Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 15 av 40
Side 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Neimen så gøy at mitt bilde kom med sammen med alle blinkskuddene! Måtte stemme på det slik at det skulle få stemme, ellers hadde jeg blitt så lei meg *fnis* Har glemt at det var meg som stemte til når det blir vist hvor mange stemmer det fikk hehe. Mange flotte bidrag det var altså! Rareste var at det var mange fisker jeg aldri har sett før. Regner med at det er malawi....
I dag er jeg hundevakt for en flott ung bordercolli. Han kom klokka halv syv. Jeg er ikke så vandt til å se dagen fra denne siden, men det er jo nydelig med sol og lekende hunder. Skal se om jeg får noen bilder av dem i full gang. Om jeg ikke sovner etterhvert og glemmer hele greia hehe.
I dag er jeg hundevakt for en flott ung bordercolli. Han kom klokka halv syv. Jeg er ikke så vandt til å se dagen fra denne siden, men det er jo nydelig med sol og lekende hunder. Skal se om jeg får noen bilder av dem i full gang. Om jeg ikke sovner etterhvert og glemmer hele greia hehe.
I dag har vi de 1-2 og 4-5 time som vi skal jobbe sjøl, også har de fadern med stengt internet! Jeg har klart etter mye strev og komme på nett, men herregud å tregt det går! Signalet står på null!
Artige hundebilder
Gry: Gratulerer med å ha fått til en fotokonkurranse der avstemmingen faktisk er hemmelig! I hele ffjoråret kunne man mens fotokonken pågikk velge alternativet "sorter etter vurdering"m og på den måten faktisk vite hvem som til enhver tid ledet avstemningen, i år går ikke det
En annen forbedring i år er jo at man slipper den (unnskyld uttrykket) bedritne bildevisninga som var ifjor.
Jeg er fornøyd med den nye konkurransen jeg
Gry: Gratulerer med å ha fått til en fotokonkurranse der avstemmingen faktisk er hemmelig! I hele ffjoråret kunne man mens fotokonken pågikk velge alternativet "sorter etter vurdering"m og på den måten faktisk vite hvem som til enhver tid ledet avstemningen, i år går ikke det
En annen forbedring i år er jo at man slipper den (unnskyld uttrykket) bedritne bildevisninga som var ifjor.
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Gry skrev:Sov ca to timer i natt (føles i alle fall slik). Jeg skulle opp seks, og da klarer jeg ikke få sove ordentlig. På toppen av det har vi et kar på soverommet som plutselig begynte å dure i hytt og pine gjennom hele natten. Trodde jeg skulle bli gal. I natt skal jeg sove godt, for i morgen skal jeg ikke være på jobb før 14.00
Jeg har en kar på soverommet som durer i hytt og pine gjennom hele natta, så her måtte natta tilbringes på sofaen, og jeg har århundres morrasveis - kan ikke skjønne hvordan jeg som har sånn babyhår klarer å få luggen til å stå rett opp, og håret på den ene siden av hodet til å surre rundt tre ganger før det avslutter med en skikkelig sprek vipp ut i det fri. Dette hadde jeg aldri fått til om jeg hadde forsøkt på det, kanskje jeg bare skal gå sånn i dag for å vise at jeg og har hold i håret
Jeg har ikke sett på bildene i fotokonken enda - gleeeder meg!
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Hehe, knall bilder!Elin skrev:Gjør hva dere vil! Vi ser ingenting!
