Pelsdyra i tunveien...
5 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Hunder
Side 2 av 4
Side 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Pelsdyra i tunveien...
Awww så god! Hun kan få ligge på fanget mitt og furte hehe
Sist endret av Elin den Tir 14 Okt - 13:50, endret 1 gang (Reason for editing : skriveleif)
Han er så pen. Tar med meg shakira når hun kommer i løpetid så kan vi lage sheltichier hehehe. Hun er helt enig
Elin skrev:Han er så pen. Tar med meg shakira når hun kommer i løpetid så kan vi lage sheltichier hehehe. Hun er helt enig
hehe..
Denne karen skal ikke avles på.. Bitt feil og vist aggresive tedenser, og det er nok for meg at jeg ikke tenker på små Ping'er.. :p
hehe tror ikke helt at blandingen ville blitt helt fin heller ... men Shakira er forelsket! Eller var det meg? hi hi
Ja, han er uten tvil NYDELIG. Jeg er forelsket.. hehe
Han har sånne pene sorte hår, nyydelig..
Han har sånne pene sorte hår, nyydelig..
Gry skrev:Du har kanskje skrevet det før, men hvor gammel er han?
2 år og 4 mnd ca..
Jøss, bare en ungdom jo! Herregud, jeg er så glad at du tok i mot han. Blir helt dårlig ved tanken på at de bare skulle tatt livet av han.
Gry skrev:Jøss, bare en ungdom jo! Herregud, jeg er så glad at du tok i mot han. Blir helt dårlig ved tanken på at de bare skulle tatt livet av han.
Jeg skjønner heller ikke helt det da.. Men joda, han har litt problemer, spesielt når det kommer til mat.. Tror nemlig han har fått mat av eieren, altså menneskemat, han var ikke særlig hånderbar da jeg spiste her isted og han hoppet opp i sofan.. Da så jeg grunnen til hvorfor eier mente han er aggresiv.. Men som du sier, han er bare en ungdom, og har nok godt med potensiale. Jeg gir ikke opp med det første..
Gry skrev:Nei, stå på, så innser han raskt at han ikke bestemmer lenger.
Ja, det er det jeg regner med..
I går kveld så tok han helt av.. Men han er litt sånn snål og.. Koser litt med han før jeg siter natta til han og setter han i bur og når jeg skulle ta han og sette han i buret så begynte han å knurre og var helt gal.. Jeg prøve den primitive metoden, åpnet bur døra, pekte inn i buret og sa "gå å legg deg i buret!" Han hoppet ned med knurre effekt og gikk demonstrativt inn i buret med en dyp knurr.. Jeg lukket døra han ble stille, og alt var greit... Så, han er liksom litt snål når det kommer til dette her.. Han var ikke vrang i det hele tatt og hoppet rett ned fra sengen og gikk rett inn i buret.. Så kan virke som om han bare MÅ si i fra, men samtidig syntes det er helt greit med sjefete meg og det å ligge i bur om natten.. Men jeg vet ikke jeg..
Målet er jo at han slutter helt med denne knurringen i hytt å pine.. Syntes han har taklet alt veldig greit egentlig..
Dagens bilder fra oss..
Chira fant husets minste seng, og trøkka seg oppi..
Så syntes Ping at Chira skulle være med å leke, Chira var ikke helt enig..
"Haaaallloooo?!"
Chira og Wilma
Chira er ALLTID uskyldig..
Så fikk Ping gjort noe vittig med ene leken, heh.. Han tredde den oppover trynet.. Den sitter ikke fast altså! heh..
Chira fant husets minste seng, og trøkka seg oppi..
Så syntes Ping at Chira skulle være med å leke, Chira var ikke helt enig..
"Haaaallloooo?!"
Chira og Wilma
Chira er ALLTID uskyldig..
Så fikk Ping gjort noe vittig med ene leken, heh.. Han tredde den oppover trynet.. Den sitter ikke fast altså! heh..
hehe.. Han gjør mange sånne rare ting altså..
Han pleier også å stå på sia en bamse, også sparker han i den sidelengs med bakbeina.. Ser helt teit ut.. Han er ganske leken av seg..
Han pleier også å stå på sia en bamse, også sparker han i den sidelengs med bakbeina.. Ser helt teit ut.. Han er ganske leken av seg..
Jeg fant nissalua!! Gjett hvem som fikk gjennomgå! hihi
Chira
Wilma (Hun ser alltid livredd hun når jeg tar bilder av henne inne):
Ping:
Chira
Wilma (Hun ser alltid livredd hun når jeg tar bilder av henne inne):
Ping:
Ikke like bra som ditt bilde av Shakira da.. Men jeg er fornøyd bare med å få dem til å sitte PÅ krakken for 3 bilder. Wilma er jo greit, hun tør jo ikke hoppe ned.. Og synker sammen som en sandsekk så fort noe blir tredd på henne..
Hvordan går det med Ping? Knurrer og glefser han fremdeles på deg, eller har han innsett at du er sjefen?
Gry skrev:Hvordan går det med Ping? Knurrer og glefser han fremdeles på deg, eller har han innsett at du er sjefen?
Det går veldig greit egentlig.. Går gjerne dager mellom hver gang han blir sånn skikkelig sint. Også om han får tak i noe mat som vi skal ta fra han, DA blir han sint. Er påpasselig så han ikke får tak i sokker og tøfler som han gjerne skal beskytte, er en stund siden han har gjort det nå. Samt at ingen får så store godbiter at dem ikke kan ete dem opp med en gang, for å unngå å gi han noe å passe på liksom..
Han godtar mer og mer.. Og det er tydelig forbedringer!
Så godt å høre, og det har jo ikke gått all verdens tid heller. Stå på videre.
Nei, det har jo ikke det.. På torsdag var det 6 uker siden jeg hentet han. Så jeg ser enda håp om at han skal bli enda bedre.
Og ENDELIG har NKK klart å gjennomføre eierskiftet!
Dyreeier : Brox, Maria
Adresse1 : Tunveien 93
Adresse2 :
Postnr./-sted : 4790 Lillesand
Dyreeier : Brox, Maria
Adresse1 : Tunveien 93
Adresse2 :
Postnr./-sted : 4790 Lillesand
Side 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Hunder
Side 2 av 4