Maria's Akvarier
3 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Diverse andre dyr
Side 1 av 1
Maria's Akvarier
Må vel ha en tråd om dem og..
Solgte mine 2 L022 og siden jeg da måtte ut med alt av røtter så tok jeg likesågodt en skikkelig opprenskning.. Ominnredet i samme slengen og slik ble det.. Litt bilder av karret og beboere..
Her er noen fornøyde planter:
Solgte mine 2 L022 og siden jeg da måtte ut med alt av røtter så tok jeg likesågodt en skikkelig opprenskning.. Ominnredet i samme slengen og slik ble det.. Litt bilder av karret og beboere..
Her er noen fornøyde planter:
Re: Maria's Akvarier
Takk!
Ble fornøyd med oppsettet.. Scalarene liker å henge litt bak røtter, så jeg lagde litt lommer til dem, som samtidig gjør at jeg kan se dem når jeg tar bilder.. De liker ikke kamera no særlig.. Veldig synd, for de er utrolig pene.
Ble fornøyd med oppsettet.. Scalarene liker å henge litt bak røtter, så jeg lagde litt lommer til dem, som samtidig gjør at jeg kan se dem når jeg tar bilder.. De liker ikke kamera no særlig.. Veldig synd, for de er utrolig pene.
Elin skrev:Så fint det har blitt
Har bolivianerene dannet par?
Nei, det tror jeg ikke... De svimser no rundt begge to uten å være særlig opptatt av hverandre..
C. weitzmaniene har virkelig fått vokst! Da jeg skulle legge meg i går så oppdaget jeg at gjengen var ute på tokt, satt meg ned for å se på dem.. Svimset opp og ned glasset, og den ene har begynt å bli noe fet.. Men store og pene er dem iallefall.. Veldig pene..
Elin skrev:Hvordan går det med de nye skattene dine Maria?
Jo nå skal du høre..
Glupe meg foret nok litt mye med mygglarver forjedagen...
I dag oppdaget jeg til min store sorg at en av canarensisene lå å gapa på siden på sanden.. Tok et raskt overblikk på de andre beboerene og de andre 4 canarensisene så noe pjusk ut, og var mørke, men de var oppgående.. I hu å hast tok jeg opp denne dårlige, var nesten så jeg begynte hlr på den.. Hadde han over i en bakk hvor jeg stadig vekk fylte på med nytt vann for å håpe at den ville klare seg.. Men det gjorde den altså ikke..
Byttet en god del vann, og oppdaget itillegg en ekkel slimete alge.. Så halve plante bestanden gikk rett i søpla.. Jeg har satt ut flere av de fine røttene mine som er FULL av denne ekle algen.. Håper de fryser ihjel og dør og angrer på at de kom å tulla med meg..
Canarensisene er ikke helt i form enda.. Men kommer til å passe på dagene fremover.. Glemte selvsagt å teste vannet før jeg heiv meg til å bytta vann.. Men eneste løsningen må være de mygglarvene.. Ble nok for mye rett å slett, så noe ble liggenes å ulme..
Gjett om jeg har lært nå da..
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Diverse andre dyr
Side 1 av 1