Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 23 av 40
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Her står det...Gry skrev:Hvor sto det at man ikke måtte ha for mye, og hvorfor i alle dager måtte man ikke det? Har du sett elvebunnene i de områdene coryene lever? Masse, masse dødt løv, mudder og kvister. Ikke noen som har fortalt naturen at det kan bli for mye løv Men, det er klart, det er litt mindre gjennomstrømning av vann i et kar, så kanskje noen var redd for at ph vil bli for lav med masse løv? Jeg tror ikke det er noen fare. Mine kar har bare falt 0,5 i Ph etter at jeg fylt dem med løv.
Af skrev:For mye eikeblader kan avgi store mengder garvesyre og gi en giftvirkning.
Det var fordi jeg ikke skreiv det før nåGry skrev:Hihi, så ikke det med liten skrift før nå!
Ja, ikke sant? Fikk det glasset til jul, siden jeg sa jeg ønska meg et stort glass, men da mente jeg som jeeg kunne drikke av til vanlig, ikke med stett og det hele! Så den ble fin som blomsterpotteGry skrev:Oj, det var pent, Espen. Du er veldig kreativ du
Ja, da var det en liten bærepose med løv i akvariet mitt Men hvor lang tid tar det før de synker?
En ting jeg syns er rart er at med en gang løvet kom i akvaret, så kommer alle coryene ut og svømmer rundt! Er det kanskje fordi det ble mørkt når det flyter?
Kampfisken koser seg i løvet, han svømmer inn mellom alle bladene og finner nye gjemmesteder
En ting jeg syns er rart er at med en gang løvet kom i akvaret, så kommer alle coryene ut og svømmer rundt! Er det kanskje fordi det ble mørkt når det flyter?
Kampfisken koser seg i løvet, han svømmer inn mellom alle bladene og finner nye gjemmesteder
Tror det tar en dag eller to før løvet synker Fiskene ble nok glade for litt løv. Er alltid fest i karet når jeg har slengt i ny dose eikeløv her.
Jippi!!!!
I morgen skal jeg jobbe i dyrebutikk!!! Jeg skal være med Arne på jobb, som ekstrahjelp. Gleder meg masse!!
Så gøy da Gry! Er det vanlig åpningstid i morgen? Tenkte jeg skulle innom i dag, men jeg kan vente til i morra jeg
Så moro!Gry skrev:I morgen skal jeg jobbe i dyrebutikk!!! Jeg skal være med Arne på jobb, som ekstrahjelp. Gleder meg masse!!
Helt vanlig åpningstid. Tror vi jobber frem til halv fem. Tenk å glede seg så til å jobbe gratis da Hadde vært kos om du kom!!
Skal se om jeg ikke får sølvi til å kjøre meg bort i morra Hehe...
Gjør detOdd Espen skrev:Skal se om jeg ikke får sølvi til å kjøre meg bort i morra Hehe...
Gry skrev:Hehe, sjekk bivirkningene da. Bivirkninger: Gastrointestinale. Den sentralstimulerende effekten kan fremkalle uro, irritabilitet og søvnløshet. Fy søren, gruer meg til vi skal ha en Urolig, irritert og årvåken Maria her inne i dag/kveld!Maria skrev:Nuelin Depot, 350mg.
søvnløshet ja... urk.. Jeg tok meg en liten powernap på sofan nå, men tilsammen så har jeg sovet 5-6 timer... Denne påska kommer til å bli et... rødt brennende sted...
Ikke nok med det, så har jeg antagelig klart å bølle bihulene i går, da jeg gikk litt lettkledd og var kald.. Nå har jeg vondt under kinnbeina å helt ned i jekslene... Baaah.. Dritt..
Noen som har snakka med Ann Helen, Johan eller Preben i det siste? Lever de liksom? Hakke hørt fra de på lenge!
Maria skrev:Gry skrev:Hehe, sjekk bivirkningene da. Bivirkninger: Gastrointestinale. Den sentralstimulerende effekten kan fremkalle uro, irritabilitet og søvnløshet. Fy søren, gruer meg til vi skal ha en Urolig, irritert og årvåken Maria her inne i dag/kveld!Maria skrev:Nuelin Depot, 350mg.
søvnløshet ja... urk.. Jeg tok meg en liten powernap på sofan nå, men tilsammen så har jeg sovet 5-6 timer... Denne påska kommer til å bli et... rødt brennende sted...
Ikke nok med det, så har jeg antagelig klart å bølle bihulene i går, da jeg gikk litt lettkledd og var kald.. Nå har jeg vondt under kinnbeina å helt ned i jekslene... Baaah.. Dritt..
Da er vi jo 2 som sliter med bihulene.... noe skikkelig dritt
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
1-2 dager!? Mesteparten av det jeg putta oppi har sunket nå! :DBle ganske stilig! Når alt løvet ligger på bakken skal jeg flytte litt på plantene/-a, så de syns litt merElin skrev:Tror det tar en dag eller to før løvet synker Fiskene ble nok glade for litt løv. Er alltid fest i karet når jeg har slengt i ny dose eikeløv her.
Tenke jeg skulle legge et "ut av vinduet"-bilde som jeg tok på verandaen, rett uttafor vinduet i dag
Legger og ved dårlige bilder av dobbelt-karet mitt...
Her er det indiske glassmaller, skal prøve meg på Ancistrus-oppdrett her, men mangler fortsatt hannen!
Tror denne siden er så godt som ferdig, mallehulene jeg lagde på skolen har kommet oppi, så nå er det bare å vente til plantene vokser og blir store (ps! All den cryptocoryne'en som står forran kjøpte jeg som en plante!)
Her har jeg et palett-par med unger.
Jeg syns det er noe som mangler her, liksom så tomt foran Noen tips til hva jeg kan ha her? Som skaper litt gjemmesteder for ynglen etterhvert... For det paret oppi der har jo kapra den bakre halvdelen, hvor jeg vedder på at de har hvertfall 10 huler
Legger og ved dårlige bilder av dobbelt-karet mitt...
Her er det indiske glassmaller, skal prøve meg på Ancistrus-oppdrett her, men mangler fortsatt hannen!
Tror denne siden er så godt som ferdig, mallehulene jeg lagde på skolen har kommet oppi, så nå er det bare å vente til plantene vokser og blir store (ps! All den cryptocoryne'en som står forran kjøpte jeg som en plante!)
Her har jeg et palett-par med unger.
Jeg syns det er noe som mangler her, liksom så tomt foran Noen tips til hva jeg kan ha her? Som skaper litt gjemmesteder for ynglen etterhvert... For det paret oppi der har jo kapra den bakre halvdelen, hvor jeg vedder på at de har hvertfall 10 huler
Så fine kar Espen. Synes det holder dersom du hiver litt løv ned i palettkaret ditt jeg, og legger det litt forrest i karet.
Men nå har jeg jo brukt alt i cory-karet!Gry skrev:Så fine kar Espen. Synes det holder dersom du hiver litt løv ned i palettkaret ditt jeg, og legger det litt forrest i karet.
da får det bli i morra, etter jeg har vært i arendal For jeg skal til Arendal i morra, selv om det betyr at mamma kommer for seint på jobb!Gry skrev:Ut igjen!
Bare husk på at det ikke er mye fisk å finne der enda da. Men det er jo gøy å kikke når noe er forandret og "nytt".Odd Espen skrev:da får det bli i morra, etter jeg har vært i arendal For jeg skal til Arendal i morra, selv om det betyr at mamma kommer for seint på jobb!Gry skrev:Ut igjen!
Jaja, men jeg skal på Buddy og Hehe... Også kan jeg vel bestille krabber i morra? Som Arne kan bestille når han skal bestille?Gry skrev:Bare husk på at det ikke er mye fisk å finne der enda da. Men det er jo gøy å kikke når noe er forandret og "nytt".
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Side 23 av 40