Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 8 av 40
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Noen som vet om et program hvor man kan lage og innrede rom/hus på pc'n? Som altså jeg kan skjønne... Lasta ned et program en gang, men skjønteikke en shit
Gry, du er jo god med programmer og sånn, så regner nesten med at du vet om minst en!
Gry, du er jo god med programmer og sånn, så regner nesten med at du vet om minst en!
Ekke det bare å putte et par haier i badebasenget da?Liz H skrev:Nå skal sambo og jeg straks av gårde på "badeland" (Atlanterhavsbadet i Kristiansund)- samtidig med at vi bader, pleier vi fantasere om hvilket fantastisk akvariums-anlegg vi kunne lagd ut av stedet
Så gode pjattere dere har vært i dag da!! Nå ble jeg imponert
Espen, har sendt en pm.
I dag skal jeg jaggu på fest. Det er med jobben, og det skal bli ok å se de i en litt annen setting. Regner ikke med å bli så sen, for det er jo jobb igjen i morgen, men tar det litt på sparket.
Hva er deres planer for kvelden da?
Espen, har sendt en pm.
I dag skal jeg jaggu på fest. Det er med jobben, og det skal bli ok å se de i en litt annen setting. Regner ikke med å bli så sen, for det er jo jobb igjen i morgen, men tar det litt på sparket.
Gry skrev:Espen, har sendt en pm.
Det hadde jo vært litt kult med bare bakrusa sykepleiere i morra da Ser liksom for meg den dagen på sykehjemmet! He he he..Gry skrev:I dag skal jeg jaggu på fest. Det er med jobben, og det skal bli ok å se de i en litt annen setting. Regner ikke med å bli så sen, for det er jo jobb igjen i morgen, men tar det litt på sparket.
Er nok bare meg som er sykepleier på på min vakt, så det hadde bare vært en sykepleier med Hangover Nå jobber jeg kveld i morgen, så jeg har frem til 15.15 å komme meg på. Nei da. Tar ingen sjanser. På jobb må man være klar i hodet. Ellers er det forøvrig tre år siden jeg sist var mer enn brisen, så det er ikke store faren for at jeg blir full nei. Liker ikke følelsen av å være svimmel. Blir bare dårlig og det er jo ikke noe gøy.
Det er vel en 3 års tid siden jeg også sist var så mye som brisen i formen.. :p Det var vel 18 års feiringen min.. Har vel nesten ikke vært på byen siden den gang...
Oppdatering av omplasseringssaken om mine foreldres hund, "Junior":
I dag har jeg fått vite at hunden har passert dyrlegeundersøkelsen med glans! Veterinæren valgte å ta utvidede blodprøver, siden han er gammel, men blodprøvene var så fantastiske at dyrlegen sa "Hadde jeg ikke visst at du var 11 år ut fra papirene og at du har vært hos meg før, ville jeg nektet at du var så gammel" - til og med tenna var fine!
Junior kom til mine foreldre da han var 3-4 år gammel, omplassert fra ei av mine venninner fordi sønnen hennes hadde utviklet allergi. Nå har gutten vokst av seg allergien - og de har bestemt seg for å ta hunden tilbake!!! Riktignok har de ikke lov å ha hund der de nå bor, men ønsket om å ha hunden sin tilbake er så sterkt at de nå satser på å flytte i løpet av kort tid for å kunne ha hunden
Ut fra dagens veterinærresultater, ser det ut til at Junior kan få mange år til, og ingenting er jo bedre enn at han får komme tilbake til der han begynte
I dag har jeg fått vite at hunden har passert dyrlegeundersøkelsen med glans! Veterinæren valgte å ta utvidede blodprøver, siden han er gammel, men blodprøvene var så fantastiske at dyrlegen sa "Hadde jeg ikke visst at du var 11 år ut fra papirene og at du har vært hos meg før, ville jeg nektet at du var så gammel" - til og med tenna var fine!
Junior kom til mine foreldre da han var 3-4 år gammel, omplassert fra ei av mine venninner fordi sønnen hennes hadde utviklet allergi. Nå har gutten vokst av seg allergien - og de har bestemt seg for å ta hunden tilbake!!! Riktignok har de ikke lov å ha hund der de nå bor, men ønsket om å ha hunden sin tilbake er så sterkt at de nå satser på å flytte i løpet av kort tid for å kunne ha hunden
Ut fra dagens veterinærresultater, ser det ut til at Junior kan få mange år til, og ingenting er jo bedre enn at han får komme tilbake til der han begynte
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Åh, kjempe godt å høre! Så godt at dem ønsker å ta han tilbake igjen.. !
Bra det ordna seg med Junior Gøy at han kommer tilbake til "start" igjen da![/size]
Sist endret av Odd Espen den Lør 8 Mar - 11:58, endret 1 gang
Håper ikke dette blir får mye akvarieprat form meg
men!
