Her er det mulig å legge ut bilder dersom dere har noen dere
+7
Magnus'n
Elin
bianca88
Stian og carina
Maria
Odd Espen
Gry
11 posters
Pjatten :: Alt og ingenting :: Bilder
Side 3 av 6
Side 3 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Her er det mulig å legge ut bilder dersom dere har noen dere
hvis du hadde redigert det litt i photoshop etc, så kunne det se ut som ho var i himmelen Fint bilde..
Huff, nei jeg vil ikke at det skal se sånn ut!!! Hehe, forstår hva du mener. Har du kameraet med deg på turen?
Nei, kameraet var ikke medGry skrev:Huff, nei jeg vil ikke at det skal se sånn ut!!! Hehe, forstår hva du mener. Har du kameraet med deg på turen?
Svart-hvitt er fint, men det stedet var ikke fint... Kunne vært en stor fin park med benker og gamle folk der!
Det nederste bilde med endene på var fint da
Det nederste bilde med endene på var fint da
Ja, stedet er stygt, og det er derfor jeg lager bildet uten farger. Jeg hater industriområder og stygge bygg, men synes allikevel det blir effektfullt med sort/hvit. Man får fram det dystre på et vis uten at det blir alt for stygt.
Sist endret av Odd Espen den Tor 3 Jul - 15:56, endret 2 ganger
Åh, der var det mange nydelige bilder! Så artige de med humla var da. Du er jo kjempe flink.
Takk Ble ganske fornøyd med dagens skudd! Hehe... Er jo ikke så avansert å ta bilder ute da, men fornøyd alikavel
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Hva!? ingen rosende ord om min fantastiske kunstneriske bildesans!?
jo, det glømte jeg, bildene var fine de asså men de endene der frista så innmari.... merker jeg må på jakt til høsten, hehe:)
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Har vært ute i hagen med kameraet igjen...
Sist endret av Odd Espen den Tor 3 Jul - 15:50, endret 1 gang
Du er kjempe flink til å ta bilder Espen! Jeg vil gjerne se hele den kvisten/busken/treet på første bildet en dag jeg, og har den et annet navn?
Det skal jeg prøve å få til Det er egentlig bare to pinner med pelt og dotter som står opp av bakken Mamma sier det kommer "paraply-blader" på de...
Fant på nett; "Rhus thypina - Hjortesumak", det stod under Vakre frukter/bær, så nå ble jeg nesten litt spent på hvordan den blir utover sommern! Dette er altså første året vi har den
Fant på nett; "Rhus thypina - Hjortesumak", det stod under Vakre frukter/bær, så nå ble jeg nesten litt spent på hvordan den blir utover sommern! Dette er altså første året vi har den
Å, så det er en kjøpe-busk. Trodde det var et tre jeg hadde gått glipp av i skogen jeg
Nei, det er nok ikke noe skog-tre Men vi kjøpte den ikke, mamma henta den hos en ho jobber med på Rama. Der har de den "midt" på en plen, siden den sprer seg "fort", så da bare klipper de over de nye skudda med gressklippern Vi har satt den i en skråning ovenfor dammen, får se hvordan det går...Gry skrev:Å, så det er en kjøpe-busk. Trodde det var et tre jeg hadde gått glipp av i skogen jeg
Bilde nummer to må du få inn i ramme! Det var kjempe fint, så klart og rent og skarpt. Alle var flotte, men det var liksom et rammebilde.
Hehe, takk kanskje jeg skal kjøpe mange rammer og ta masse blomsterbilder og henge på hele veggen på rommet mitt?
Ja,d et ville jeg gjort. Jeg liker slike bilder.
Hehe, tror ikke jeg skal få blomsterbilder helt på hjernen nå, for når jeg først finner noe jeg liker, så stopper det ikke Før likte jeg sparebøsjer, nå har jeg 30 Liker akvarer, begynner sakte men sikkert å få noen nå, og jeg begynner å få sansen for eksotiske planter og ting, så jeg tror jeg nesten må bremse litt Kanskje vente til jeg kommer hjem fra GC
Sist endret av Odd Espen den Tor 3 Jul - 15:52, endret 1 gang
Stilig, er det en kaktus? passet bra med sorthvitt til det harde motivet.
Side 3 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pjatten :: Alt og ingenting :: Bilder
Side 3 av 6