Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 6 av 40
Side 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Er det ingen som skal kommentere at jeg var tidlig oppe i dag eller
Gry skrev:Er det ingen som skal kommentere at jeg var tidlig oppe i dag eller
Joda måtte bare stå opp først
Hehe, ja regnet vel ikke akkurat med at det var så mange pjattere oppe enda. Vi er søren meg en trett gjeng om morgenen.
Nå har jeg vært ute å klippet hekken. Vi holder på å bygge platting, og vi har en hekk mellom oss og naboen som tar helt overhånd. Det er en stikkebusk på toppen av det hele, så det var en artig jobb i varmen. Jeg fikk med meg noen rognebærgrener inn til James også,så nå har han litt friskt grønt å gnage på. Fysj, jeg blir helt satt ut av den varmen jeg. Nå var det på tide å trekke inn i skyggen igjen.
Nå har jeg vært ute å klippet hekken. Vi holder på å bygge platting, og vi har en hekk mellom oss og naboen som tar helt overhånd. Det er en stikkebusk på toppen av det hele, så det var en artig jobb i varmen. Jeg fikk med meg noen rognebærgrener inn til James også,så nå har han litt friskt grønt å gnage på. Fysj, jeg blir helt satt ut av den varmen jeg. Nå var det på tide å trekke inn i skyggen igjen.
Husker dere den grå pusebabyen jeg fortalte om?
Vel, den har vært her nå siden mandag og i går ga vi den noe mat, den var helt gal, skikkelig sulten, den hoppa opp etter maten og var nesten litt monster..
Den er nok ikke mer enn noen månder, og har nok sullet seg bort hjemmen fra.. I går hadde jeg ikke hjerte til å la den være ute, så vi tok den inn for natten.. Gjør vanligvis ikke sånt, for hvem eier ikke en så søt kattunge?
Skal sette opp lapp på butikken i dag, så slipper jeg å få skylden for å ha stjelt den iallefall.. :p Men helt ærlig, så håper jeg den ikke har noe hjem, for den er så utrolig søt og super kosete.. Den skulle ligge i armkroken min i natt. Hadde den inne på soverommet mitt, siden Chira er helt gal etter katter..
Så nå får vi se om det er noen som eier denne lille frøken grå..
Vel, den har vært her nå siden mandag og i går ga vi den noe mat, den var helt gal, skikkelig sulten, den hoppa opp etter maten og var nesten litt monster..
Den er nok ikke mer enn noen månder, og har nok sullet seg bort hjemmen fra.. I går hadde jeg ikke hjerte til å la den være ute, så vi tok den inn for natten.. Gjør vanligvis ikke sånt, for hvem eier ikke en så søt kattunge?
Skal sette opp lapp på butikken i dag, så slipper jeg å få skylden for å ha stjelt den iallefall.. :p Men helt ærlig, så håper jeg den ikke har noe hjem, for den er så utrolig søt og super kosete.. Den skulle ligge i armkroken min i natt. Hadde den inne på soverommet mitt, siden Chira er helt gal etter katter..
Så nå får vi se om det er noen som eier denne lille frøken grå..
Vi er på vei ut i båten nå, vi var ikke tidlig oppe i dag:) - kred til deg for det, Gry. Jeg var så sent i seng i går, har ikke jogget en gang i dag siden vi var så trege.
Lykke til med småpusen, Maria. Når sommeren er slutt kryr det jo av forlatte hyttepuser på sørlandet, så å få tak i en kattunge er ikke noe problem, dessverre. Men så er det jo det med at noen dyr har en spesiell personlighet som bare kryper inn under huden vår:)
Anette
Lykke til med småpusen, Maria. Når sommeren er slutt kryr det jo av forlatte hyttepuser på sørlandet, så å få tak i en kattunge er ikke noe problem, dessverre. Men så er det jo det med at noen dyr har en spesiell personlighet som bare kryper inn under huden vår:)
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg tror katt og kanin er de to dyrene det ikke frister å ha en gang til. Søte å se på, men ikke noe dyr for meg har jeg funnet ut av.
Ja, jeg måtte og stå opp først, Gry Du var flink til å stå opp tidlig altså! Det var vel ikke Arne som vekka deg?
