Odd Espen's bilder om alt mulig!
+4
MalinFP
AnetteM
Liz H
Odd Espen
8 posters
Pjatten :: Alt og ingenting :: Bilder :: Fotogalleri
Side 2 av 3
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Re: Odd Espen's bilder om alt mulig!
Sølvi kjøpte den til mamma i år :p Så nei, den er ikke så veldig gammel. Men mamma gadd ikke åpne den, for inni lukene var det bare teite bilder. Ho syns den var finest uåpna.
Helt enig, jeg ville heller ikke åpnet den. Gidder du spørre hvor hun kjøpte den?
Så utrolig mange flotte engler. Jeg likte spesielt godt den litt runde pluss den med katten.
Jeg har fiksa litt, så det ikke blir så mange bilder å laste opp hver gang man åpner denne tråden. Jeg har nå lagt bildene inn i spoilere, så hvis dere trykker på en spoiler ser dere bildene jeg har lagt ut, så slipper dere å bla gjennom alle sammen!
Gry, jeg spør Sølvi etterpå!
Så lurt. Har ikke forsøkt dette spoiler greiene jeg. Er det vanskelig?Odd Espen skrev:Jeg har fiksa litt, så det ikke blir så mange bilder å laste opp hver gang man åpner denne tråden. Jeg har nå lagt bildene inn i spoilere, så hvis dere trykker på en spoiler ser dere bildene jeg har lagt ut, så slipper dere å bla gjennom alle sammen!
Nei, du bare skriver det du skal ha i spileren mellom [spoiler] klammer.
De kjøpte kalenderen på bokhandleren på Amfi-senteret i Arendal
De kjøpte kalenderen på bokhandleren på Amfi-senteret i Arendal
Ok, tror det er to stk der, så da får jeg gå innom begge til tirsdag.
Bilde nr 2 og 3 var bare NYDELIGE!! Skikkelig flotte!
Det er bilder jeg godt kunne spandert litt penger på for å få i storformat å hengt på veggen! Om oppløsningen er god nok til det..!
Det er bilder jeg godt kunne spandert litt penger på for å få i storformat å hengt på veggen! Om oppløsningen er god nok til det..!
Takk for skryten
Bilde nr 2 er hvertfall ikke god nok oppløsning, det er bare et utklipp av et større bilde
Bilde nr 3 tror jeg faktisk hadde vært litt kult på veggen...
Bilde nr 2 er hvertfall ikke god nok oppløsning, det er bare et utklipp av et større bilde
Bilde nr 3 tror jeg faktisk hadde vært litt kult på veggen...
Som jeg har sagt, så har jeg tenkt å kjøpe meg ny linse. Jeg fikk prøve et par linser av mette her en dagen, en vidvinkel og en telelinse(den jeg har tenkt å kjøpe). Her tenkte jeg bare at jeg skulle vise hvor stor forskjel linsa faktisk gjør! Jeg zooma like langt ut på begge bildene, for å se forskjellen. ("vanlig" betyr bare den linsa som fulgte med kameraet!)
- Spoiler:
Diverse bilder
- Spoiler:
- Detta tok jeg på flyet opp til Norge til påsken, dere skulle sett den solnedgangen!
Pus
Redigerte et par av de litt mye, men syns det ble fancy hehe...
- Spoiler:
Ja, det kan godt være, for det var både måker og duer der! Måkene fløy rundt, eller satt på vannet, mens duene satt på fjellet, og denna ser jo ut til å fly fra fjellet! Så det må være en blanding her!
Takk
Fortsatt spent på om noen merker noe rart ved et bilde hehe..
Fortsatt spent på om noen merker noe rart ved et bilde hehe..
Det eneste jeg la merke til var at ett av bildene så ut som om det ble bredere og bredere fra bunnen og opp, men det trodde jeg bare var motivet som gjorde? Må se en gang til.
Ikke bilde nr 3 jeg mente, men hvis ingen ser det, så er det vel ikke så farlig Hehe...
Ps har jeg forresten brukt på alle bildene! Haha, så du har forsåvidt rett, jeg har brukt ps på bilde nr 3
Ps har jeg forresten brukt på alle bildene! Haha, så du har forsåvidt rett, jeg har brukt ps på bilde nr 3
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Pjatten :: Alt og ingenting :: Bilder :: Fotogalleri
Side 2 av 3