Her er Mimmi!
5 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Hunder
Side 2 av 3
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Re: Her er Mimmi!
Vi storkoser oss. Hun er bare snill og forholdsvis rolig. I dag sover hun mye. Det er jo gjerne slik når man har kommet i nytt hus, og begynner å slappe litt av. Da må man sove mye å fordøye alle inntrykkene.
Hilste på Mimmi i går, da jeg var en liten tur på Myrene. Veldig kosete liten skapning, fin var dem også..
Så du må krype til korset å innrømme at du likte henne, tross størrelsen, Bjørn?
I går og i dag har hun vært med Arne på jobb. Jeg har vært på skolen, og hun kan jo ikke være hjemme alene med Enya enda, for det blir seks timer fra vi reiser og til jentene kommer hjem fra skolen. Nå har jeg fri noen dager, så fra og med i morgen begynner vi å trene på å være alene inne i noen minutter av gangen. Vi har kjøpt valpegård, og der inne skal hun ha soveburet sitt, masse leker og vann, og der skal hun være når jeg går på utsiden i noen øyeblikk, slik at hun blir vant til å være i den når hun er alene (bare nå mens hun er liten selvfølgelig). Jeg tør ikke ta sjansen på å gå fra henne når hun er fri, for hun tygger gjerne på ledninger og annet snadder
I går og i dag har hun vært med Arne på jobb. Jeg har vært på skolen, og hun kan jo ikke være hjemme alene med Enya enda, for det blir seks timer fra vi reiser og til jentene kommer hjem fra skolen. Nå har jeg fri noen dager, så fra og med i morgen begynner vi å trene på å være alene inne i noen minutter av gangen. Vi har kjøpt valpegård, og der inne skal hun ha soveburet sitt, masse leker og vann, og der skal hun være når jeg går på utsiden i noen øyeblikk, slik at hun blir vant til å være i den når hun er alene (bare nå mens hun er liten selvfølgelig). Jeg tør ikke ta sjansen på å gå fra henne når hun er fri, for hun tygger gjerne på ledninger og annet snadder
Gry skrev:Så du må krype til korset å innrømme at du likte henne, tross størrelsen, Bjørn?
Ja, må nok det.
Da er du der ofte Odd Espen, og det er bra. Begynner vel å bli en uke siden jeg skrev sist. Skriver i bloggen hennes og legger inn bilder ganske ofte.
Det er bra. Det er jo litt stusselig å skrive dersom det bare er meg og Arne som leser.
Jeg leser og på siden til Mimmi. Bloggen hennes er morsom. Lo godt av historien om den fæle collien som slipper pels hehe.
haha, den hunden der har ADHD. det er jeg sikker på. fullt kjør heletiden, for så plutselig sove. Det er virkelig en artig krabat som liker å bite meg i nesen.
Elin skrev:Hun helt herlig etter det jeg leser om henne. Morsomt innlegg i bloggen
Ja det er en herlig liten skapning.
Søren, glemmer at du ikke har bil nå. Ellers vil nok Mimmi være å finne på Myrene i morgen. Da jobber jeg og Arne tidlig, så da må hun være med på jobb.
Jeg skrev på den store pjatten at jeg skulle ha senvakt i dag..... det rette er at jeg har fri. Godt jeg kom på det før jeg var nede på jobb.
Jeg skrev på den store pjatten at jeg skulle ha senvakt i dag..... det rette er at jeg har fri. Godt jeg kom på det før jeg var nede på jobb.
I dag har jeg hilst på lille barte-mimmi.. hehe Hun var no søt med barten sin!
Og veldig glad for å få hilse på.
Nydelig hund dere har fått dere Gry!
Og veldig glad for å få hilse på.
Nydelig hund dere har fått dere Gry!
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Hunder
Side 2 av 3