Lykke til men pusekatten, og eierletinga
Lykke til men pusekatten, og eierletinga
Jo, i grunn så var det Arnes "skyld". Klokka ringte jo når han skulle på jobb. Som regel sovner jeg som et strikk når han har gått, men i dag var jeg plutselig nesten helt våken Nesten litt skummelt.
Ja, sånn var jeg på mandag og, kusina mi jobber her, så ho sover på sovesofaen på mitt rom. Så når ho sto opp på mandag, sto jeg opp... Men resten av dagene har jeg som regel sovna igjen, halvveis hvertfall...
Nå står ikke verden til påske Jeg har klart å vaske så mye tøy at det ikke lenger er topp på skittentøykurven! Det skjer aldri når jentene er hjemme, for de legger alt av klær oppi den, uansett om de er skittene eller ei
Skiftet vann i reolen har jeg også fått gjort, så nå får vel fiskene sjokk. De har gått i samme vannet i tre uker nå, men alt av tester viser flotte vannverdier så jeg har tatt det helt med ro.
Skiftet vann i reolen har jeg også fått gjort, så nå får vel fiskene sjokk. De har gått i samme vannet i tre uker nå, men alt av tester viser flotte vannverdier så jeg har tatt det helt med ro.
Jeg må le av mamma altså.. Mamma er jo fra nordnorge og fiske ligger liksom i genene.. Men å forstå seg på åpene sneller, det går ikke.. :p Så nå har jeg bevist at man trenger ikke universitetsutdannelse til alt.. :p Eller kansje jeg bare er naturlig smart? :p
Ja, det tror jeg faktisk du er, smart og kreativ.Maria skrev: Eller kansje jeg bare er naturlig smart? :p
Gjett hvilke to paletter som hadde wiglers da!? De to som var med på auksjonen i går! Og som ingen ville ha, så jeg måtte ta de med hjem igjen! det er et under at de wigglersene har overlevd, for jeg har jo hivd rundt på de kokosnøtt-hulene Men foreldrene bare fortsatte med yngelpleien med en gang de kom hjem og ynglene lever! Hula de er i står helt åpent med et stoooort hull, rart de fortsatt bruker den...
Skal si folk har vært morra friske i dag da! jeg sov en halvtime lenger i dag, og merket det veldig godt egentlig, så har vært frisk og opplagt i hele dag, men så har jeg ikke gjordt stort heller, har hatt med meg en ny som har begyndt i dag og lært han opp på neon ting, å skal sannsynligvis gjøre det samme i morra, så det blir greit:) Han syns det var veldig greit og gå med meg hele dagen visstnok, for han lærte mer av meg som har jobba der i drøye 14 dager enn av han han gikk med i går som har jobba der i flere år, så det var jo morro og høre at man faktisk kan lære noe bort å hehe..
Men nå er jeg tiltaksløs her... varmen har gjordt sitt sånn sett så nå tenkte jeg og ta meg en gåtur og besøke tanta mi litt, så har jeg en unnskyldning for og ikke gjøre mer fornufftig i dag...
Men nå er jeg tiltaksløs her... varmen har gjordt sitt sånn sett så nå tenkte jeg og ta meg en gåtur og besøke tanta mi litt, så har jeg en unnskyldning for og ikke gjøre mer fornufftig i dag...
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
I dag har jeg bare susa rundt ute, så nå blir jeg nok enda brunere Gry!
Tenk hvor neger jeg kommer til å være når jeg kommer hjem til vintern, for å ikke snakke om neste sommer!
Tenk hvor neger jeg kommer til å være når jeg kommer hjem til vintern, for å ikke snakke om neste sommer!
Hehe, ja... men det var så varmt i sola, så jeg orka ikke stå å holde på med den i dag... men ja, jeg må få somla meg til og få tatt den porsan, det er jo egentlig fort gjordt ja...
