Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 28 av 40
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Roy Fredrik skrev:Nei det er ingen HK avgift på veteran biler.
Ja da er det greit å få trimmet den litt opp før du tar den hjem..... Hvordan er disse å kjøre?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
KP skrev:Roy Fredrik skrev:Nei det er ingen HK avgift på veteran biler.
Ja da er det greit å få trimmet den litt opp før du tar den hjem..... Hvordan er disse å kjøre?
Har ingen anelse om hvordan de er og kjøre. Tror ikke det er noe bil for langkjøring akkurat. men for litt råning og burning burde den vøre bra hehe
Roy Fredrik skrev:KP skrev:Roy Fredrik skrev:Nei det er ingen HK avgift på veteran biler.
Har ingen anelse om hvordan de er og kjøre. Tror ikke det er noe bil for langkjøring akkurat. men for litt råning og burning burde den vøre bra hehe
Ja det er vel strengt tatt "se og bli sett" og råning som er tingen....
Når jeg tenker etter så snakket jeg vel med en fra KAK som har ei Corvette.... Mener å huske at den ikke liker seg over 120?!?!? (mulig jeg husker feil)
Kjørte for noen år siden en blodtrimmet El Camino SS i Danmark... Det var mildt sagt en kul opplevelse... Og DEN gromlyden ut av eksosen under dørene, DET hadde vært noe!
KP- Viderekommen pjatter
-
Jeg syns det er kjempespennende å lese disse siste trådene om den flotte bilen. Skjønner ikke alt som blir skrevet. Hva er HK? Helvetes Kronerulling?
Trodde de var inne på litt nord-norsk jeg, og snakket om hæst-kuk
Ja riktig Gry... du vet det er tross alt en "penisforlenger" RF har kjøpt seg.. og da måler man i "HK-HæstKuk" ja.. hehehe
Selveste Preben- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 45
Jobb/hobbier : Sjømann\fisker...
Humor : Desverre nei.
Registration date : 06.02.2008
Selveste Preben skrev:Ja riktig Gry... du vet det er tross alt en "penisforlenger" RF har kjøpt seg.. og da måler man i "HK-HæstKuk" ja.. hehehe
hmmmm... muligens glad for at min bil "kun" har 75 "hæstkuker".... mot RF sine 400..... :-S
Huff, nå begynner det å bli litt sent ja....
KP- Viderekommen pjatter
-
Roy Fredrik skrev:KP skrev:Roy Fredrik skrev:Nei det er ingen HK avgift på veteran biler.
En ting er sikkert... det er amerikansk (no handling, pure power) brutal maskin. morsom bil til aktiv kjøring.
holdt på å drepe meg x ganger i løpet av en dag i Ålesund for et par år siden i en slik en. den hadde mellom 400-450hk. var ekstremt vanskelig å temme på våt asfalt....men det er da jo noen av de gledene man har i en sånn kjerre....
-
KP skrev:Selveste Preben skrev:Ja riktig Gry... du vet det er tross alt en "penisforlenger" RF har kjøpt seg.. og da måler man i "HK-HæstKuk" ja.. hehehe
hmmmm... muligens glad for at min bil "kun" har 75 "hæstkuker".... mot RF sine 400..... :-S
Huff, nå begynner det å bli litt sent ja....
hehe... 75 hk ja.. hehhehe sant det.. begynner å bli sent... heheeh
-
I dag har jeg flyttet inn på hybelen min folkens! I hele kveld har vi sittet i spisealen 4stk + "husmor" og "husfar", og bare sittet og kost oss, resten kommer i morgen I dag sitter jeg alene på hybelen, men kommer en til som flytter inn til meg i morra, så jeg har fått velge seng osv. Bilder kommer det kanskje litt av, men ikke vær så sikker på masse spamming... enda! Jeg kan vel vise litt av hybelen min, badet var vanskelig å få tatt bilde av, men her er stua/kjøkken og soverommet, legger til et utsiktsbilde fra terrassen min som ble ganske dårlig, da det faktisk er ganske mørkt her om kvelden!
Hei, endelig noen bilder! Jøss, det er jo rene ferie-leiligheten jo! Ser kjempe bra ut. Mette og mannen virker som noen kjempe koselige mennesker. Jeg kjente Mette litt når jeg gikk på barneskolen, så du kan jo spørre om hun husker Grya. Det er det folk kaller meg her i byen Svigerforeldrene hennes bor rett nedi veien for oss. Nå må du kose deg masse, og ikke glem oss altså!
Se det ja. det var et fint lite rede. Litt mere eksotisk utsikt en furuskauen på Laget det der... hehehe
-
Så fint det så ut Espen! Gleder meg til utsiktsbilde i dagslys:)
Gry skrev:Gratulerer med fin bling-bling-veske
Takktakk.. Den er ikke så voldsom bling bling da, heldigvis.. :p
Jeg er stor fornøyd, ENDELIG! Og med min veskesliting så kommer den nok til å vare i mange år..