Takk for det Liz. Vil du være så snill å skrive det på na? Jeg krangler nemlig noe voldsomt med noen av de garvede administratorene og moderatorene for å få beholde det på denne måten. De vil tilbake til slik det var i fjor.Liz H skrev:Artige hundebilder
Haha, jeg synes nesten et bilde er på sin plass etter den beskrivelsen. Av håret, ikke av mannen som durer.AnetteM skrev:Gry skrev:Sov ca to timer i natt (føles i alle fall slik). Jeg skulle opp seks, og da klarer jeg ikke få sove ordentlig. På toppen av det har vi et kar på soverommet som plutselig begynte å dure i hytt og pine gjennom hele natten. Trodde jeg skulle bli gal. I natt skal jeg sove godt, for i morgen skal jeg ikke være på jobb før 14.00
Jeg har en kar på soverommet som durer i hytt og pine gjennom hele natta, så her måtte natta tilbringes på sofaen, og jeg har århundres morrasveis - kan ikke skjønne hvordan jeg som har sånn babyhår klarer å få luggen til å stå rett opp, og håret på den ene siden av hodet til å surre rundt tre ganger før det avslutter med en skikkelig sprek vipp ut i det fri. Dette hadde jeg aldri fått til om jeg hadde forsøkt på det, kanskje jeg bare skal gå sånn i dag for å vise at jeg og har hold i håret
Jeg har ikke sett på bildene i fotokonken enda - gleeeder meg!
Anette
During på rommet er vel normalt? Den ene pumpa mi bråker sånn plutselig, og da er det høyt! Hvis den bråker om nattan for jeg klager av samtlige andre i huset som vil soveGry skrev:Sov ca to timer i natt (føles i alle fall slik). Jeg skulle opp seks, og da klarer jeg ikke få sove ordentlig. På toppen av det har vi et kar på soverommet som plutselig begynte å dure i hytt og pine gjennom hele natten. Trodde jeg skulle bli gal. I natt skal jeg sove godt, for i morgen skal jeg ikke være på jobb før 14.00
Og i natt, så starta plutselig den elva til krabbene å sildre noe inni hampen! Aner ikke hvorfor, men heldigvis stoppet den etter bare 5min, så jeg fikk sove Den elva bråker så fort det er litt lite vann i karet, pga egentlig så går mesteparten av vannet i elva under rota, ikke oppå
Selvsagt kan jeg skrive et innlegg om det på NA Gry Skal jeg legge det inn i den eksisterende fotokonkurransetråden, eller skal jeg starte en ny tråd i forumet "Om nettakvariet" ?
Gjerne i en ny tråd. Takker for "hjelpen".Liz H skrev:Selvsagt kan jeg skrive et innlegg om det på NA Gry Skal jeg legge det inn i den eksisterende fotokonkurransetråden, eller skal jeg starte en ny tråd i forumet "Om nettakvariet" ?
Sånn Gry - da har jeg sagt min mening.
Skulle tatt bilde, men den datt ned igjen etter en tur ut for å kjenne på temperaturen. Jeg har jo ikke akkuratt det groveste håret, mer fritt fall, så pleier ikke å få sånn hår. Rakk ikke å vise det til andre enn Truls, og hans kommentar var at det så "mystisk" ut, hva nå enn det skal bety
Deilig vær i dag! Synd med nakken min, for jeg skulle gjerne jobba i hagen. Den er så bra at jeg har lyst, men ikke noe vits i å ta sjansen og bli verre igjen. Venter med slike utskeielser til jeg har vært hos naprapaten, tror jeg. Deilig med vår! Og nå må vi vel slippe mer snø - jeg vil ha sol og solbrillevær fram til oktober. Kan komme litt regn om nettene, though
Anette
Deilig vær i dag! Synd med nakken min, for jeg skulle gjerne jobba i hagen. Den er så bra at jeg har lyst, men ikke noe vits i å ta sjansen og bli verre igjen. Venter med slike utskeielser til jeg har vært hos naprapaten, tror jeg. Deilig med vår! Og nå må vi vel slippe mer snø - jeg vil ha sol og solbrillevær fram til oktober. Kan komme litt regn om nettene, though
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Har vært ute på jakt etter mygglarvepytt i dag - men fant ikke, gitt. Men det er vel sannsynligvis for kaldt her enda til at det er det helt store uansett. Men bikkjene var i alle fall fornøyde!
