Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 22 av 40
Side 22 av 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
men hvis du absolutt vil ha svar, er det en badis badis
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Badis badis er utrolig fine fisk. Gry, kan ikke du finne en sikle smiley til oss? hehehe
Birger skrev:
Setter ikke meg fast Arne, så den kan noen angde ta Du trodde IKKE jeg tok den ifra Sulawesi
Har ikke prøvd å sette deg fast Birger, du er flinkere en meg vet du
Vet ikke det, men litt er vel satt seg fast oppi skallen. Forøverig en fisk jeg kunne tenkt meg
-
Fisk som brukes til å behandke folk med foreks psrosiasis.....Siden den spiser død hud.
-
Sikkert fint for de som liker slikt. Jeg hadde aldri bada med de fiskene. Livredd for at de skulle svømt opp i nesa på meg! Eller inn i øret
Elin skrev:Sikkert fint for de som liker slikt. Jeg hadde aldri bada med de fiskene. Livredd for at de skulle svømt opp i nesa på meg! Eller inn i øret
HE HE holde deg for nesen da å lue har du som vi ser
Sett opp skilt ved badekaret "kledklype på nesa, hold for ørene og lukk munnen!"Elin skrev:Sikkert fint for de som liker slikt. Jeg hadde aldri bada med de fiskene. Livredd for at de skulle svømt opp i nesa på meg! Eller inn i øret
Nesa? Ørene? Jeg hadde hatt mye mer panikk for andre naturlige innganger
Hehe, får vel bruke propp der daGry skrev:Nesa? Ørene? Jeg hadde hatt mye mer panikk for andre naturlige innganger
jeg som hadde håpet det var noen i live her..
Jeg var hos min meget sære og snåle astmalege i dag, og fikk noen nye medisiner... Jeg får ikke sove... er ikke trøtt en gang!! normalt ville jeg vært nesten i koma nå.
Jeg har en enorm bable trang, og har alerede spamma et hundeforum med x-antall poster.. For å så oppdage at jeg er jo faktisk den eneste som er pålogget.... Så da var det hit, men.. ingen her heller.. Kansje ikke så rart.. i å med klokka er halv tre på natta, og det er tirsdag i morgen..
Jeg føler meg ganske så forlatt her jeg sitter med maskina på fanget, dyra sover, eneste selskapet er Ip, som sitter å snakker og kjæfter litt i søvne..
Jeg var hos min meget sære og snåle astmalege i dag, og fikk noen nye medisiner... Jeg får ikke sove... er ikke trøtt en gang!! normalt ville jeg vært nesten i koma nå.
Jeg har en enorm bable trang, og har alerede spamma et hundeforum med x-antall poster.. For å så oppdage at jeg er jo faktisk den eneste som er pålogget.... Så da var det hit, men.. ingen her heller.. Kansje ikke så rart.. i å med klokka er halv tre på natta, og det er tirsdag i morgen..
Jeg føler meg ganske så forlatt her jeg sitter med maskina på fanget, dyra sover, eneste selskapet er Ip, som sitter å snakker og kjæfter litt i søvne..
Sov nok i natt da du skrev, Maria. Men får håpe du får sove litt. God morgen!
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Sov nok jeg og Maria. Håper det blir bedre etterhvert med disse medisinene ellers får du begynne å skrive bok.. Leste en plass at mange av de bestselgende forfatterene skrev best om natta
Elin skrev:Sov nok jeg og Maria. Håper det blir bedre etterhvert med disse medisinene ellers får du begynne å skrive bok.. Leste en plass at mange av de bestselgende forfatterene skrev best om natta
Jeg skrive bok!! HAHA..
Jeg har ikke tolmodighet til å lese en en gang, langt mindre skrive en som skal inneholde mer enn 2 sider..
Jeg sovnet no lagt om lenge, i halv seks tiden..
Jeg har så sinnykt vondt i den ene armen, etter jeg bærte tv i går.. Fytti kanutten.. Jeg klarer så vidt å løfte glasset mitt..
Ikke rart de skumle utenlandske slankepillene inneholder efedrin (astma-madisin), man blir vist ganske så hyper av det Dette er nesten som en lett amfetamin, og vanedannende, og heldigvis så går hyperaktiviteten over etter en tids bruk, så du slipper nok å skrive bok Maria
Gry skrev:Ikke rart de skumle utenlandske slankepillene inneholder efedrin (astma-madisin), man blir vist ganske så hyper av det Dette er nesten som en lett amfetamin, og vanedannende, og heldigvis så går hyperaktiviteten over etter en tids bruk, så du slipper nok å skrive bok Maria
Slankepiller?
De her tabelettene jeg går på nå er vist en gammel type, som kom på markedet for mange herrens år siden.. Er litt sånn prøvekanin, skal teste ut å se hvordan de funker, for å se om noen kan "fikse" meg litt mer.. :p
Helt kake jeg nå.. Kommer til å bli mange powernaper i løpet av denne uka tenker jeg, vist det skal fortsette på denne måten..
Sist endret av Odd Espen den Tir 18 Mar - 5:42, endret 1 gang
Det er eikeløv, og du må ha masse ,masse mer! Hehe, hvor mye du skal ha kommer jo an på hvor mye gjemmeplasser det er i karet fra før også da, men jeg liker at nesten hele bunnen er dekket av løv.
Ok, for når jeg leste i går så stod det at man ikke måtta ha for mye De trenger mye mer gjemmeplasse! Da stikker jeg ut å henter mye mer!Gry skrev:Det er eikeløv, og du må ha masse ,masse mer! Hehe, hvor mye du skal ha kommer jo an på hvor mye gjemmeplasser det er i karet fra før også da, men jeg liker at nesten hele bunnen er dekket av løv.
Ps! Jeg plukka mer, men jeg la det fra meg litt ute, så en del blåste bort
Sist endret av Odd Espen den Tir 18 Mar - 5:45, endret 1 gang
Hehe, sjekk bivirkningene da. Bivirkninger: Gastrointestinale. Den sentralstimulerende effekten kan fremkalle uro, irritabilitet og søvnløshet. Fy søren, gruer meg til vi skal ha en Urolig, irritert og årvåken Maria her inne i dag/kveld!Maria skrev:Nuelin Depot, 350mg.
Hvor sto det at man ikke måtte ha for mye, og hvorfor i alle dager måtte man ikke det? Har du sett elvebunnene i de områdene coryene lever? Masse, masse dødt løv, mudder og kvister. Ikke noen som har fortalt naturen at det kan bli for mye løv Men, det er klart, det er litt mindre gjennomstrømning av vann i et kar, så kanskje noen var redd for at ph vil bli for lav med masse løv? Jeg tror ikke det er noen fare. Mine kar har bare falt 0,5 i Ph etter at jeg fylt dem med løv.Odd Espen skrev:Ok, for når jeg leste i går så stod det at man ikke måtta ha for mye De trenger mye mer gjemmeplasse! Da stikker jeg ut å henter mye mer!Gry skrev:Det er eikeløv, og du må ha masse ,masse mer! Hehe, hvor mye du skal ha kommer jo an på hvor mye gjemmeplasser det er i karet fra før også da, men jeg liker at nesten hele bunnen er dekket av løv.
Ps! Jeg plukka mer, men jeg la det fra meg litt ute, så en del blåste bort
Side 22 av 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Side 22 av 40