Så fint det var på hybelen din, Espen! Hvor mange rom er det der? Soverom, oppholdsrom og bad?? Når vi andre må vinke farvel til sommeren, starter du på din, din heldiggris. Skal du lære deg spansk mens du bor der?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Ja, deilig her! Fikk en leilighet i 2etasje, siden jeg bor med en med asma, så vi har en dør i hver ende av leiligheten, så her er det mye bedre luft inne De nede har bare en dør til verandaen som de går rett inn i... Vi er nå 4 gutter og 10 jenter, så vi guttene har rom i hver vår ende i andre etasjeGry skrev:Hei, endelig noen bilder! Jøss, det er jo rene ferie-leiligheten jo! Ser kjempe bra ut. Mette og mannen virker som noen kjempe koselige mennesker. Jeg kjente Mette litt når jeg gikk på barneskolen, så du kan jo spørre om hun husker Grya. Det er det folk kaller meg her i byen Svigerforeldrene hennes bor rett nedi veien for oss. Nå må du kose deg masse, og ikke glem oss altså!
Skal høre med Mette om det Ja, de er veldig koselige, ikke så streng husmor eller husfar vi har her nei... Mette er og "fotograf", så nå har jeg en jeg kan få tips fra! Hvor det er bra å handle fotoutstyr osv.
Ja håper ikke jeg ser noe snø her! Det eneste "uværet" som de(Mette og Geir er nå "de") sa det var her, var et par dager hvor det bøtta ned med regn, så skolen og alt ble stengt, og noen dager hvor det kom "sandstorm" fra sahara, så det ble tungt å puste og 40 graderSelveste Preben skrev:Se det ja. det var et fint lite rede. Litt mere eksotisk utsikt en furuskauen på Laget det der... hehehe
Ja, tenkte å ta i dag, men i dag har jeg farta med mor og far Får det i morra!Elin skrev:Så fint det så ut Espen! Gleder meg til utsiktsbilde i dagslys:)
Jepp, de tre rommene. Jeg syns det er greit her! Har fått romkamerat i dag fra nordnorge, høres ut som en hyggelig fyr! Håper vi kommer godt over ens, for vi skal sove en halvmeter fra hverandre i et år nå! Hvis ikke fikk vi lov til å ommøblere så mye vi ville, og flytte en seng ut i stua osv Så de gjør alt for at vi skal ha det bra her! Har møtt de fleste andre beboerne her og, mange koselige folk! Også har vi en kjempe fin resturant rett nedi gata her, og vi er i en veldig rolig og stille dal, med kjempe utsikt ut på havet, hvor man, iføle Geir, kunne se masse båtaktivitet! I går så vi en båt komme inn med en 300kg(!!!) sverdfisk nedpå brygga her!AnetteM skrev:Så fint det var på hybelen din, Espen! Hvor mange rom er det der? Soverom, oppholdsrom og bad?? Når vi andre må vinke farvel til sommeren, starter du på din, din heldiggris. Skal du lære deg spansk mens du bor der?
Jeg skal ha spansk på skolen, spansk, tysk og engelsk De bare måtte bli sånn, siden ifjor måtte jeg velge enten tysk eller fransk, og det må jeg fortsette med i år og, men jeg vil jo egentlig ha spansk, og det er det jeg kommer til å fokusere mest på av de språkene på skolen, for tysk dreit jeg i fra dag 1, og jeg kan det bare med ordbok!
Nå sitter jeg på verandaen og ser på en stjerneklar himmel, med en kjempefin måne! Den er egentlig bare 1/4 full, men jeg kan liksom se resten av månen og, bare det er mørkere!
Så godt å høre at alt går bra nede hos deg. Espen. Håper du fortsetter å oppdaterer oss!
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Så gøy med reisebrev!
Jeg har gått masse langs den havnen der nede selv. Var der jeg besøkte pappa da han var på jordomseiling. Jeg bodde på hotell, men var i båten hos han om dagene. Fin havn den gangen, men regner med at det er bygget ut masse der nede siden den gang. Det var i 1988 jeg var der
Jeg har gått masse langs den havnen der nede selv. Var der jeg besøkte pappa da han var på jordomseiling. Jeg bodde på hotell, men var i båten hos han om dagene. Fin havn den gangen, men regner med at det er bygget ut masse der nede siden den gang. Det var i 1988 jeg var der
Tror det var det året mamma og pappa var her og! De var her i januar eller noe sånt da, rett etter de gifta seg(nyttårsaften) tror jeg, sammen med noen i mamma's familie, tanta og kusina tror jegGry skrev:Så gøy med reisebrev!
Og de sier det er VELDIG mye som har endra seg!
Ja, har fått det inntrykket etter å ha sett bilder der i fra på tv og slikt. Tror den eneste plassen jeg kjenner meg igjen på er det offentlige bassenget. Ser litt mer slitt ut nå.
Åh, hvor er det bassenget?Gry skrev:Ja, har fått det inntrykket etter å ha sett bilder der i fra på tv og slikt. Tror den eneste plassen jeg kjenner meg igjen på er det offentlige bassenget. Ser litt mer slitt ut nå.
Når starter skolen? Du skal være der i ett år?
-
Ps, Espen, ikke rart månen er litt annerledes i dag. Det er jo måne-formørkelse. For å finne bassenget må du inn til den gamle delen av sentrum. Der hvor hoved-sentrum og kjøpesenteret var i 88 Der har bror til Tore pub også. Han heter..... hm.... hva søren var det han het da.... Tore, Geir, Rune og.......Vidar!! Vidar heter han og har en pub i kjøpesenteret. Husker ikke hva puben heter, men det er nordmenn der bestandig. Dere må ta dere en tur dit. Mette og Geir vet helt sikkert hvor det er.
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Side 28 av 40