Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 21 av 37
Side 21 av 37 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin. Gå inn på Myrene i morgen mellom 12.00 og 19.00.......
Kommer Odd Espen tilbake med vaktelen han har stjelt da??? For jeg har brukt opp vaktelpengene...
Jeg ble så skuffa over at det ikke var noen venn til Lita, så jeg løp og shoppa klær for pengene. Nå tør jeg ikke se Lita i øynene og si at min nye tskjorte og bukse er hennes nye venn
Snakk om matmor....! Bruke opp penger som skulle vært til venn, på noe så materialistisk som klær!
Tror du ikke at hun hadde blitt alvorlig skadet om jeg viste meg foran henne naken?!?
Dessuten er vel snart utbetaling av skattepenger Blir en vaktelsum der tror jeg...
Dessuten er vel snart utbetaling av skattepenger Blir en vaktelsum der tror jeg...
Nå sitter jeg å svarer på mail til Tropex. Han spurte bla. hvor lang slange vi trenger. Jeg sliter så sykt! Jeg aner ikke hvor langt det er lengre, lenge siden jeg har sett dammen nå, så jeg kan ikke huske eksakte mål. Stoort problem, hvertfall når ingen hjemme sitter på msn eller facebook! Gidder ikke ringe heller, for det er svin dyrt!
2 uker er ikke snart :p Men jeg bare sendte mail med ca mål jeg. Plussa kanskje på litt, tilfelle Fiskene er allerede i dammen skjønner du! Pumpa svikta etter de satt ut fiskene...
Pumpa til dammen min virker, men koblingen og filter boksen er sprukket begge to. Må få bygd meg ett skikkelig filter, med en kraftig pumpe. Vil og utvide dammen, men tviler på at jeg får tid til det i år.
Jeg har så lyst til å dra til Porsgrunn neste helg på katteutstilling! Noen som vil være med? http://www.norticats.org/indexNO.htm
Svarte! Søren heller, jeg skal passe Tuva fra lørdag til søndag, så jeg kan ikke dra... Skitt altså!
Søren! Er ho ikke gammel nok til å være i ett kattebur? Ikke store jenta enda mener jeg...
Off nå var jeg fæl!
Off nå var jeg fæl!
Ho hadde sikkert fått plass, men jeg kjenner at jeg ikke er helt konfortabel med tanken på å kjøre så mye rundt med henne i bil... tenk om det hadde skjedd noe da!! Hehe, hysterisk bestemor.
nå har jeg tat tre bilder
her er nusi slamisen min
her har vi en avleg av Vanlig sverdplante Echinodorus bleheri
sån ser 160 literen min ut nå etter at jeg forandret på inredninga i går.vanne ser lit uklart ut men det er for at
jeg har nåte medisinere 160 literen min
ps.R.I.P. stimen med rosentetraene og di denioene og sjerybarbene og ikke minst sommefugelciklidehane som døde over nata
her er nusi slamisen min
her har vi en avleg av Vanlig sverdplante Echinodorus bleheri
sån ser 160 literen min ut nå etter at jeg forandret på inredninga i går.vanne ser lit uklart ut men det er for at
jeg har nåte medisinere 160 literen min
ps.R.I.P. stimen med rosentetraene og di denioene og sjerybarbene og ikke minst sommefugelciklidehane som døde over nata
na men noen av fiskene mina har fåt sår på kropen sin så jeg bruker medisinen for å hindre sop osv på såret.og jeg har å set lit antydning til fineråte så det måte lit medesiner til
Hva forer du slamkryperen med David ? Har aldri hatt dem selv, men de er utrolig kule.
Nei nå må jeg huske å gratulere Espen med vervet som leder i RAK! Gratulerer!
Hehe, takk takk Bjørn! Nå blir det "nedpåkne"-styre her Så neste møtet når jeg kommer inn døra, så vil jeg at alle skal ned på kne og se ned i bakken.
Roy Fredrik skrev:Hva forer du slamkryperen med David ? Har aldri hatt dem selv, men de er utrolig kule.
jeg gir nusi sirser å rødemyglarver men di rødemyglarvene gir jeg kun når jeg har det inni frydseren
ja slmkryoere er kule amfibiskefisker
ps. jeg tor det å går an å fore med kalelaker å men jeg er ikke siker
Side 21 av 37 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 37
Side 21 av 37