Elin og Grys Engelske!
4 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 13 av 15
Side 13 av 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: Elin og Grys Engelske!
Finnes det ikke noen på undulatprat som kansje kunne hjulet dere? Med lånspar kansje? Om det kansje kan få resten i gang, så hvorfor ikke?
Tror nok de er for redd for smitte de fleste, så da må man begynne å styre med karantene osv før man kan sette dem inn til de andre.
Ja, er ikke så greit om de skal stå for seg selv da er jo hele hekkesmitteforsøket i vasken hehe. Du får sjekke litt rundt Gry, så skal jeg gjøre det samme (uten for store forhåpninger til meg). Kan jo stikke ned på torvet og kidnappe noen duer. De er nå hvertfall amorøse nok
Hehe! Elin, du er så rar og vittig! Får meg fremdeles gode lattere av deg!
Jeg tok Leo og Leanna ut av hekk. Ble ikke noe egg av dem denne runden.
Vurderer å bare legge alt på is en stund å ha alle i storburet med dørene åpne. De flyr fritt rundt nå. Håper det skal få dem til å velge partner selv og kanskje da ville hekke. Diana og Grønnvald er mye ute. Isabella sitter ute på toppen av buret, mens Doodi aldri går ut. Leanna var kjapt ute og fløy. Tror hun satt stor pris på friheten. Leo har ikke gått ut enda.
For morro skyld lurer jeg på hvem dere hadde satt i hekk av parene mine? Hvem sammen med hvem. Leo er sønn av Isabella så de to får ikke lov..
Vurderer å bare legge alt på is en stund å ha alle i storburet med dørene åpne. De flyr fritt rundt nå. Håper det skal få dem til å velge partner selv og kanskje da ville hekke. Diana og Grønnvald er mye ute. Isabella sitter ute på toppen av buret, mens Doodi aldri går ut. Leanna var kjapt ute og fløy. Tror hun satt stor pris på friheten. Leo har ikke gått ut enda.
For morro skyld lurer jeg på hvem dere hadde satt i hekk av parene mine? Hvem sammen med hvem. Leo er sønn av Isabella så de to får ikke lov..
Bilder av alle fuglene, slik at dere kan se hvem jeg har å velge mellom
Guttene først
Grønnvald som er 1,0 opalin grågrønn (kan gi blå unger)
Doodi som er spangle violhimmelblå
Leo som er isabell himmelblå, stor gutt
Jentene
Isabella som er isabell opalin lysegrønn og stooor jente
Diana som er lita snelle som er opalin lysegrønn
Leanna som er ei lita isabell spangle kobolt
Guttene først
Grønnvald som er 1,0 opalin grågrønn (kan gi blå unger)
Doodi som er spangle violhimmelblå
Leo som er isabell himmelblå, stor gutt
Jentene
Isabella som er isabell opalin lysegrønn og stooor jente
Diana som er lita snelle som er opalin lysegrønn
Leanna som er ei lita isabell spangle kobolt
Jeg hadde gjort alt som står i min makt for å få blå unger, men det er jo fordi jeg ikke har blå selv.
Alle gutta og alle jentene bortsett fra Diana kanskje, kan få blått. Er nesten bare å velge...
Doodi og Leanna hadde blitt fint, men da er det vel mer sannsynlig at jeg får DF spangle. Og hun er jo akkurat tatt ut av hekk...
Leo og Diana får vel helst grønt, men her kan det bli isabell?
Grønnvald er mulig å få blå av og Isabella har jo tidligere fått blått avkom, men de er jo begge grønne selv
Dette er ikke enkelt!
Doodi og Leanna hadde blitt fint, men da er det vel mer sannsynlig at jeg får DF spangle. Og hun er jo akkurat tatt ut av hekk...
Leo og Diana får vel helst grønt, men her kan det bli isabell?
Grønnvald er mulig å få blå av og Isabella har jo tidligere fått blått avkom, men de er jo begge grønne selv
Dette er ikke enkelt!
Da prøver vi igjen!
Satt Grønnvald og Isabella i hekk. De er tvangsgiftet, så litt krangling dem i mellom var å spore. Isabella var brun over nebb og litt varmere på beina enn sist jeg kjente. Har ikke åpnet redekassen, de skal få ei uke sammen uten den å tenke på. Det samme gjelder neste par ut.
Som erLeo og Diana. Leo mater Diana etter at hun brøyter seg på han og krever mat.
Satt Grønnvald og Isabella i hekk. De er tvangsgiftet, så litt krangling dem i mellom var å spore. Isabella var brun over nebb og litt varmere på beina enn sist jeg kjente. Har ikke åpnet redekassen, de skal få ei uke sammen uten den å tenke på. Det samme gjelder neste par ut.
Som erLeo og Diana. Leo mater Diana etter at hun brøyter seg på han og krever mat.
Nu visker jeg igjen dere....
Par en har vært adskilt i en stund. For en uke siden satt jeg dem sammen igjen, og nå, i motsetning til forrige gang, er det hoa som er den ivrigste i flørten, og hun er så gal at hun forsøker å komme opp på ryggen til hannen når han ikke flørter nok tilbake! Kassen er ryddet og han sitter på utsiden å mater henne. Har en bedre følelse denne gangen enn den forrige. Ønsk oss lykke til!
Par en har vært adskilt i en stund. For en uke siden satt jeg dem sammen igjen, og nå, i motsetning til forrige gang, er det hoa som er den ivrigste i flørten, og hun er så gal at hun forsøker å komme opp på ryggen til hannen når han ikke flørter nok tilbake! Kassen er ryddet og han sitter på utsiden å mater henne. Har en bedre følelse denne gangen enn den forrige. Ønsk oss lykke til!
Hun la ett egg i går også, altså dagen etter det første. Første gang jeg har opplevd at det ikke har gått to dager mellom eggene.
Gratla for å si det på stavangersk hehe. Er det Skimmeland fugler som legger egg forresten?
Kyllinga legger 3 og 4 med etter hverandre resten med en dag i mellom
Kyllinga legger 3 og 4 med etter hverandre resten med en dag i mellom
Gøy Oppdrettet fortjener virkelig en opptur nå så jeg syns dette skal gå bra. Legger inn en beskjed til høyere makter om at det er best slik for da slipper de at jeg sipper mere hehe
Ja nå er det på tide at det skjer noe positivt her, men jeg skulle ønske det var hos deg det kom en opptur først. Synes du fortjener det.
Du er vel snill, men jeg syns det er like bra uansett hvor det skjer jeg bare det skjer hehe
Hysj hysj må ikke snakke for høyt om dette iogmed at det eneste jeg faktisk får til å oppdrette er tomme frøskall og fjær i bøtter og span. Men se her:
Ps. Leanna og Leo har fått gulerot derfor de orange trutene. Bildene er tatt med mobiltelefonen min, så kvaliteten er vel ikke topp. Syns allikevel de var bra nok.
Ps. Leanna og Leo har fått gulerot derfor de orange trutene. Bildene er tatt med mobiltelefonen min, så kvaliteten er vel ikke topp. Syns allikevel de var bra nok.
Nå har jeg bestilt ringer for 2010 og fått meg stilig oppdretterkode: EP1. Snille ringmannen sendte mail og sa at P1 var ledig, men lurte på om jeg ville ha EP1. Syns det var litt kult jeg. Blir jo hauger med andre tall og bokstaver på, men kult åkkesom. Nå må det jo bare bli unger da...
Side 13 av 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 13 av 15