Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 10 av 40
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hvor var det vi kunne følge med på hvilken engelske undulat, jeg trenger linken.. og orker ikke lete?
Stakkars Lille Kylling ser ikke ut om dagen. Ho feller masse fjær.. ellers er jo alt greit. Håper ikke det er noe galt med kosesnuppa mi Aadne feller ikke...hvertfall ser han mer bekledd ut og de fjøra jeg har funnet er for det meste gule.
Stakkars Lille Kylling ser ikke ut om dagen. Ho feller masse fjær.. ellers er jo alt greit. Håper ikke det er noe galt med kosesnuppa mi Aadne feller ikke...hvertfall ser han mer bekledd ut og de fjøra jeg har funnet er for det meste gule.
Ho holder sikkert bare på å få ungdomsfjæra sine Her er lenken. http://www.undulatprat.no/viewtopic.php?t=8900 nå er bilder av de første dinglene lagt ut
Ungdomsfjær Lille Kylling full i hormoner? Neiii hehehe bare tull hun kan få gjøre litt som hun vil der, er egentlig ei rolig og kosete lite tuppe. Aadne derimot! Han er ett bedårende monster. Han er sjalu når Lille Kylling koser og børter seg masse (biter litt og!)
Gjett om jeg fikk lyst på engelsk undulat.. Tro om jeg kan flytte inn i buret med hundene så kan jeg ha masse undulater rundt i stua?
Gjett om jeg fikk lyst på engelsk undulat.. Tro om jeg kan flytte inn i buret med hundene så kan jeg ha masse undulater rundt i stua?
Jeg har falt helt for de staselige engelske, og siden jeg har plass i buret her oppe, så klarer jeg ikke la være å skaffe meg en..... Tenk om jeg på sikt kan ha oppdrett på engelske da
Spennende om du hadde begynt med oppdrett av engelske ja. Har alltid likt dem, men har tenkt jeg kan ikke ha slik for jeg drive jo hverken med utstilling eller oppdrett.. Min mors skjønnhet er jo blanding og grå/blå engelsk har vært drømmeundulat før. Slår jo ikke de to nydelige byltene jeg har, men man kan ha mange favoritter hehe
Kunne bare pittelitt Viste noen bilder og leste opp de setningene... Også sa jeg litt til hvert bilde og om hva som var "typisk" hanGry skrev:Det betyr jo at du må ha hatt endel kunnskaper om dette i hodet også da. 2-3 er ikke så galt når man har forventet at man har noe å vise frem, og så er alt blankt.
Har noen bursdag?Gry skrev:Nå skal jeg avgårde å lage pizza med 25 13 åringer Sees forhåpentlig til kvelden
Var ikke bursdag, men en klassens-kveld. Vi foreldrene deler på å arrangere forskjellige aktiviteter for elevene gjennom skoleåret. Var veldig koselig, og pizzaene ble kjempe gode!Odd Espen skrev:Har noen bursdag?Gry skrev:Nå skal jeg avgårde å lage pizza med 25 13 åringer Sees forhåpentlig til kvelden
Aah, morro Jeg vil og ha pizza, helst innbakt... Jeg regner med du tar i mot bestilling og leverer?Gry skrev:Var ikke bursdag, men en klassens-kveld. Vi foreldrene deler på å arrangere forskjellige aktiviteter for elevene gjennom skoleåret. Var veldig koselig, og pizzaene ble kjempe gode!Odd Espen skrev:Har noen bursdag?Gry skrev:Nå skal jeg avgårde å lage pizza med 25 13 åringer Sees forhåpentlig til kvelden
Men helt særiøst, jeg har spist kjempe masse idag! godteri, kake, godteri, kake, mat, kake, tyggegummi som kastes for å spise kake, osv.... Men nå føler jeg litt for å ta en yoghurt Så skal jeg legge inn et par dårlig bilder av katta og bikkja jeg tok med mobben i stad
Godt du har fått i deg litt mat i dag, Espen, og en yoghurt er en god avslutning Ser frem til bildene i spenning.
Da har scalarene lagt egg - har ikke vært i hus en uke engang, så setter de i gang med familieforøkelse
Skal tro om egga er der i morra, eller om foreldra sovner så ancistrusene får et festmåltid?
Skal tro om egga er der i morra, eller om foreldra sovner så ancistrusene får et festmåltid?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Nja, men kunne vært litt sunnere kanskjeGry skrev:Godt du har fått i deg litt mat i dag, Espen, og en yoghurt er en god avslutning Ser frem til bildene i spenning.
Tror ikke du skal være så bekymret om du får i deg litt tomme kalorier en dag. Du er ung og frisk, så det er bare sunt å kose seg.
Grattis! Jeg tipper ancistrusene tar seg litt nattmat jeg, hvis ikke må du hvertfall ha litt lys(skrivebordslampe e.l.) så scalarene klarer å passe på litt bedre... Ikke det at skrivebordslampe hjalp hos meg, men andre sier det har funka. Men nå hadde jo jeg dumme foreldre, de la egg mange ganger, men spiste de sjøl når de var aleneLiz H skrev:Da har scalarene lagt egg - har ikke vært i hus en uke engang, så setter de i gang med familieforøkelse
Håper du får det til da! Lykke til
Vel, jeg spise yoghurt med Omega3, så er ganske sunn før jeg legger meg hvertfall!Gry skrev:Tror ikke du skal være så bekymret om du får i deg litt tomme kalorier en dag. Du er ung og frisk, så det er bare sunt å kose seg.
Hehe, det er bra.
Jeg og Arne jobbet i helgen, så i kveld har vi hatt "lørdagskos", smågodt, popkorn, potetgull og brus Hele familien har sett på "Norges herligste", og kost oss.
Jeg og Arne jobbet i helgen, så i kveld har vi hatt "lørdagskos", smågodt, popkorn, potetgull og brus Hele familien har sett på "Norges herligste", og kost oss.
Urk.. I stad satt jeg c.meliniene for salg.. Men så nå, plutselig, så ombestemmer jeg meg, jeg har ikke hjerte til å selge gullbarna mine.. Dakars små.. uff.. slemme meg..
Maria skrev:Urk.. I stad satt jeg c.meliniene for salg.. Men så nå, plutselig, så ombestemmer jeg meg, jeg har ikke hjerte til å selge gullbarna mine.. Dakars små.. uff.. slemme meg..
Slutt å tull, jeg tar di jeg
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Gry skrev:Godt å høre. Har du fått slettet annonsen?
Ja..
hehe..
Birger skrev:Maria skrev:Urk.. I stad satt jeg c.meliniene for salg.. Men så nå, plutselig, så ombestemmer jeg meg, jeg har ikke hjerte til å selge gullbarna mine.. Dakars små.. uff.. slemme meg..
Slutt å tull, jeg tar di jeg
Vil ikke selge dem.. Noen fisk knytter man seg til altså.. Disse er en av mine tilknyttinger.. hehe
Tenkte bare jeg måtte ha noen flere
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Side 10 av 40