Hvordan skrivebordsbakgrunn har du?
5 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Hvordan skrivebordsbakgrunn har du?
Vise hva?Gry skrev:Ja vel, skal du vise oss det også kanskje?
Åh, trodde bare det var gamle innlegg jeg ikke hadde fått med meg. BeklagerOdd Espen skrev:Viste jo den i det første innlegget
Jeg har blått vann som bakgrunn nå, det er det bildet du snakker om, ikke sant?
Veldig fint, men det blir ikke sånn at du lengter ekstra etter han når du har han på skjermen da?
Oj, den var fin.
Jeg har byttet til et bilde med Guro og Vivian fra i sommer. Det er tatt når de bader i skjæra, men det legger jeg ikke ut her, for selv om de har badetøy på, så vet man aldri hva slags syke mennesker som leter opp bilder av barn på nett. Skal heller legge ut bakgrunnen min når jeg finner et nytt juletema. Jeg har alltid julebakgrunn når det nærmer seg jul
Jeg har byttet til et bilde med Guro og Vivian fra i sommer. Det er tatt når de bader i skjæra, men det legger jeg ikke ut her, for selv om de har badetøy på, så vet man aldri hva slags syke mennesker som leter opp bilder av barn på nett. Skal heller legge ut bakgrunnen min når jeg finner et nytt juletema. Jeg har alltid julebakgrunn når det nærmer seg jul
Den var stilig du. Laget den selv? Hvor, eller i hvilket program?
Ja, eller sånn halvveis Mette har hengt opp kalenderen nede på tavla, så tok jeg bilde av den, så jeg skulle huske når hva var... Også endte det med at jeg satt i Photoshop og skreiv på mer ting, og fiksa litt på den
Så fin ho er, lukter jeg solt bestemor?
Forresten, hvordan får du sånn derre klokker og kalender ting på sida der? Jeg har vista, men jeg har ikke sånn der... Jeg syns egentlig den er iveien, men kunne trengt det til tider
Edit; fant det med engang jeg spurte... hehe
Forresten, hvordan får du sånn derre klokker og kalender ting på sida der? Jeg har vista, men jeg har ikke sånn der... Jeg syns egentlig den er iveien, men kunne trengt det til tider
Edit; fant det med engang jeg spurte... hehe
Du lukter en veldig stolt bestemor ja
Så du fant sidepanelet ja. Greit med klokke o.l ja.
Så du fant sidepanelet ja. Greit med klokke o.l ja.
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2