Sommerfuglparken i Arendal
3 posters
Pjatten :: Alt og ingenting :: Bilder
Side 1 av 1
Sommerfuglparken i Arendal
For komme oss litt ut i dag, så satt vi snuten østover og innom sommerfuglparken i Arendal. Jeg var en gang for mange år siden i en slik "park" da det fantes en i Grimstad, men husket ikke at det var så mange flotte sommerfugler.. De er jo bare helt utrolig nydelige og fantastiske skapninger.. Farger og kontraster og mønster, helt utrolig.. Til tross for den uendelige varmen inni drivhuset hvor de holdt dem, så måtte jeg gå to runder for å se om jeg så flere pene sommerfugler..
Her kommer bilder fra min søndag i sommerfuglparken..
Siden noen av bildene bare blir for store uansett hva jeg gjør, så får det bare bli sånn..
Her kommer bilder fra min søndag i sommerfuglparken..
Siden noen av bildene bare blir for store uansett hva jeg gjør, så får det bare bli sånn..
Re: Sommerfuglparken i Arendal
I jøsse navn. Her har man bodd i Arendal i 15 år, og ikke fått med seg den parken. Ser ut som vi må ta en tur dit altså.
Den var i grimstad tidligere.. De åpnet vel nettopp i Arendal.. Så du henger ikke så mye etter.. :p
Kjempefine bilder! Vi var og en tur da den lå i Grimstad. Må ta en tur dit i løpet av sommeren, bildene dine overbeviste!
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Pjatten :: Alt og ingenting :: Bilder
Side 1 av 1