdag i morra, og etter 10 min er det onsdag igjenMaria skrev:hihi.. Elin er også sånn vimsete.. hun trodde det var mandag i dag.. :p
Gry skrev:Jeg har fri i morgen og på onsdag, og da tør jeg rett og slett ikke avtale å gå ned på Frydendal med silikonen i morgen i tilfelle jeg finner på noe på sparket.
Odd Espen skrev:Men du? Jeg tror i morgen og onsdag er en og samme dag
Tror vi må synge denne hvilken dag er det i dag sangen..
Dette er en rar uke: Mandag, onsdag, tirsdag, onsdag, onsdag..... håper vi kommer oss videre til torsdag altså
Hihi, Elin, det ser ut som om du får mye å gjøre fremover når du skal passe alle disse fiskene.
Hihi, Elin, det ser ut som om du får mye å gjøre fremover når du skal passe alle disse fiskene.
Gry skrev:
Jo det er ett slit, men jeg ofrer meg for at dere skal få drette og ikke tenke på at dere må ha plass til alle ynglene. Er å grei jeg altså
Elin skrev:Jeg så ingenting! Hehe. Og mellom oss Espen fikk vi rett dag. Hurra!
Kommer nok mye som overgår dette snart
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Hvilken dag er det i dagElin skrev:Tror vi må synge denne hvilken dag er det i dag sangen..
hvilken dag er det i dag
er det onsdag?
nei*hm kan ikke dette*
Hvilken dag er det i dag
hvilken dag er det i dag
er det tirsag?
Ja! I dag er det tirsdag!
eller noe sånt...
Ah, det var mega snilt altsåElin skrev:Gry skrev:
Jo det er ett slit, men jeg ofrer meg for at dere skal få drette og ikke tenke på at dere må ha plass til alle ynglene. Er å grei jeg altså
Dårlig med Koi her altså. Har du sett de nye coryene jeg har fått kloa i? Det er skikkelige siklefisk altså!!! http://www.nettaigyo.com/corydoras/encyc/corydoras/eques.htmlRoy Fredrik skrev:Er det noen som skal selge koi må dere si ifra.
Ah.. *propp mett av kinamat* Jeg har en vennine som jobber på kina restaurant OG peppes.. Jeg har det for godt innimellom..
Vi har fått 2 nye forummedlemmer i dag!
Velkommen til Renya og Magnus'n
Velkommen til Renya og Magnus'n
:D
Hei ja
Når jeg endelig hadde fått somlet meg tid til å skrive noe på pjatte tråden på nettakvariet, så hadde dere flyttet
Men men, sitter syk hjemme med influensa noe sjikelig dritt asså ! men får god tid til å sitte masse å bable her inne
Jeg tenkte jeg skulle ta meg tid til å lese alle inleggene her, men jeg kom ikke lengre enn første side for da jeg bladde ned å såg at det var 66 sider (lignet kansje litt på den smileyen da ja), jidde jeg opp. Jeg tok bare et fint hopp å landet på side 66 jeg ^^
Får ligge inn den "tørre" vitsen jeg skrev på pjatte tråden før den ble slettet
Hva kalles heksene i ørkenen ?
Når jeg endelig hadde fått somlet meg tid til å skrive noe på pjatte tråden på nettakvariet, så hadde dere flyttet
Men men, sitter syk hjemme med influensa noe sjikelig dritt asså ! men får god tid til å sitte masse å bable her inne
Jeg tenkte jeg skulle ta meg tid til å lese alle inleggene her, men jeg kom ikke lengre enn første side for da jeg bladde ned å såg at det var 66 sider (lignet kansje litt på den smileyen da ja), jidde jeg opp. Jeg tok bare et fint hopp å landet på side 66 jeg ^^
Får ligge inn den "tørre" vitsen jeg skrev på pjatte tråden før den ble slettet
Hva kalles heksene i ørkenen ?
Magnus'n- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 16
Registration date : 04.03.2008
Sandwich! Velkommen til våre nye medlemmer!
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://pjatten.forumakers.com/viewtopic.forum?t=26
-------
Oversatt av babelfish
Following a great number of answers, this subject was automatically divided. You can find the continuation of this subject here:
-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
-------
Oversatt av babelfish
Following a great number of answers, this subject was automatically divided. You can find the continuation of this subject here:
Side 40 av 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Side 40 av 40