Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters

Side 1 av 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Søn 29 Jun - 8:22

Gry skrev:Nå har jeg sendt ut invitasjon til sommeravslutningen for RAK, så nå håper jeg dere kommer altså. Ta gjerne med småpenger til auksjonen, for det er alltid vansker med å få vekslet når alle kommer med 200-lapper.
Det er greit for meg som bare skal få penger Very Happy Haha, endelig en ausjon som jeg ikke skal kjøpe noe! Razz
Elin skrev:
Odd Espen skrev:
Etterpå skal jeg ta en runde med vannbytting, så jeg kan prøve å ta noen ordentlige fiskebilder før jeg kvitter meg med de Wink Det er så brunt vann i de fleste kara mine nå, så er veldig vanskelig å få bildene fine Neutral
Bruk blå konditorfarge jocolor drunken
Hehe, hvilke av fiskene mine skal du ha? Så jeg har noen jeg kan prøve på Wink Hehe...
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Liz H Søn 29 Jun - 9:22

I all verdens land og rike..... nå har ikke adolfoiene fått mat på 4 dager, og alle de finne egg-klistre-plassene deres er fjernet (leksmoppene de likte å bruke) - men tror dere DE bryr seg om det eller? Neida... nå holder de på og "koser seg" bak ei rot - igjen
Pervoer! Embarassed
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Søn 29 Jun - 9:35

Har de førsten fått "smaken" på det, ja da er de ikke lette å stoppe Smile
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Liz H Søn 29 Jun - 9:43

Nei det skal være sikekrt og visst Gry.
Sterbaiene derimot, som enkelte påstår formerer seg som rotter, er atskillig mer beskjedne... der har det kun vært en håndfull egglegginger på et år. En god del ubefrukta også der....
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Søn 29 Jun - 11:44

Håper det kommer flere denne gangen enn på sist klubbmøte - der var det jo nesten bare vår familie som var representert. - og Odd Espen - og så kom jo Roy etterhvert, da. Regner med vi blir maaange flere denne gangen, ja!

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Søn 29 Jun - 11:55

Liz H skrev:Nei det skal være sikekrt og visst Gry.
Sterbaiene derimot, som enkelte påstår formerer seg som rotter, er atskillig mer beskjedne... der har det kun vært en håndfull egglegginger på et år. En god del ubefrukta også der....
Har du dem alene i et kar, eller sammen med andre fisk? Mine sterbai leker som gale i egne artskar, men så fort de kommer over i kar med andre arter, ja da er det full stopp Smile
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Liz H Søn 29 Jun - 13:03

Sterbaiene er i et artskar. 8-10 stk i en 128-liter. De har riktignok småleika litt nå i det siste etter jeg satte ned temp en grad eller to i karet deres, men siden jeg sliter med klekkeprosenten på de få eggene som er, så blir det ikke akkurat "yngler som rotter"-tilstander her nei....

men de er jo aldeles nydelige uansett da... Very Happy
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Man 30 Jun - 4:04

Er det normalt at Vifterekene har alger på ryggen? Neutral Den ene min er snart mer grønn enn rød!
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 4:29

Hehe, om det er normalt vet jeg ikke, men alger fester seg vel hvor de vil? Very Happy
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Man 30 Jun - 4:55

Ja, hvertfall etter at jeg fikk meg T5! Shocked Jeg håper på å få meg mer planter oppi der, sså kanskje det hjelper Smile Men akkurat nå er ikke det karet så alt for fin nei Laughing Tror kanskje jeg må rense det utvendge filteret litt og, siden vannet er ikke helt rent lengere heller...
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Elin Man 30 Jun - 6:24

Må heller satse på innbrudd hos Liz eller Gry for å få meg adolfoi. Er bare to igjen av mine, men jeg får meg kanskje og mest sannsynlig 2 stk L027! Og en bikir hehehe. Oscarene kommer til å bli skeptiske, men de tåler vel "litt" selskap..

Kanskje telefonen min kommer i dag og. Den gamle ligger her og plinger oftere enn jeg gidder å telle fordi den lader. Den lager den jeg lader lyden hele tiden mens den holder på i stede for bare en gang ved oppstart. Ikke sjarmerende. Er veldig glad jeg ikke har papegøye akkurat nå som hadde lært seg akkurat den lyden..
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 7:40

Du er heldig som venter på ny telefon!
Vi skal kjøpe wii i dag (tror i alle fall Arne skulle innom å kjøpe en på vei hjem). Jeanette har hatt med seg sin hit i helgen, og det er jo kjempe gøy med de sports-spillene hvor man bruker håndkontrollen som f.eks bowling-kule, rackert osv. Og så ønsker jeg meg den "step-benken" som hører til, da er det jo fare for litt trim også Very Happy

Nå har vi akkurat vært en tur på byen, jentene mine og jeg, bare en rask tur for jeg har "værke-i-kroppen-dag" i dag, og hadde i grunn mest lyst til å ligge under dyna, men siden jentene skulle reise til Arendal, og blir borte i nesten 14 dager, så hadde jeg lyst til å gjøre noe kos med dem før de dro. Nå har de reist, og det er stille i huset, vel, så stille det kan bli med en papegøye som akkurat nå øver seg på de tynneste, og høyeste måkelyder man kan tenke seg pale
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 7:56

Tidlig en morgen i Afrikas villmark:
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Elin Man 30 Jun - 8:05

OK flytter til afrika. Men hvordan skal jeg få med akvariene og undulatene?
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Man 30 Jun - 8:18

Så synd med adolfoiene dine, Elin! Hadde aldri trodd så mange skulle ta kvelden. Godt det produseres yngel rundt omkring, da!

