Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 18 av 40
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Takker, takker! Jeg skal bare skrive veloverveide, kloke innlegg her inne, so be prepeared (jugekors på ryggen).
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
JEg tror deg ikke allikevel. Du er om mulig, enda mindre seriøs enn Elin her inne. Nei, nå tok jeg kanskje litt for hardt i......AnetteM skrev:Takker, takker! Jeg skal bare skrive veloverveide, kloke innlegg her inne, so be prepeared (jugekors på ryggen).
Nei nå! heheh (en sørlendings værste kraftutrykk for å vise sjokkert misnøye )Og jeg hinter til at jeg er useriøs hvilket er sant, men forbeholder meg retten til å si nei nå!
Og så til det viktigste:
Velkommen Anette
Og så til det viktigste:
Velkommen Anette
Takk, Elin. Tror jeg liker deg jeg - spesielt om du er så useriøs at du får meg til å se seriøs ut .
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Kan love deg at du blir glad i Elin, hun har akkurat like sørgelig form for humor som du og jeg har. Som du ser er Elin sin oppgave her inne å passe på at det ikke blir for seriøst her.AnetteM skrev:Takk, Elin. Tror jeg liker deg jeg - spesielt om du er så useriøs at du får meg til å se seriøs ut .
Nei det er ikke stein og ops I did it again synger Arne her:
Oscarene gjorde det mens jeg var her nede og prøvde å innrede 325 literen på nytt.
Oscarene gjorde det mens jeg var her nede og prøvde å innrede 325 literen på nytt.
Noen som har sett ferskvanns-muslinger i dyrebutikkene i Arendal? Ser at flere på Akvaforum skriver at de er i butikker rundt forbi nå for tiden, er de kommet her og?
Jeg har ikke sett muslinger noe sted jeg. Det hadde vært stilig å hatt.
Ja, veldig! De spiser jo ikke fiskene dine heller, de bare siler mikroorganismene i karet ditt! Håper jeg finner de i en butikk en gang
Bomchicabombom!!
Nå er det straks klart for saw 4.. Gleder meg.. Så nettopp 3'ern siden søss ikke hadde sett den før.. Syntes disse filmene er utrolig bra.. og siden 3'ern sluttet på viset den gjorde så må man jo se 4'ern og..
Nå er det straks klart for saw 4.. Gleder meg.. Så nettopp 3'ern siden søss ikke hadde sett den før.. Syntes disse filmene er utrolig bra.. og siden 3'ern sluttet på viset den gjorde så må man jo se 4'ern og..
Bare plakatene på de filmene får meg til å rygge langt vekk De er gørr krekslige!! Jeg liker en god skrekkfilm, men ikke om det bare er gørr og blod.
Har akkurat vunnet en runde, men om du venter til jeg har laget en kopp kaffe, så blir jeg gjerne med om du fortsatt er ledig.
Ja, jeg skal bare stikke å pusse tenna jeg, så kommer jeg og Da slepper jeg å gjøre det etterpåGry skrev:Har akkurat vunnet en runde, men om du venter til jeg har laget en kopp kaffe, så blir jeg gjerne med om du fortsatt er ledig.
Nå tar vi et "spesielt" brett? Er litt morro med variasjoner! Hehe
Men ikke når du vinner!Odd Espen skrev:Nå tar vi et "spesielt" brett? Er litt morro med variasjoner! Hehe
Nå er du her Adi? Skal vi ta en runde når vi er ferdige?
Blir du med en gang til du og gry?
Blir du med en gang til du og gry?
Er med på en runde jeg!
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
på hvem spillesone skal vi spille...pumaen eller skiraffen? eller en anna?
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Gry skrev:Bare plakatene på de filmene får meg til å rygge langt vekk De er gørr krekslige!! Jeg liker en god skrekkfilm, men ikke om det bare er gørr og blod.
Jeg kan nok innrømme at det finnes grenser.. Men disse Saw filmene er det liksom noe "eget" med.. Det er mye sterke sener i filmene, men alt har på en måte en rar sammenheng.. :p For de som ikke liker slike filmer så vil de kansje katagorisere dem på lik linje som Quentin Tarantino filmer.. Men jeg må nok si jeg liker Saw filmene bedre, og vil ikke katagorisere dem der.. :p
Men absolutt ikke noen filmer for yngere.. Er ikke heeelt uten grunn det er 18 års grense på de filmene..
Ble litt forvirret av den 4. filmen.. Begynte på slutten, gikk tilbake, og tilbake til slutten igjen.. Virker som om det kommer en 5. film og, med tanke på slutten.. Men hvor bra den kan bli er jeg skeptisk til.. Uten å si noe om innholdet i filmen..
du fant det ut... hehe, men sjiraffen jaAdi skrev:på hvem spillesone skal vi spille...pumaen eller skiraffen? eller en anna?
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Side 18 av 40