Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag?

2 posters

Go down

Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag? Empty Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag?

Poste by Gry Tir 1 Apr - 14:32

Er det noen som har vært med på en god spøk i dag?

Jeg tøffet meg litt for ungene; jeg satt ved dataen, det plinget inn en mail, og jeg sier; fy søren, nå blir det ikke noe av sydenturen dere skal på med pappa! Han må på et kurs med jobben den uka. For en drittsekk. Så ser jeg bort på jentene, og Vivian sitter nesten med tårer i øynene Embarassed Tror dere jeg måtte si at jeg tullet ganske fort eller? Snakk om å ha dårlig vurderingsevne på hva som er vittig og ikke da Embarassed Shame on me.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag? Empty Re: Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag?

Poste by Odd Espen Tir 1 Apr - 14:41

Det var jo bare morsomt da! Laughing

Klassen min prøvde seg på en tull(ja, jeg sier en tull) i dag, men jeg skjønte den ikke helt Razz
Vi satt oss alle inn i klasserommet til a-klassen, og ba de gå inn i vårt klasserom. Så satt vi der til lærerne kom, og de skjønte jo ikke så mye når de hadde feil elever! Laughing Når lærern til a-klassen kom inn i rommet sa han bare "oi, feil klasse", og gikk videre, så det var ikke så morsomt egentlig Laughing Det var ikke jeg som kom på ideen da, så jeg er ikke den som skal føle seg "dum" Wink
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet