Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 13 av 40
Side 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
mark i magen har den fått, men de er drept av magesyren, og det er ingen fare. Er kun innvollsorm som kan overleve syren.
Skal bare få tørke litt til, så kommer et bildeElin skrev:Legg ut bilder av den nå som den er nesten ferdig så skal du få karakter av oss Espen
Hm... Jeg tenkte jeg skulle vente på pappa med å spise, men han kommer jo ikke? Men jeg vet at hvis jeg lager meg mat nå, kommer pappa med en gang jeg har spist opp og spør om jeg er sulten og skal lage middag!
Vel.. Da er jeg nesten akvarieløs.. Litt trist, men litt morro å ha pengene til valp.. Har ikke nok, men det kommer.
Gjorde kort prosses på L204, melini og weitzmaniene mine, lempa de over i 375l.
Ble litt overrasket, for jeg hadde nesten glemt at jeg hadde weitzmaniene, jeg litt overrasket når jeg så dem i karret til meliniene. Jeg viste jo jeg hadde dem da. :p Men det var så mye røtter i det karret at jeg så vidt så noe til meliniene..
Fikk dyttet en del røtter ned i 375l, så L204 har nok å tygge på. Er vel rundt 10kg røtter neddi der nå.. :p Så egentlig for meg at jeg aldri kom til å se de tre L204 igjen, men da jeg hadde fått på lyset igjen, så fikk jeg se alle tre!
Gjorde kort prosses på L204, melini og weitzmaniene mine, lempa de over i 375l.
Ble litt overrasket, for jeg hadde nesten glemt at jeg hadde weitzmaniene, jeg litt overrasket når jeg så dem i karret til meliniene. Jeg viste jo jeg hadde dem da. :p Men det var så mye røtter i det karret at jeg så vidt så noe til meliniene..
Fikk dyttet en del røtter ned i 375l, så L204 har nok å tygge på. Er vel rundt 10kg røtter neddi der nå.. :p Så egentlig for meg at jeg aldri kom til å se de tre L204 igjen, men da jeg hadde fått på lyset igjen, så fikk jeg se alle tre!
Ok da er vel alt i orden med hunden, værre med marka for de er jo drept av syre ...
I dag hadde jeg tenkt til å hive min rare kaktus som jeg arvet etter bestemor. Den ligger litt rart der i vinduskarmen.
Men hver gang jeg tenker hiv den gjør den slik som på dette bildet:
Faktisk har den aldri hatt så mange blomster før da. Bare en eller to. Morro er det selv om den ellers ikke er helt ustillingsvennlig hehe.
Kan se om jeg husker å ta bilde når knoppene blomsterer. De er fine små rosa blomster. Forresten jeg kan lite eller ingenting om kaktus. Bare arvet mange
I dag hadde jeg tenkt til å hive min rare kaktus som jeg arvet etter bestemor. Den ligger litt rart der i vinduskarmen.
Men hver gang jeg tenker hiv den gjør den slik som på dette bildet:
Faktisk har den aldri hatt så mange blomster før da. Bare en eller to. Morro er det selv om den ellers ikke er helt ustillingsvennlig hehe.
Kan se om jeg husker å ta bilde når knoppene blomsterer. De er fine små rosa blomster. Forresten jeg kan lite eller ingenting om kaktus. Bare arvet mange
Syns den kaktusen var kjempe fin jeg! Hvordan kan du tenke å kaste den!? Den er jo mye finere enn kaktuser som står rett opp og ned!
Elin skrev:Har du solgt så mye akvarier i det siste Maria?
Naj.. :p Bare de tre 128l mine.. :p Men de var jo basen på hele akvarierommet:P
Hva var det jeg sa!? Jeg satt akkurat tenna i maten og så "bruum", der kom pappa Men han smørte seg noen skiver hanOdd Espen skrev:Hm... Jeg tenkte jeg skulle vente på pappa med å spise, men han kommer jo ikke? Men jeg vet at hvis jeg lager meg mat nå, kommer pappa med en gang jeg har spist opp og spør om jeg er sulten og skal lage middag!
Hehe, godt han ikke satt i gang med den bigge gode middagen da.
Maria skrev:Elin skrev:Har du solgt så mye akvarier i det siste Maria?
Naj.. :p Bare de tre 128l mine.. :p Men de var jo basen på hele akvarierommet:P
Men jeg tenker det ser fint ut i stor karet nå da? Du må få tatt ett bilde
Uæææh.... nå ble jeg nesten redd her,... leste jo "kort prosess" i samme setning som "204" og "weitzmanni"
For å si det sånn: da skulle jeg gjerne "ofret meg" som adoptivmor for de søte små
Scalarene er fortatt flinke foreldre.... hopper omtrent ut av karet for å jage meg vekk hvis jeg åpner lokket
Og ancistrusungdommen (4 stk) kjeppjages inn i krokene stadig vekk . Jeg har ikke på noe nattlys, men det ser ut til at det ikke spiller noen rolle for dem. Neste store spørsmål er selvsagt: hva skjer når yngelen begynner å svømme rundt om et par dager?
For å si det sånn: da skulle jeg gjerne "ofret meg" som adoptivmor for de søte små
Scalarene er fortatt flinke foreldre.... hopper omtrent ut av karet for å jage meg vekk hvis jeg åpner lokket
Og ancistrusungdommen (4 stk) kjeppjages inn i krokene stadig vekk . Jeg har ikke på noe nattlys, men det ser ut til at det ikke spiller noen rolle for dem. Neste store spørsmål er selvsagt: hva skjer når yngelen begynner å svømme rundt om et par dager?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hulene
Her er de, det er den hula med javabregner som er den jeg lagde, den andre lagde jeg bare fordi jeg hadde tid og materialer til det
Nå, hvilken karakter blir det?