-
Nå har vi vært på lastebil-tur, gjennom risør, og videre til tvedestrand for å få is på Rema, så via gjeving hjem igjen Robin kjørte(så klart), sølvi satt i passasjersetet og jeg, kusina mi og rosso satt i senga bak de. Gud som folk kikka på oss når vi kjørte gjennom risør! Når vi kjørte forbi den cafe-tingen(mottaket?), så stirra alle som satt på bordene mot veien på oss! Det var ganske morsomt egentlig, også når folk som kjørte forbi oss kikka opp i det de kjørte forbi
Rosso syns det var litt skummelt, men han måtte følge med på veien! På vei fra tvedestrand og hjem lå han halvveis på fanget mitt da, siden den veien var veldigs smal og skummel! Hehe...
Rosso syns det var litt skummelt, men han måtte følge med på veien! På vei fra tvedestrand og hjem lå han halvveis på fanget mitt da, siden den veien var veldigs smal og skummel! Hehe...
De wigglersene må det være tak i. Stakkar mamma og pappa palett som så tappert jobber videre
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Nå har jeg lagt inn nye bilder av Aadne og Lille Kylling, men det er ikke så gøy nå siden bildene må forminskes i bauger og kanter... (litt klaging må til?)
Pusser denne på den som gjorde det slik at man ikke kan ha store bilder mer
Pusser denne på den som gjorde det slik at man ikke kan ha store bilder mer
da var jeg hjemme igjen, og det var godt og få satt seg ned foran sin egen pc igjen nå
-
I dag har det vært uvanlig varmt her på nordmøre, Som vanlig nekter jeg å klage på varmen, men det er nære på nå altså
Fiskene har fått lov å feire dagen med avslåtte lysrør i dag stakkars... og de stakkars hundene har blitt tvunget i dusjen. Rett og slett tortur
Vært ute på fangsttur i kveld da - forsøkte å finne noe levende for til fiskene. Tenkte at det måtte være optimale forhold for funn av svarte mygglarver.
Fant hele tre mygglarver..... Men fant noe daphnie-lignende i mengder da... men såpass smått at det ikke var helt den store suksessen hos fiskene desverre.
Med unntak av endlersene/ borarasen og smykketetraene da.... De likte fangsten!
Fant forresten rådyr i skauen da. Først ett som hoppa opp på stien 10 meter foran meg, tydelig opprørt over at noen forstyrra skogen dens....
På tilbaketuren hørte jeg det som må være rådyr i affekt. Ble så mye bråk bak en stein at jeg vurderte å løpe fort...
Fiskene har fått lov å feire dagen med avslåtte lysrør i dag stakkars... og de stakkars hundene har blitt tvunget i dusjen. Rett og slett tortur
Vært ute på fangsttur i kveld da - forsøkte å finne noe levende for til fiskene. Tenkte at det måtte være optimale forhold for funn av svarte mygglarver.
Fant hele tre mygglarver..... Men fant noe daphnie-lignende i mengder da... men såpass smått at det ikke var helt den store suksessen hos fiskene desverre.
Med unntak av endlersene/ borarasen og smykketetraene da.... De likte fangsten!
Fant forresten rådyr i skauen da. Først ett som hoppa opp på stien 10 meter foran meg, tydelig opprørt over at noen forstyrra skogen dens....
På tilbaketuren hørte jeg det som må være rådyr i affekt. Ble så mye bråk bak en stein at jeg vurderte å løpe fort...
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Rådyr i affekt hørtes skummelt ut. Jeg hadde løpt
I dag skal jeg ha den store avslapningsdagen. Mulig at jeg legger meg ut i sola om litt Sommer er deilige greier.
I dag skal jeg ha den store avslapningsdagen. Mulig at jeg legger meg ut i sola om litt Sommer er deilige greier.
Da har jeg sola meg... holdt ut 20 minutter totalt
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Liz H skrev:Da har jeg sola meg... holdt ut 20 minutter totalt
Er som meg det der..
Jeg har vært å hengt opp lapp om den lille pusen vi har på besøk her.. Som er utrolig søt..
Ltt snodig bilde.. :p Men den er skikkelig herlig.. Kom snikende inn på soverommet mitt i dag tili, leg lå på sia, og da fant den ut at det var passende å legge seg oppå ansiktet mitt, det ble litt varmt, så da la den seg under haken min.. Skikkelig kosen og herlig pus..
Side 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Side 6 av 40