Hjelpe meg og stemme?
3 posters
Side 1 av 1
Hjelpe meg og stemme?
Etter og ha blitt tipset av Gry om og få lov og legge ut denne linken,så sier jeg ja takk til det.
Og håper de som har lyst,hjelper meg og stemme på datter'n min,som har vært så heldig og være 1 av 10,som har
blitt med videre i bildekonkurransen til Princess.
Så har du lyst,stem på MATILDE....og gjerne hver dag frem til 19.Oktober
http://www.smekkesjarmor.com/VoteMe.aspx
Og håper de som har lyst,hjelper meg og stemme på datter'n min,som har vært så heldig og være 1 av 10,som har
blitt med videre i bildekonkurransen til Princess.
Så har du lyst,stem på MATILDE....og gjerne hver dag frem til 19.Oktober
http://www.smekkesjarmor.com/VoteMe.aspx
Re: Hjelpe meg og stemme?
Tusen takk
Ser du er fra Risør....har ei venninde som er derfra. Men nå vet jeg ikke alder på deg da...så ikke sikkert du vet hvem hun er
Ser du er fra Risør....har ei venninde som er derfra. Men nå vet jeg ikke alder på deg da...så ikke sikkert du vet hvem hun er
Velkommen til forumet og forresten hehe...
16 er jeg, står under bildet mitt. Ikke sikkert jeg vet hvem det er nei, mange jeg ikke vet hvem er i Risør altså! Hehe...
16 er jeg, står under bildet mitt. Ikke sikkert jeg vet hvem det er nei, mange jeg ikke vet hvem er i Risør altså! Hehe...
Elin, bildet du har lagt inn på hjemmesiden til Mimmi var bare helt nydelig!!
Det kan jo hende....Trine Bjervig?Gry skrev:Kanskje jeg kjenner henne da? Jeg er jo et par år eldre enn Odd Espen
Bjervig.... Jeg tenker Bjørn Bjervig når jeg hører det navnet. Kanskje de er i familie? Bjørn er i så fall en kamerat av samboeren til pappa. Hun er bare tre år eldre enn meg
Gry skrev:Bjervig.... Jeg tenker Bjørn Bjervig når jeg hører det navnet. Kanskje de er i familie? Bjørn er i så fall en kamerat av samboeren til pappa. Hun er bare tre år eldre enn meg
Bjørn Bjervig er ikke så dårlig tippet....det er faren hennes.
Ok Det vil jeg påstå er i familie ja. Kan ikke ta henne på navnet, men vet sikkert hvem det er dersom jeg ser henne. Jeg er kjempe dårlig på navn.
Jeg legger lenken til avstemmingen inn på "her er stedet å diskutere alt og ingenting" tråden. Der er de fleste innom å kikker.
Side 1 av 1