Ip, dvergen..
3 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Store papegøyer.
Side 1 av 1
Ip, dvergen..
Lager en tråd om pøbelen i huset og jeg..
Ip er da en dverg papegøye som vi kjøpte for 8 år siden da det ble så ensom og stille i huset, da mamma satte bort kattepusene fordi vi skulle flytte til sentrum..
Har ikke hatt stakkaren så mye ute siden vi fikk Alex, for jeg har vært redd han skulle fly på Alex, fordi Ip er skikkelig pøbel.. Men har han ute nå.. Og han er jo bare en liten fjert i forhold til Alex.. Han satt seg på hue, og jeg kunne jo ikke en gang kjenne han satt der.. :p
Skal få lagt inn noe bilder av han etterhvert..
Ip er da en dverg papegøye som vi kjøpte for 8 år siden da det ble så ensom og stille i huset, da mamma satte bort kattepusene fordi vi skulle flytte til sentrum..
Har ikke hatt stakkaren så mye ute siden vi fikk Alex, for jeg har vært redd han skulle fly på Alex, fordi Ip er skikkelig pøbel.. Men har han ute nå.. Og han er jo bare en liten fjert i forhold til Alex.. Han satt seg på hue, og jeg kunne jo ikke en gang kjenne han satt der.. :p
Skal få lagt inn noe bilder av han etterhvert..
Re: Ip, dvergen..
Stakkars IP, ja han må få være ute han og. Tror det kan gå helt fint med dem jeg. Han er vel stor nok til å komme seg vekk fra Alex, og for liten til å være en trussel mot Alex?
Gry skrev:Stakkars IP, ja han må få være ute han og. Tror det kan gå helt fint med dem jeg. Han er vel stor nok til å komme seg vekk fra Alex, og for liten til å være en trussel mot Alex?
Eh.. Han er en trussel for Alex.. :p Alex har vært på buret hans flere ganger, og Ip biter i føttene til Alex.. Så tørr ikke ha dem ute samtidig.. Ikke enda iallefall.. Ip har ikke vært på buret til Alex enda.. Så han unngår han nok.. Alex ville nok ha lekt med han om de var ute sammen, men jeg er redd for hva Ip kan gjøre.. For han er så beist.. :p
Ip har jo vært ute da.. Bare ikke så mye.. Han har fått større bur som trøst da.. :p Ikke det samme, men litt mer plass å tomle og fly på..
Du tror ikke Ip bare forsvarer buret sitt når Alex lander på det da, og at det vil gå bedre på "nøytral grunn"? De fleste fugler er jo veldig beviste sitt revir, og forsvarer det med, ja akkurat, nebb og klør
Ip fant seg tilrette i vindusnettet.. Og jeg klarte å være rasknok å knipse et par søte bilder av han..
Han er virkelig vakker den lille rakkeren. Hvordan ser man egentlig kjønnsforskjell på disse?
Elin skrev:Han er virkelig vakker den lille rakkeren. Hvordan ser man egentlig kjønnsforskjell på disse?
Jeg har ikke snøring... :p
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Store papegøyer.
Side 1 av 1