Adrian skal skaffe seg Saltvann 128L Fra Boyu
Vet ikke når men det var billig så da ønsker jeg det til min bursdag(det er om en mnd)
men!
Adrian skal skaffe seg Saltvann 128L Fra Boyu
Vet ikke når men det var billig så da ønsker jeg det til min bursdag(det er om en mnd)
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Hva har jeg drevet med i dag? Skal vise dere jeg
Og her er oppskriften: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=1428
Og her er oppskriften: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=1428
Så morro at du skal begynne med saltvann da Adi! Håper du har lest masse om det og stiller forberedt
FLOTT at junior kommer hjem også. Deilig når ting løser seg så fint
FLOTT at junior kommer hjem også. Deilig når ting løser seg så fint
*slurp* kake! Jeg hadde likt den best uten nøttene på toppen daElin skrev:Hva har jeg drevet med i dag? Skal vise dere jeg
Jeg har sittet litt i tenkeboksen i dag.. Og jeg vurderer smått å starte et oppdrett med Tibetansk Spaniel etterhvert.. Kommer til å forhøre meg med de lokale oppdretterene og høre om det er noen som vil være en slags mentor for meg..
Jeg ønsker å drive med hund, og av de to rasene jeg har så føler jeg tibbene passer meg best.. Desverre er det så utrolig mye dritt i chihuahua miljøet at det er faktisk en ting som gjør at jeg ikke velger den rasen..
Dette er ikke noe som kommer til å bli forhastet med.. Ser nok ikke for meg at jeg får noen kull før om 1-2 årstid..
Har ikke bestemt meg, men tanken gleder meg faktisk..
Jeg ønsker å drive med hund, og av de to rasene jeg har så føler jeg tibbene passer meg best.. Desverre er det så utrolig mye dritt i chihuahua miljøet at det er faktisk en ting som gjør at jeg ikke velger den rasen..
Dette er ikke noe som kommer til å bli forhastet med.. Ser nok ikke for meg at jeg får noen kull før om 1-2 årstid..
Odd Espen skrev:*slurp* kake! Jeg hadde likt den best uten nøttene på toppen daElin skrev:Hva har jeg drevet med i dag? Skal vise dere jeg
Men det er enda mere nøtter i bunnen... hehe
Maria skrev:Jeg har sittet litt i tenkeboksen i dag.. Og jeg vurderer smått å starte et oppdrett med Tibetansk Spaniel etterhvert.. Kommer til å forhøre meg med de lokale oppdretterene og høre om det er noen som vil være en slags mentor for meg..
Er sikkert kjempespennende å drive oppdrett av tibber! Håper du finner en skikkelig fin jentetibbe å starte med da
Men da var den ikke god lengerElin skrev:Odd Espen skrev:*slurp* kake! Jeg hadde likt den best uten nøttene på toppen daElin skrev:Hva har jeg drevet med i dag? Skal vise dere jeg
Men det er enda mere nøtter i bunnen... hehe
Elin skrev:Maria skrev:Jeg har sittet litt i tenkeboksen i dag.. Og jeg vurderer smått å starte et oppdrett med Tibetansk Spaniel etterhvert.. Kommer til å forhøre meg med de lokale oppdretterene og høre om det er noen som vil være en slags mentor for meg..
Er sikkert kjempespennende å drive oppdrett av tibber! Håper du finner en skikkelig fin jentetibbe å starte med da
Tibbedrømmen er vel en pary color eller viltfarget.
"viltfarget": http://www.reddalstibben.no/bobby.htm
Party color: http://www.yotisha.com/tarzan.htm
Så gøy! De var veldig fine de fargene derMaria skrev:Tibbedrømmen er vel en pary color eller viltfarget.
Odd Espen skrev:Så gøy! De var veldig fine de fargene derMaria skrev:Tibbedrømmen er vel en pary color eller viltfarget.
Ja, Boy er virkelig vakker..
Hm... du skal da vel ikke ha hele den aleine Elin? Kan umulig være bra for deg? :p
Kan sikkert ofre meg istedet vettu
Kan sikkert ofre meg istedet vettu
Jum, jum Elin. Den så god ut. Og selvfølgelig skal det være nøtter i både bunn og på toppen, det er jo det som er snadder!
Den var faktisk god og hadde dere vært her skulle dere fått masse Jeg liker best å lage slike ting. Selve etinga pleier jeg å overlate til noen andre. Ellers hiver jeg mye... Elsker å prøve nye oppskrifter, men kan ikke ete dette søte. Har ikke lyst til å la være å lage det fordi jeg ikke kan ete det. hi hi.
Tør ikke lage sånt jeg... verken jeg eller sambo klarer la være å spise det, og siden jeg forsøker å bli kvitt en størrelse, og samboeren har diaabetes veit jeg at det er klokest å la være å lage det
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Side 8 av 40