Google bilde lek..
+8
Robbies
Birger
AnetteM
Elin
Liz H
Gry
Odd Espen
Maria
12 posters
Side 3 av 4
Side 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Google bilde lek..
Jeg blir helt bilsjuk av å forsøke å se inn i de bildene der, jeg - så jeg lar det være. Enda ett talent jeg mangler
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Finske er de, dårlig kledd, men tenåringer?
Tja..
Jeg vil se azurblått hav og hvite strender.
Tja..
Jeg vil se azurblått hav og hvite strender.
ååh.. slike 3D bilder er fantastiske.. Jeg lærte meg å se på disse som unge.. Ingen skjønte hvordan jeg kunne se noe i de bildene der..
Dytte nesa i skjermen? Phø.. Ser dem lell jeg..
Dytte nesa i skjermen? Phø.. Ser dem lell jeg..
Ja nå kan jeg og se dem uten å måtte dytte nesa i skjermen, men for å lære meg teknikken måtte jeg begynne på den måten. Tror det er den greieste måten å forstå hvordan man må stille inn øynene.
Jeg forstår hvordan man gjør det, men blir litt bilsyk, og det er det ikke verdt. Tror heller jeg hopper over den delen av livet:)
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Jeg vil se noe som får meg til å le
Anette
-
Høres ut som om du er like "lett-kvalm" som det jeg er. Tåler ikke se på at unger snurrer rundt og rundt for da blir jeg kvalmAnetteM skrev:Jeg forstår hvordan man gjør det, men blir litt bilsyk, og det er det ikke verdt. Tror heller jeg hopper over den delen av livet:)
Anette
Jeg er helt håpløs når det gjelder reisesyke - blir syk i bil, båt, tog, når flyet taxer rundt før det tar av, når jeg husker... Og så blir jeg kvalm om jeg er trøtt, sliten.. Den kroppen her er ikke laget for å reise . Blir heldigvis ikke syk når jeg kjører selv lenger, da - men kan bli det om jeg er trøtt når jeg kjører. Er nok en liten feilkonstruksjon i balanseorganet her
Anette
Anette
-
Samme her. Bare det å lese/skrive om dette gjør at jeg faktisk merker at jeg blir litt uggen, og det er ikke tull en gang. Sukk, håpløst.
Godt å høre vi er fler i samme båt - folk flest tror ikke på meg før de har reist med meg ett par ganger og sett meg grønn i trynet:) - kjedelig å ikke kunne lese på tog og lange bussreiser.
Anette
Anette
-
Får disse bildene deg til å le? Må ha flere enn ett da altså..
Om de virket vil jeg gjerne se en solnedgang over søppelfylling
Om de virket vil jeg gjerne se en solnedgang over søppelfylling
Lite jorde var kanskje å overdrive, men det er ikke mulig å få plass til så mange på en liten jordflekk tror jeg
Jeg vil se en lilla gris.
Jeg vil se en lilla gris.
Robbies skrev:
jeg vil se en hel haug med hunder på engang
Oki.. den var bare dødskul!!
Drømmehuset
iallefall mitt drømmehus...(er til salgs også)
jeg vil gjerne se et bilde med flere jacoer på, og det i det fri, altså ville fugler, ikke tamme....
jeg vil gjerne se et bilde med flere jacoer på, og det i det fri, altså ville fugler, ikke tamme....
Beste jeg fant, skulle ikke tro det fantes ville jacoer lenger.
Jeg vil se et rosa hus. Ikke tegning altså.
Side 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Side 3 av 4