Nå kom mamma hjem med en ny plante som jeg skal prøve til krabbene! Blir morsomt, det er en landplante da, men en i butikken(kunde på rema) sa til ho at det funka, så jeg sa takk og prøver jeg
Nå, hvilken karakter blir det?
Nå kom mamma hjem med en ny plante som jeg skal prøve til krabbene! Blir morsomt, det er en landplante da, men en i butikken(kunde på rema) sa til ho at det funka, så jeg sa takk og prøver jeg
Kult! Topp karakter på mallehulene bare en liten minus siden de ikke er godkjent av en ancistrus enda. Med engang en ancistrus han flytter inn er det bare
Jeg la meg på senga for å gjøre litt lekser i stad. Så kommer Rosso taslende bort til senga og kryper seg over meg og legger seg ned mellom veggen og meg, med hodet oppå meg.
Men jeg fant ut etter en stund at det var slitsomt å gjøre lekser med rosso liggende sånn, så jeg dytta han litt vekk så jeg lå bedre. Da ble Rosso sur på meg, og fant ut at det var mye bedre for han hvis han fikk senga alene, dermed dytta han like greit meg ut av senga
Men jeg fant ut etter en stund at det var slitsomt å gjøre lekser med rosso liggende sånn, så jeg dytta han litt vekk så jeg lå bedre. Da ble Rosso sur på meg, og fant ut at det var mye bedre for han hvis han fikk senga alene, dermed dytta han like greit meg ut av senga
Ja, Johan har han! Men siden du ikke kom på sist Rak-møtet, så fikk jeg han ikke da heller Men må få funnet en smart løsning på å få henta han snart, jentene mine trenger virkelig en mann nå!Elin skrev:Kult! Topp karakter på mallehulene bare en liten minus siden de ikke er godkjent av en ancistrus enda. Med engang en ancistrus han flytter inn er det bare
Kul hund! Liker ham jeg, men ikke la han lære mine slikt. Jeg vil ikke bli dytta ut av senga.
Odd Espen skrev:Jeg la meg på senga for å gjøre litt lekser i stad. Så kommer Rosso taslende bort til senga og kryper seg over meg og legger seg ned mellom veggen og meg, med hodet oppå meg.
Nåh.. så søtt..
Hahahaha - Rosso har visst skjønt at det bare er å gjøre kort prosess når han ikke får sove i fred
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
hehe Ja, han er ganske kul, tåler det meste
Som dere ser kan han ta igjen visst han vil og
Som dere ser kan han ta igjen visst han vil og
Åh, se Rosso søker trygghet bak deg da!! Fiiiiint bilde!!
Da skal jeg spamme med litt bilder.. :p Frontglasset er litt skittent, beklager..
En F1 Peru scalare, legg merke til trutmunnen dems, går liksom litt ned i formen forran øynene.. Digger disse..
En av meliniene som borrer seg ned i sanden.. Morsomt å se på:p
Weitzmaniene er helt koko, de svømmer opp og ned, og frem og tilbake, og de er så raske, er helt sykt, så slik ble bildene av dem.. :p
Herosene mine er søkk borte, eller jeg ser jo dem er der innimellom, men tror pus har skremt dem litt stakkars.. hehe.. De kommer nok frem igjen snart..
En F1 Peru scalare, legg merke til trutmunnen dems, går liksom litt ned i formen forran øynene.. Digger disse..
En av meliniene som borrer seg ned i sanden.. Morsomt å se på:p
Weitzmaniene er helt koko, de svømmer opp og ned, og frem og tilbake, og de er så raske, er helt sykt, så slik ble bildene av dem.. :p
Herosene mine er søkk borte, eller jeg ser jo dem er der innimellom, men tror pus har skremt dem litt stakkars.. hehe.. De kommer nok frem igjen snart..
Karet ditt ser kjempefint ut Maria. Utrolig fin komposisjon på planter og røtter
Men nå er det natta! Skal prøve å opp litt tidlig i morgen så jeg har ett håp om å ut på tur Sove godt alle sammen!
Men nå er det natta! Skal prøve å opp litt tidlig i morgen så jeg har ett håp om å ut på tur Sove godt alle sammen!
Sist endret av Elin den Tor 13 Mar - 16:29, endret 1 gang
Veldig bra oppsett!! Fikk meg til å savne mitt 325 liter
Elin skrev:Karet ditt ser kjempefint ut Maria. Utrolig fint komposisjon på planter og røtter
Takk
Jeg håper jo at de små plantene forran skal spre seg ganske mye mer.. Det gresset han begynt å spre seg veldig, de to tustene til venste står ca 5-10cm fra hverandre, og det er kommet opp masse små gress i mellom der.. Kjempe morro.. Den andre har også smått begynt å feste seg og spre seg litt..
Det er en rot neddi der som er så full av javamose, helt sykt, jeg må begynne å selge noe tror jeg.. For den mosa tar helt av.. Jeg tror ikke jeg kødder om jeg sier at det er 1 kg med javamose eller no sånt på den rota.. Når den står i vann så tar vel javamosen opp 30x20x15cm, minst..
Det karet var kjempe fint Maria!
Sist endret av Odd Espen den Tor 13 Mar - 16:45, endret 1 gang
Side 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Side 13 av 40