Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 25 av 40
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja grønnsåpe er jo helt naturlig, men det kan jo kanskje føre til at vannet blir grønt? Er litt usikker der... Er vel bare å vaske med annhver gang jif og grønnsåpe. Alt for fiskene
JA guuud, det blir helt sikkert grønt, for når jeg forsøkte å ha rødsprit i karet en lørdagskveld (de skal jo kose seg litt i helgen), da ble vannet rødt. Tror allikevel det gjorde nytten, for alle fiskene så ut som om de var på en snurr.
Gry skrev:JA guuud, det blir helt sikkert grønt, for når jeg forsøkte å ha rødsprit i karet en lørdagskveld (de skal jo kose seg litt i helgen), da ble vannet rødt. Tror allikevel det gjorde nytten, for alle fiskene så ut som om de var på en snurr.
Sikkert fra biltema den rødspriten - metanol i den om dagen vettu. Da blir de jo blinde og sånn.... er det rart dem snurrer sier jeg bare!?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Gry skrev:Nå har Arne akkurat sendt bestilling på fisk som kommer den 27. mars( tilgjengelig i butikken fra 28.). Det ble masse fisk! Juhu!!
Hva er bestilt, noe spesielt?
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
De fleste av dem han la inn bilder på her, samt en hel del til. Masse gøy. Jeg skal ha adolfoi, wernerii og goby i alle fall.
Ok. Gobien var lekker, men MÅ begrense meg nå, siden "nye" rommet/boden skal opp....
-
Skal ha denne nå.
-
En barbe. Den heter Barbus hulstaerti, og er ikke helt vanlig. Går også under nevnet "Butterfly Barb" Finnes på ca 7 plasser i congo.
-
Gry skrev:De fleste av dem han la inn bilder på her, samt en hel del til. Masse gøy. Jeg skal ha adolfoi, wernerii og goby i alle fall.
Hva er ca prisen for adolfoi?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Bare innom en liten tur for å ønske dere alle en god påske!
Her blir det sofan som får gjennom gå.. Jeg er helt slått ut av de nye medisinene.. Menmen, de virker faktisk.. Jeg bruker mindre anfallsmedisiner og puster lettere, og det er jo bra.. Vet ikke helt om det veier opp for alt som skjer med kroppen min utenom at jeg puster lettere...
Her blir det sofan som får gjennom gå.. Jeg er helt slått ut av de nye medisinene.. Menmen, de virker faktisk.. Jeg bruker mindre anfallsmedisiner og puster lettere, og det er jo bra.. Vet ikke helt om det veier opp for alt som skjer med kroppen min utenom at jeg puster lettere...
Da holder jeg meg til å se på Gobyen hos deg For jeg skal ha, tja ingenting? Tror nesten ikke jeg burde gå inn i den butikken nå som den "nye" avdelingen er klarGry skrev:De fleste av dem han la inn bilder på her, samt en hel del til. Masse gøy. Jeg skal ha adolfoi, wernerii og goby i alle fall.
Gry, nå som Arne jobber på Myrene, så burde vel egentlig du ha noen nye kar? Kan ikke Vivian og Guro sove på sofaen eller no? Eller hvis du bytter på akvarierommet og deses soverom, så får du mer plass, de kan jo dele seng?
De er svindyre inn, så de blir nok liggende på ca 200 pr stk. Dette er xl fisk, så det er bare å tilsette vann, så har vi yngler. PS. det er kun bestilt veldig få siden dette er en dyr fisk, men er interessen stor nok, blir det bestilt mange neste gang. Tviler i grunn på at det blir noen igjen når jeg og Elin har fått de vi skal haKP skrev:Gry skrev:De fleste av dem han la inn bilder på her, samt en hel del til. Masse gøy. Jeg skal ha adolfoi, wernerii og goby i alle fall.
Hva er ca prisen for adolfoi?
Å bytte deres rom mot akvariekottet mitt går bra. Jeg bare bygger en plassbygd køyeseng med stige fra vaskerommet og opp i øverkøya. Det blir helt supert, og jeg har plutselig 25 nye kvadratmeter til kar!Odd Espen skrev:Da holder jeg meg til å se på Gobyen hos deg For jeg skal ha, tja ingenting? Tror nesten ikke jeg burde gå inn i den butikken nå som den "nye" avdelingen er klarGry skrev:De fleste av dem han la inn bilder på her, samt en hel del til. Masse gøy. Jeg skal ha adolfoi, wernerii og goby i alle fall.
Gry, nå som Arne jobber på Myrene, så burde vel egentlig du ha noen nye kar? Kan ikke Vivian og Guro sove på sofaen eller no? Eller hvis du bytter på akvarierommet og deses soverom, så får du mer plass, de kan jo dele seng?
Så bra å høre at medisinene hjelper! Bivirkningene gir seg nok etter et par uker til, og da blir alt så meget bedre.Maria skrev:Bare innom en liten tur for å ønske dere alle en god påske!
Det var jo smart! Det er vel oppe neste gang jeg kommer?Gry skrev:Å bytte deres rom mot akvariekottet mitt går bra. Jeg bare bygger en plassbygd køyeseng med stige fra vaskerommet og opp i øverkøya. Det blir helt supert, og jeg har plutselig 25 nye kvadratmeter til kar!
Ikke si til de at det var min idè! Eller, det kan jo være de blir veldig glade, da kan du si det var min idè, men hvis de ikke liker det var det din idè!
Gry, du som jobber i dyrebutikk og sånn vet sikkert dette: Er alle ferskvannsreker fra Asia, untatt gabonreke?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
.
Måtte slette litt tråder, siden dette er et forum på internett, og jeg noen ganger ikke husker at det er andre enn oss som kan se innleggene her
Nå skal du høre: har ikke peiling, men de jeg har lest om kommer fra forskjellige steder i Asia.AnetteM skrev:Gry, du som jobber i dyrebutikk og sånn vet sikkert dette: Er alle ferskvannsreker fra Asia, untatt gabonreke?
Anette
Ja da brukte jeg 5 minutter på å finne ut hva som var blitt slettet! Jeg er altfor nysgjerrig
Værste for meg var at jeg fant ikke engang ut av det så nå måtte jeg bruke edit på å fortelle det også.
Værste for meg var at jeg fant ikke engang ut av det så nå måtte jeg bruke edit på å fortelle det også.
Sist endret av Elin den Ons 19 Mar - 15:37, endret 1 gang (Reason for editing : utrolig nyttig informasjon om at jeg kastet bort enda mer tid)
Jeg fant heller ikke noe som var borte! Har du slettet, eller skal du slette Gry?Elin skrev:Ja da brukte jeg 5 minutter på å finne ut hva som var blitt slettet! Jeg er altfor nysgjerrig
Har slettet innleggene ang konkurransen. Vil bare oppfordre dere til å følge med på NA, jeg skal snart arrangere en konkurranse der, og håper alle her blir med. Mer info kommer snart.
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Side 25 av 40