Her snakker vi musikk
5 posters
Side 2 av 3
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Re: Her snakker vi musikk
Ja, Era er kjempe bra! Hadde en del sanger av Era på den gamle pc'n min.Gry skrev:Jo da, her synger vi med. For meg som har ERA som absolutte favoritter, så er denne låten midt i blinken.
Syns det er litt morsomt å følge med på teksten, selv om jeg ikke skjønner så mye, men tenkte ikke alle her syns det var like morro
Den har jeg ikke hørt før Den var bra, likte filmen!Gry skrev:Era - Miseri Mani
Om du ser bort fra de første sekundene er denne også nydelig. Jeg har hørt på denne musikken siden de gav ut albumene, og jeg blir bare ikke lei av den. Ufattelig høytidelig og storslagen synes jeg. Får helt gåsehud når jeg hører sangene på ordentlig anlegg. ERA var det første jeg fikk på MP3 spilleren min igjen nå.
Her har jammen en annen av mine favorittband laget sang med ERA, jeg har ikke vist at dette var en mix av de to. Jeg har trodd at det var kun ERA.
Jeg sitter her og "halv sipper", siden sitter å hører med øre-propper, men så bestemte de seg for å bli ødelagt i dag! Så jeg hører bare på den ene siden!Gry skrev:Får helt gåsehud når jeg hører sangene på ordentlig anlegg.
Enigma? Får jeg bank hvis jeg sier at de ikke var så alt for bra? Hvertfall ikke den sangen jeg hørte...Gry skrev:Her har jammen en annen av mine favorittband laget sang med ERA, jeg har ikke vist at dette var en mix av de to. Jeg har trodd at det var kun ERA.
Denna sangen syns jeg er kjempe bra! Får nesten litt tårer i øynene når jeg hører den...
Hørte den første gang når en venninde sendte den til meg på msn, og vet du hva, jeg kommer nok aldri til å glemme ho heller
Så irriterende! Jeg fikk kjøpt nye her om dagen, de jeg hadde gnagde i ørene, så jeg kunne ikke bruke dem mer enn i 10 minutter av gangen. Nå har jeg slike myke som former seg inne i øret. Nei, ikke formerer, former.... hehe!
Dont you forget er nydelig.
Er ikke alt av enigma som er bra. så det går fint å si hihi.
Er ikke alt av enigma som er bra. så det går fint å si hihi.
Så dumt de ikke formerer seg da, for jeg kunne treng et par sånne Hva koster gode ørepropper egentlig? Har aldri sett på prisen...Gry skrev:Så irriterende! Jeg fikk kjøpt nye her om dagen, de jeg hadde gnagde i ørene, så jeg kunne ikke bruke dem mer enn i 10 minutter av gangen. Nå har jeg slike myke som former seg inne i øret. Nei, ikke formerer, former.... hehe!
De jeg kjøpte kostet 299. Det er propper, og av merket KOSS, som skal være veldig bra. Det er i grunn mye bedre med små hodetelefoner eller hva de heter, de som er på utsiden av øret, med de er jo gjerne litt størrelse på, og jeg synes det er flaut å gå ute med dem. De kan man vel få så dyre man vil.
Hehe, jeg syns og det er litt flaut og gå rundt med store hodetelefoner Liker derfor ørepropper mye bedre, for da kan jeg høre på musikk uten at noen ser det Eller nesten... Får kikke på nye ørepropper neste gang jeg er i en ørepropp-butikk
Dette er damen Enya, hunden vår en oppkalt etter. Enda en av mine favoritter. Jeg tror vi skal lage en " Odd Espen og Grys, favourites" jeg Jeg har født mine tre barn med hennes stemme i bakgrunnen. Nydelig og avslappende.
Hehe, tenkte det var der navnet kom fra ja Vakker stemme ho der... og
"Gry's fødsels favoritter og Espen's daglivare?" haha (nei, nå er det på tide at Espen skal sove!)
"Gry's fødsels favoritter og Espen's daglivare?" haha (nei, nå er det på tide at Espen skal sove!)
Ja, nå er den jo veldig bra og
Fant noen bra ørepropper i går, så sitter med full lyd på ørene Et par frysninger ned ryggen er deilig på varme sommerdager
Fant noen bra ørepropper i går, så sitter med full lyd på ørene Et par frysninger ned ryggen er deilig på varme sommerdager
Jeg har nok en veldig spredt smak innen musikk, for her er en video av andre favoritter Ikke rart jeger svett når jeg kommer på jobb om dagen, for jeg går med denne musikken i ørene, og da nytter det ikke gå sakte
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Side 2 av 3