Re-born dukker.
3 posters
Side 1 av 1
Re-born dukker.
Har dere sett disse dukkene som lages, og ser helt ut som babyer? Sjekk f.eks denne! http://cgi.ebay.com/RDK-ReBoRN-JeSSiCA-ScHeNK-KiT-NEW-SCuLpT-MAYA_W0QQitemZ370061222125QQihZ024QQcategoryZ2415QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Så program om damer som bestiller dem og later som om de er ekte babyer, noe som er....vel, litt merkelig, men så gøy å kjøpe en til jentene!
Så program om damer som bestiller dem og later som om de er ekte babyer, noe som er....vel, litt merkelig, men så gøy å kjøpe en til jentene!
Re: Re-born dukker.
Gry skrev:Har dere sett disse dukkene som lages, og ser helt ut som babyer? Sjekk f.eks denne! http://cgi.ebay.com/RDK-ReBoRN-JeSSiCA-ScHeNK-KiT-NEW-SCuLpT-MAYA_W0QQitemZ370061222125QQihZ024QQcategoryZ2415QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Vær sin smak.. Joda, litt snålt, men om det kan gjøre at folk som ikke klarer å håndtere unger, ikke får unger, så gi meg et lass, jeg skal dele dem ut.. men så er det jo gjerne de som ikke klarer å håndtere dem som får unger da...
Jeg har sett litt for mange skumle filmer (to faktisk - er ikke god på skumle filmer) med dukker i. Jeg hadde ikke likt å ha en slik i huset, blir jo helt skremt av at de ser så levende ut. Merkelige morsinstinkter på de som leker de er levende babyer... Kan ikke helt forstå det, men det skader jo ingen.. og mannen min forstår ikke at jeg står og snakker til hongsloi hunnen min og sier hun er flink mamma og sånn heller . Så lenge det ikke skader andre eller dem selv får folk pusle med det de vil. Hakket rarere er de som kjøper dokkedamer i full størrelse og leker de er kona - ikke bare i senga, men ved kjøkkenbordet, drar på bilferie med dem, drikker te med dem.. hmmm, en rar, rar verden:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Ja, så det programmet også. Huff, litt spooky med de damene hengt opp rundt i huset etter kroken i nakken, men som du sier; de skader ikke noen.
jeg så og den "full størrelse dukke" episoden.. Jeg måtte le litt jeg da.. heh..
Men disse reborn dukke mammane, lot vel ikke som om de var levende.. Men brukte dem vel for å "fylle" ut livet, de var glad i barn, men ville gjerne unngå alt griset? :p
Men disse reborn dukke mammane, lot vel ikke som om de var levende.. Men brukte dem vel for å "fylle" ut livet, de var glad i barn, men ville gjerne unngå alt griset? :p
Noen ville ha den "perfekte baby", altså en som ikke gråt, eller skitnet seg til, en annen ville fylle tomrommet etter sitt barnebarn som var flyttet langt bort, men felles for de vi fulgte i programmet var at de kjøpte ordentlig baby utstyr til disse dukkene, og kjørte dem i vogner ute blant folk. De var klar over at dette bare var dukker, men knyttet seg til dem på et litt unormalt sett. Andre igjen kjøpte dem kun som samleobjekter. Så fulgte vi ei som laget disse, hun er jo i grunn en fantastisk kunstner når man ser hvordan disse dukkene ser ut før de bli malet og satt hår på. Noen av de som ligger på e-bay ser ut som, ja netopp, dukker, mens andre igjen ser helt skremmende naturtro ut.
Side 1 av 1