Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 5 av 40
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, hvordan ellers skal jeg kvitte meg med fisk!? Nå spørs det bare om jeg har sånne fiske-poser da
Oj, skal si tiden går. Jeg får komme meg ned å fange L144 til Anette. Får vel ta med en til auksjonen også, og noen varmekolber eller noe.
Jada Maria, jeg handler åsså stort sett på salg da... grunnen til at jeg handler på jack&jones er flere grunner..
1: jeg liker utseende på klærne.
2: jeg liker passformen på buksene
3: jeg liker at det er god kvalitet på klærne, har bukser jeg kjøpte der for minimum 6 år siden som er like hele enda, noe falmet har de nok blitt med åra, men det er nå normalt... (men magen min har vokst litt da, så de passer jo ikke lenger...)
Men for og si det slik så er det kun buksene jeg er sær på sånn sett, de MÅ jeg ha fra jack&jones, ellers har jeg mange gensere fra spar kjøp faktisk...
Ja dere må kose dere masse i kveld folkens! Jeg trøstet meg selv siden jeg ikke kunne komme i dag og kjøpte meg 5 C.Elegans, tror jeg fikk 2 hunner og 3 hanner, så nå er det bare og krysse fingrene
1: jeg liker utseende på klærne.
2: jeg liker passformen på buksene
3: jeg liker at det er god kvalitet på klærne, har bukser jeg kjøpte der for minimum 6 år siden som er like hele enda, noe falmet har de nok blitt med åra, men det er nå normalt... (men magen min har vokst litt da, så de passer jo ikke lenger...)
Men for og si det slik så er det kun buksene jeg er sær på sånn sett, de MÅ jeg ha fra jack&jones, ellers har jeg mange gensere fra spar kjøp faktisk...
Ja dere må kose dere masse i kveld folkens! Jeg trøstet meg selv siden jeg ikke kunne komme i dag og kjøpte meg 5 C.Elegans, tror jeg fikk 2 hunner og 3 hanner, så nå er det bare og krysse fingrene
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
om du sitter igjen med ett par 50 W varmekolber etter auksjonen Gry er det bare og si ifra:)
-
Jeg skal faktisk ha med meg kolbe på auksjonen Du får nok ta turen!
Ja, tiden fløy drit fort!
Nå må jeg fange fiska mine!!!!!
Ikke skyt meg hvis jeg er et par minutter for sein!!!!
Nå må jeg fange fiska mine!!!!!
Ikke skyt meg hvis jeg er et par minutter for sein!!!!
jeg har lyst... men jeg kunne ikke vært der mer enn 1-1,5 time, å da syns jeg det var lite vits...
-
Da var jeg hjemme igjen Kjempefest! Vi var ca 20stk som satt og festa rundt bålet og hadde en kjempe auksjon!
Nå går økefisken og coryene fra deg og koser seg i kara sine, Odd Espen. Og jeg har avtale med Gry om å kjøpe akvarium av henne til vår mellomste, der skal coryene gå som hans første fisk. Han var superstolt av dem!
Du gikk jo glipp av hele nachspielet, da - hæla i taket her hjemme hos meg
Anette
Du gikk jo glipp av hele nachspielet, da - hæla i taket her hjemme hos meg
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Hjemme igjen vi også, med fisken fra auksjonen. Det tok helt av hos Anette etter at du hadde gått, men vi måtte hjem siden Arne ikke har ferie enda, og må på jobb i morgen tidlig.
Har dere vært inne på vg nett? Annonsen er ute. Trykk på en sak, og bilde av James dukker opp på høyre side.
Har dere vært inne på vg nett? Annonsen er ute. Trykk på en sak, og bilde av James dukker opp på høyre side.
Ja, så annonsen, men jeg kunne ikke se hele teksten...
Velkommen Kibondo!
Velkommen Kibondo!
Velkommen Kibondo.
Gry - stilig annonse:) - så får vi se hvor mange som stikker innom - det står ikke på kreativiteten iallefall:)
Anette
Gry - stilig annonse:) - så får vi se hvor mange som stikker innom - det står ikke på kreativiteten iallefall:)
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Har vært masse gjester her, så vi får håper at vi ser så trivelige ut at det er mange som ønsker å hive seg inn i gjengen. Vi har jo veldig flotte bilder da
Etter dette kan det bli folksomt på Kiel-turen
Anette
Anette
-
Har ikke sett annonsen. Vet ikke engang hvordan jeg skal leite etter den hehe. Håper den virker. Er gøy med mange chattere
Den er på vg, Elin. Bare trykk for eksempel på hovedoppslaget på vg så ser du annonsen på høyre side. Den er gul
Hehe, litt stilig. Jeg kommer nok til å kjøre slike innimellom
Da er det sikkert lurt å gjøre det når folk har ferie, om det skal gjøres i samme tidsrom på dagen - om ikke bruker det jo å være stille her på denne tida:)
Anette
Anette
-
Ja, det har du rett i. Jeg ville bare forsøke hvordan dette fungerte, og siden det er svindyrt i helgene så måtte jeg velge en ukedag. Jeg tenker jeg forsøker en fredag i 20.00 tiden en annen gang, litt må jeg jo ofre for disse sidene Nei, jeg får komme meg i køya, snakkes i morgen. Jeg har jo fri, og kan sitte her med dataen i timesvis! Eller.... jeg har avtale med mamma i morgen kl. 16.oo, øl på byen og nyte ferien. Får noen lyst til å sitte å se på folk sammen med oss, så finner dere oss vel
Kos deg i morgen - vi skal nok være på vannet hele dagen. Men vi har jo en avtale om å se på noen papirer ved en annen anledning:)
Anette
Anette
-
Jepp, det har vi, og det tror jeg kan bli artig.AnetteM skrev:Kos deg i morgen - vi skal nok være på vannet hele dagen. Men vi har jo en avtale om å se på noen papirer ved en annen anledning:)
Anette
Side 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Side 5 av 40