Her snakker vi film
5 posters
Side 1 av 1
Her snakker vi film
Her kan vi snakke om filmer vi har sett, eller vil se!
Sist endret av Odd Espen den Tir 8 Apr - 8:52, endret 3 ganger
Re: Her snakker vi film
Jeg liker masse forskjellige typer filmer, men favoritten(e) min(e) er nok Triologien om Ringenes Herre.
Ellers er "Den grønne mil" en veldig god film. For å legge inn direkte fra youtube, kopierer du lenkemålet som står under "embed" på youtube, så trykker du på "filmrull" ikonet her, og limer inn adressen til filmen.
Ellers er "Den grønne mil" en veldig god film. For å legge inn direkte fra youtube, kopierer du lenkemålet som står under "embed" på youtube, så trykker du på "filmrull" ikonet her, og limer inn adressen til filmen.
Gry - bor du inne i hodet mitt av og til? Mine yndlingsfilmer, jo.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Åh, så det er derfor jeg blir litt forvirret og ikke helt kjenner meg igjen inni mellom. Trodde jeg begynte å vase jeg, men dersom jeg noen ganger er inne i hodet ditt er det jo ikke rart jeg blir confused?! Neste gang skal jeg slappe helt av, for nå vet jeg jo hvor jeg er.AnetteM skrev:Gry - bor du inne i hodet mitt av og til? Mine yndlingsfilmer, jo.
Anette
Gry: just lean back and enjoy the ride
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Er det noen som har sett den reklamen for melk? Den som alle mister kreftene?
Men på den, hva heter sangen? Har melodien på hjernen, så jeg må få hørt teksten!
Men på den, hva heter sangen? Har melodien på hjernen, så jeg må få hørt teksten!
Nei, men det er ikke så farlig, for nå har jeg glemt melodien, så hvis noen sier den nå så får jeg den bare på hjernen igjen... Så hold kjeft hvis dere vet det
Dette er kanskje ikke film...
men jeg legger den inn her fordet
Detta er barnetev-som ikke passer som barnetv!
Denne er ikke ille, for å si det sånn...
Detta er barnetev-som ikke passer som barnetv!
Denne er ikke ille, for å si det sånn...
Noen som har sett Stardust? Jeg syns den var ganske bra jeg Hehe, morsom eventyrfilm!
fra meg
fra meg
Elsker eventyrfilmer, så da får vi vel kjøpe den daOdd Espen skrev:Noen som har sett Stardust? Jeg syns den var ganske bra jeg Hehe, morsom eventyrfilm!
fra meg
Odd Espen skrev:Er det noen som har sett den reklamen for melk? Den som alle mister kreftene?
denne du mener?...
er foresten Herman's Hermits - no milk today..
Hehe, den var det! Bare ikke den filmen da, reklamen er mye bedre, ler hver gang
Odd Espen skrev:Hehe, den var det! Bare ikke den filmen da, reklamen er mye bedre, ler hver gang
hehe,ja det er sant da, men den fant jeg ikke i farten......men måtte jo hatt hele sangen med da, og masse folk som tryner...
Ja, jeg tror ikke den reklamen er på youtube, har leita...
Men nå suser den sangen rundt i hodet mitt her!
No milk today, my love has gone away...
No milk today, it wasent always so, the company is gay...
Det er de to setningene det går i
Den er jo enda lengere!
Men nå suser den sangen rundt i hodet mitt her!
No milk today, my love has gone away...
No milk today, it wasent always so, the company is gay...
Det er de to setningene det går i
Den er jo enda lengere!
Her er reklamen! Men embed var ikke lov, så dere får nøye dere med en link
https://www.youtube.com/watch?v=voqA09vZ294
https://www.youtube.com/watch?v=voqA09vZ294
Har dere noen filmer å anbefale?
Forresten, den "Biefilmen" var egentlig ikke så bra Noen som ha sett den? Jeg syns egentlig den var ganske kjedelig, og det minna ingenting om shrek selv om det er samme produsentene eller no sånt
Forresten, den "Biefilmen" var egentlig ikke så bra Noen som ha sett den? Jeg syns egentlig den var ganske kjedelig, og det minna ingenting om shrek selv om det er samme produsentene eller no sånt
Jeg anbefaler virkelig Polar Ekspressen!
Vi så den nå netopp, og jeg syns det var skikkelig koslig julefilm!
Vi så den nå netopp, og jeg syns det var skikkelig koslig julefilm!
Ja det er en kjempe søt film.
Ellers vil jeg anbefale Regin over me. Trist men fin film.
Ellers vil jeg anbefale Regin over me. Trist men fin film.
Kung Fu Panda er å anbefale! hihi Så den med Emma i går og vi lo ganske ofte..
En familiefilm fra Disney som faktisk er severdig for oss voksne. Kanskje litt for skummel for barn. http://disney.go.com/disneyvideos/liveaction/eightbelow/
Side 1 av 1