Og så har jeg maila cirka alle jeg kjenner om dette: http://www.bayerdiabetes.no/no/Dream-Fund/Aktuelle-finalister/Finalist-2.aspx
Samboeren min, Sverre, har av alle ting klart å komme til finalen i Bayer Dream Fund - han ønsker seg en ATV så han kan komme seg ut i skogen og på fisketur igjen (han er rullestolbruker og diabetiker) Finalen foregår som nettavstemning, så her er det om å gjøre å spre budskapet så avstemningen tar helt av!
Og så har jeg maila cirka alle jeg kjenner om dette: http://www.bayerdiabetes.no/no/Dream-Fund/Aktuelle-finalister/Finalist-2.aspx
Samboeren min, Sverre, har av alle ting klart å komme til finalen i Bayer Dream Fund - han ønsker seg en ATV så han kan komme seg ut i skogen og på fisketur igjen (han er rullestolbruker og diabetiker) Finalen foregår som nettavstemning, så her er det om å gjøre å spre budskapet så avstemningen tar helt av!
Nå har jeg hvertfall stemt på Sverre. Håper han vinner! Og hadde dere bodd nærmere skulle jeg vel ha tigget meg til en tur i dette setet for to
Har stemt på han jeg og. Lykke til. Så bra at det finnes slike fond, da!
Anette
Anette
-
wheeeeee Tusen takk folkens!
Da var mallehula til Elin ferdig Tror kanskje hullet ble litt vel trangt, men det var ikke med vilje, plutselig bare var det sånn Skal få tatt bilde for godkjenning senere, men kameraet er tom for strøm... Jeg brukte 2røtter, masse grus, og nesten en halv tube silikon Fikk en rot til overs som jeg skal ha sjøl! Hehe... Nå lurer jeg bare på om jeg skal legge hula i en bøtte med vann eller noe, Elin? Så du slipper å få helt brunt vann i karet ditt?
I dag døde Apistogramma nijsseni hannen min - jeg aner ikke hvorfor. Han var fin og rask i går, i dag lå han mest stille og pustet litt tungt. Iallefall - jeg trenger en ny hanne til min hue. Vet noen hvor jeg kan få tak i det her i nærheten?
Anette
Anette
-
Odd Espen skrev:Da var mallehula til Elin ferdig Tror kanskje hullet ble litt vel trangt, men det var ikke med vilje, plutselig bare var det sånn Skal få tatt bilde for godkjenning senere, men kameraet er tom for strøm... Jeg brukte 2røtter, masse grus, og nesten en halv tube silikon Fikk en rot til overs som jeg skal ha sjøl! Hehe... Nå lurer jeg bare på om jeg skal legge hula i en bøtte med vann eller noe, Elin? Så du slipper å få helt brunt vann i karet ditt?
Så morro! Gleder meg masse til å få den i hus eller i akvariet hehe. Om du vil legge den i ei bøtte sier jeg ja takk til det. Plantekaret er ikke brunvannskar hi hi
Da har jeg og avgitt min stemme. Et enkelt, flott ønske fra hans side, men ufattelig viktig både for kropp og sjel.
Da legger jeg den i en bøtte i morraElin skrev:Odd Espen skrev:Da var mallehula til Elin ferdig Tror kanskje hullet ble litt vel trangt, men det var ikke med vilje, plutselig bare var det sånn Skal få tatt bilde for godkjenning senere, men kameraet er tom for strøm... Jeg brukte 2røtter, masse grus, og nesten en halv tube silikon Fikk en rot til overs som jeg skal ha sjøl! Hehe... Nå lurer jeg bare på om jeg skal legge hula i en bøtte med vann eller noe, Elin? Så du slipper å få helt brunt vann i karet ditt?
Så morro! Gleder meg masse til å få den i hus eller i akvariet hehe. Om du vil legge den i ei bøtte sier jeg ja takk til det. Plantekaret er ikke brunvannskar hi hi
Jeg kjeda meg litt på nattan
Den var skikkelig fin! Rota henger godt i silikonen? Synes det er vanskelig å få rot til å feste på silikon, jeg, men her er jo overflaten stor, så det hjelper vel endel.
Anette
Anette
-
Side 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Side 15 av 40