Hvor mye må du gi for en sånn wii, Gry? Jeg har og lyst på en sånn, men vi har jo allerede playstation 3, så vet ikke helt om vi skal ta oss råd.. Ser veldig gøy ut å kunne bruke hele kroppen i spillet, spesielt siden jeg ikke er noe god på det håndkontroll-greiene, og bare blir frustrert når de går en vei jeg ikke vil og sånn. Da sitter jeg og leeener meg den veien jeg egentlig vil de skal
gå, og med wii-en hadde den jo skjønt hva jeg mente med det, sant:). Jeg får se om du har fått deg en når jeg stikker nedom dere i kveld:).

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Man 30 Jun - 8:25

Synd med Adolfoiene Elin!

Wii ser kjempe gøy ut! Very Happy Ønsker meg og sånn...
Kjempe fin film Gry, hadde vært greit med det treet her hjemme hvis det hadde sittet sånne i det Very Happy
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 8:25

Tenk å kunne reise ned dit, fange akveriefisk i vannene, ha papegøyer i trærne, og jobbe som jordmor på en landsens fødestue! Det hadde jaggu vært noe et par års tid.


Jeg skal foresten begynne på skolen igjen den 26. august (eller rundt den datoen)!!

Viderutdanning innen demens og psykiatri, så da blir jeg spesialsykepleier Very Happy Høres flott ut, hva? Razz Gleder meg masse, for pasientgruppen vår (personer med demens) fortjener at vi rundt dem vet hva de lider av, og hvordan vi må møte dem i hverdagen for å bidra til å opprettholde deres verdighet og selvbilde. Skal bli så spennede å gå dypere inn i disse temaene.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 8:26

AnetteM skrev:Så synd med adolfoiene dine, Elin! Hadde aldri trodd så mange skulle ta kvelden. Godt det produseres yngel rundt omkring, da!

Hvor mye må du gi for en sånn wii, Gry? Jeg har og lyst på en sånn, men vi har jo allerede playstation 3, så vet ikke helt om vi skal ta oss råd.. Ser veldig gøy ut å kunne bruke hele kroppen i spillet, spesielt siden jeg ikke er noe god på det håndkontroll-greiene, og bare blir frustrert når de går en vei jeg ikke vil og sånn. Da sitter jeg og leeener meg den veien jeg egentlig vil de skal
gå, og med wii-en hadde den jo skjønt hva jeg mente med det, sant:). Jeg får se om du har fått deg en når jeg stikker nedom dere i kveld:).

Anette
Sendte deg akkurat en sms, fikk du den?

Wii har håndkontroller som følger bevegelsene du gjør, så disse er nok midt i blinken for oss som lener oss Very Happy

Vi har også PS3, men så i helgen at disse wii spillene krever litt mer av både kropp og hode, så jeg ser for meg at det blir litt mer artig for hele familien sammen. Vi kan arrangere bowling konkurranser osv Very Happy Koster rundt 2500, så de er billigere enn PS3 maskinene.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Man 30 Jun - 8:56

Gry skrev:Viderutdanning innen demens og psykiatri, så da blir jeg spesialsykepleier Very Happy Høres flott ut, hva? Razz Gleder meg masse, for pasientgruppen vår (personer med demens) fortjener at vi rundt dem vet hva de lider av, og hvordan vi må møte dem i hverdagen for å bidra til å opprettholde deres verdighet og selvbilde. Skal bli så spennede å gå dypere inn i disse temaene.

Så spennende! Deltid eller heltid?

Leste sms en nå, sendte svar:).

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 9:13

Blir deltid, litt intens, for det er kun tre saminger a tre dager pr semester, og vi skal gjennom 30 studiepoeng på to semester. Litt i overkant av andre deltidsstudier sier min mor, og da begynte jeg nesten å angre..... hehe. Nei da, må benytte sjansen når jeg får den. Risør kommune betaler alt av bøker og utgifter, og jeg får betalt de dagene jeg må være borte fra jobb. Da skulle det bare mangle at jeg ikke ville hoppe på dette.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Man 30 Jun - 9:36

Er det andre enn Anette og Espen som vet at de kommer på avslutningen til onsdag?
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Man 30 Jun - 9:42

Gratulerer Gry! Very Happy
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Odd Espen Man 30 Jun - 9:47

Gry skrev:Er det andre enn Anette og Espen som vet at de kommer på avslutningen til onsdag?
Håper det, for det jeg kan ikke gi Anette alle fiska mine! Shocked For du skal vel ikke ha noe nytt? Det er jo mulig å lage en tråd på Na og Af, selv om det er i siste liten? Razz
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Age : 32
Bosted : Laget, Risør
Humor : Hmm...
Registration date : 03.02.2008

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Johan Man 30 Jun - 10:40

Koselig med sommeravsluttning!! men jeg kan nok ikke... Sad Det er jo min flaks at jeg har fått bihulbettennelse nå... Razz så nå skal jeg holde meg mest mulig i ro når når jeg er hjemme, slik at jeg orker å gå på jobb...

Wii er morro det:) man kan bli sliten av og spille det... Razz
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 296
Age : 40
Bosted : Tvedestrand
Registration date : 03.02.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Man 30 Jun - 10:41

Det må vel være mulig å samle noen folk - vi er jo mange medlemmer. Hva om du skriver i innkallelsen at det blir en mini-auksjon og mulighet for å bringe med seg forfriskninger, gry?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet