Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters

Side 25 av 40 Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 25 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Tor 12 Jun - 13:14

Du kan ta en titt på hjemmesiden min - er mange der. Randvik gårds lille marsvinsoppdrett. Siden er ikke oppdatert på en stund.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 25 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Elin Tor 12 Jun - 13:17

Finner ikke siden din jeg Anette scratch
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tor 12 Jun - 13:22

her

Som sagt - siden er egentlig lagt ned for ett år siden, så dårlig med oppdateringer:)

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tor 12 Jun - 14:39

Odd Espen, de solgte Nikon D40 for 2500 på OBS her om dagen, er du heldig har de fler igjen:)

Nå kom jeg akuratt hjem fra risør, var og kjøpte felger og dekk av en der, så nå får jeg endeilg sommerdekk på bilen!! Razz hehe... hadde litt flaks, skulle egentlig til grimstad i morra og kjøpe en felgpakke som kosta 4000 kr, så kom jeg over de her på finn til 1200 kr, så må jeg kjøpe muttere da, det koster rundt 200 kr... så da sparte jeg sannelig 2600 kr:D det er morro Smile er nok til ett D40 det Smile hehe... om de har flere igjen da... har en følelse av at de gikk fort unna...
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 296

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tor 12 Jun - 14:48

Johan skrev:Odd Espen, de solgte Nikon D40 for 2500 på OBS her om dagen, er du heldig har de fler igjen:)
Tja, nå spørs jo det når jeg skal til OBS neste gang... Vi skulle egentlig på Euronics(hvordan skrives det?) i dag, men det ble rett å slett glemt mellom alt annet, vi har tross alt handla mat til 20pers og partytelt osvosv Razz
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tor 12 Jun - 14:58

AnetteM skrev:Du kan ta en titt på hjemmesiden min - er mange der. Randvik gårds lille marsvinsoppdrett. Siden er ikke oppdatert på en stund.

Anette
Så vakkert marsvin Anette! drunken
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 25 Katina
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tor 12 Jun - 15:09

Er dette en Rex? Den var nyyydelig. Hva heter de med lang pels?
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 25 450x4510
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Tor 12 Jun - 15:39

Elin: Langhår? :p

(nye bilder av alex i tråden hans forresten.. )
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Fre 13 Jun - 4:41

Utrolig å vanskelig det er å sette opp et 3x6 partytelt når man bare er 2 personer! Shocked
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Fre 13 Jun - 4:57

Maria skrev:Elin: Langhår? :p

Den kunne jo hatt fancy navn da! Som *klippdegåfådegenjobb* eller barbi marsvin?
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Elin Fre 13 Jun - 4:57

Odd Espen skrev:Utrolig å vanskelig det er å sette opp et 3x6 partytelt når man bare er 2 personer! Shocked

Jeg tror deg! Jeg har problemer med slike små 2 mannstelt hi hi
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Fre 13 Jun - 7:23

Det finnes mange ulike langhårs varianter, med krøller, uten krøller osv - men jeg er ikke de beste på navn til de. Strihårsrasene som jeg har hatt er det tre av - teddy, rex og ch-teddy. Den øverste du viser bilde av er ei rex-dame. Skikkelig skjønning, utrolig god mor, flott temperament, jeg har tre sønner av henne her hjemme nå. Hennes farge er creme/buff. Hun ble kjøpt i Sverige og ble over seks år, hun døde i vinter. Den under er Ask, min "førstefødte" Very Happy. Det første marsvinet som ble født her hjemme hos meg. Han er en teddy. Han ble fire og ett halvt år, og døde dessverre for en måneds tid siden.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Fre 13 Jun - 8:45

Det går fint med svina her i huset Very Happy CH-teddyene går ute i stort utebur, og de to små er inne i et megabur Arne kom hjem med, så de har det helt topp. De har allerede lært seg at en kjøleskapdør kan bety mat, så da pipes det iherdig Very Happy
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Fre 13 Jun - 11:01

Elin skrev:
Odd Espen skrev:Utrolig å vanskelig det er å sette opp et 3x6 partytelt når man bare er 2 personer! Shocked

Jeg tror deg! Jeg har problemer med slike små 2 mannstelt hi hi
Det verste var vel at når pappa kom hjem bare klagde han på det! Shocked Han sa det var for vinglete! Men det er jo umulig å lage det mindre vinglete! Laughing

Nå har alle kommet, så nå skal vi starte med pizzasteking Smile Lagde 6 pizzaer, håper det holder!
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Fre 13 Jun - 13:55

Det er ganske kaldt ute egentlig Rolling Eyes
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Fre 13 Jun - 14:13

Det er kjempekaldt - men dere er jo nordmenn og kler dere i ullsokker og pakker dere inn i pledd? Håper festen deres blir vellykket!

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Fre 13 Jun - 14:17

Ja, de andre er nordmenn, jeg skal bli spanjol! Laughing
Men jeg sitter med et pledd, og en varme-ting rett ved siden av meg! Very Happy
Uansett så har vi det morro! Spørs når vi skal sove da, vi er 7stk som skal sove på rekke på verandaen Wink
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Johan Fre 13 Jun - 15:33

Etter denne dagen her begynner jeg å bli overtroisk, ikke mye har gått som det skal i dag...

Skulle få på nye dekk i dag og tenkte og få tatt service på bilen i samme slengen, så jeg skulle smøre opp bremser og slike ting, men når jeg skulle demontere bremsene foran hang klossene så uta h****** at jeg måtte slå de ut, da gikk selvfølgelig klossene i stykker å jeg måtte inn til byen og kjøpe nye, så når jeg endelig hadde fått skiftet foran skulle jeg til bak, når jeg fikk av hjulet der fikk jeg sjokk! det var gravrust alt som var:O og de bremsene ble byttet i fjor!! jeg kan ikke ha hatt bremser i det hele tatt på bakhjula sånn som det der så ut... så jeg ble noe irritert og reiste nok en gang inn til byen og kjøpte skiver og klosser, jeg satt å krysset fingrene for at jeg fikk smurt opp caliperene i.o.m de koster en del, men selvfølgelig gikk jo ikke det, så til mandag må jeg bestille nye calipere å... de kostet den nette sum av 2000 kr stk... For og si det slik ble det ikke sagt mange pene ord når jeg fant ut det her, og det var nummeret før jeg jkørte bilen i fjellveggen så jeg ble kvitt den.. men klarte og styre lystene... utrolig hva en røyk hjelper på humøret når man er forbanna sånn:P Så denne dagen skal bli deilig og bli ferdig med... den bilen har kosta meg over 6000 kr i dag...Sad det passet ikke akuratt kjempe bra....
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Lør 14 Jun - 3:32

Åååh, i dag våknet jeg av at den teite preseningen blåste over oss, så vi fikk sola midt i trynet, noe som ikke er deilig så tidlig på morran Rolling Eyes
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Johan Lør 14 Jun - 4:33

hehe, vi må nesten starte en egen klagetråd:P hehe
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Elin Lør 14 Jun - 4:57

Vil være med å klage, men alt er jo så himla greit her. Bortsett fra at jeg har gørr lyst på mcdonalds mat og det bør jeg ikke dytte i tryne. Hjalp ikke med linken til at det holder seg like godt etter 3 år, fremdeles får jeg lyst på dritten.... Neutral Saftig cheeseburger og sjokolade milkshake What a Face

Er det noen som kan motivere meg til å sette igang med husvasken?

Jeg prøvde å motivere meg selv, med å si om du vasker nå skal du få gå på kino sammen med søstra di til kvelden. Men ho søstra mi var ikke sikker på om ho ville. Kan jeg bytte ho ut med 10 weitzmani, 10 adolfoi og 10 pygmaeus? Tror ho er verdt med, men jeg kan ta tilgodelapp Twisted Evil
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 25 Empty fredag 13. fortsetter

Poste by Johan Lør 14 Jun - 6:18

Ja, mer klaging herfra å nå... var ute for og få bilen kjørbar igjen og fant da ut at åsså caliperen på det ene framhjulet må byttes, og etter min erfarnig er de skjeldent billigere enn de bak... så det blir påkost på 8-10000 bare i calipere tenker jeg:( men jeg skal prøve å få tak i brukte, de holder sikkert så lenge jeg har bilen hvertfall...Smile fikk den nå kjørbar til slutt, tror jeg hvertfall, har ikke kjørt den enda:P men alt er hvertfall satt sammen igjen... men nå har jeg virkelig lyst på en annen bil! hehe:P

Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg skal ta og rydde og vaske bilen, og når det er gjordt skal jeg bare nyte helga (håper jeg)..

Klarte åsså å slå kneet noe kraftig i går, å i dag verker det noe vannvittig... men det går vel over... men nå frista du meg så med McDonalds mat Elin at nå tror jeg at jeg må ha d i kveld:P
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Lør 14 Jun - 6:22

Jeg er ferdig med å klage nå!!! Jeg har vært i Tvedestrand og handla Very Happy Så nå er jeg GLAD Very Happy:bounce:sunnycheers Jeg kjøpte noe jeg tror dere vil merke på bilde-tråden Wink
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Johan Lør 14 Jun - 6:23

hehe;) fått deg speil refleks nå Odd Espen?
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Lør 14 Jun - 6:48

Jepp Very Happy Det batteriet lader sååå seint! Neutral
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 25 av 40 Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics