Snøballer eller hunder?
4 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Hunder
Side 1 av 1
Snøballer eller hunder?
I dag er det utrolig nydelig vær! Så istede for å grue seg til snømåking ble det ut på tur aldri sur. Tina og Odin kom og hentet meg, Shakira og Casper. Odin bordercollie er bestekompisen til Casper. Vi dro på Hove og sannelig ble det noen bilder av seansen
Casper har snø i øra?
Shakira soler seg og slapper av etter å ha gravd seg vei etter oss. Ikke lett å være kortbeint
Fin natur og en Casper midt i det hele
Odin hopper
Nydelig plass
Casper har snø i øra?
Shakira soler seg og slapper av etter å ha gravd seg vei etter oss. Ikke lett å være kortbeint
Fin natur og en Casper midt i det hele
Odin hopper
Nydelig plass
Re: Snøballer eller hunder?
Så herlig!
Vi har også vært på tur i dag.. Kan jeg slenge inn vinterbildene i denne tråden også?
Vi har også vært på tur i dag.. Kan jeg slenge inn vinterbildene i denne tråden også?
Re: Snøballer eller hunder?
Nååh, det ser deilig ut med snø! Jeg fikk jo så vidt sett snø når jeg var nede til jul. Og her er det 24 varmegrader og steikende sol i dag, så jeg tror ikke jeg får sett det.
Jeg ønsker meg snø til påske da Så kan jeg gå en påske-skitur med mandaring og kvikklunsj!
Jeg ønsker meg snø til påske da Så kan jeg gå en påske-skitur med mandaring og kvikklunsj!
Similar topics
» Pels og hunder
» Link til Elinszoo - hjemmeside med bilder av 2 hunder, 3 katter, 9 fugler og en haug hybelkaniner
» Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag?
» Link til Elinszoo - hjemmeside med bilder av 2 hunder, 3 katter, 9 fugler og en haug hybelkaniner
» Har noen blitt lurt, eller lurt noen i dag?
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Hunder
Side 1 av 1