Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters

Side 4 av 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 4 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Tir 1 Jul - 12:36

Har du sett det er en gul/grønn ara til salgs på finn for 8000 kroner i dag? Det er billig! Så er det enda flere Jacoer Crying or Very sad Blir trist av å se hvor mange som kvitter seg med fugler nå før sommerferien. Er sikkert masse av andre levende skapninger som blir solgt på denne tiden av året også, men det er fugleannonser jeg følger med på, derfor er det de jeg ser, og legger merke til. Virker som om det er mange som har "vinter-dyr". Når sommeren kommer trengs de ikke lenger, for da er det så mye å gjøre ute av huset. Crying or Very sad
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 4 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by AnetteM Tir 1 Jul - 12:52

Skal ikke ha dårlig samvittighet for det, Gry. Klart det er deilig uten barn i blant (har jeg hørt Very Happy), det betyr ikke at de settes mindre pris på når de er der.

Mange som selger dyr før sommerferien, ja. Håper de kommer til gode hjem. For mange dyr spiller det jo ingen rolle hvor de bor, så lenge de får mat og stell, for andre har det stor betydning å ikke skifte "familie" så ofte. Marsvin tror jeg driter fullt hvem som steller dem, så lenge de får det de trenger. What a Face

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 1 Jul - 13:24

Ja, marsvin ser vel helst at menneskene ikke bryter for mye inn i deres daglige liv, så hvem som putter for i buret er nok hipp som happ Razz Synes dama begynner å bli rund nå foresten Cool Håper det er småttinger der inne, og at en eventuell fødsel vil gå fint.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 13:57

Nå skal jeg kanskje flytte igjen:) vil tilbake til Eydehavn, det eneste dumme er at det er så få leieligheter der:( men men, får bare ta tiden til hjelp så dukker der vel opp noe:) Det er jo litt greit i.o.m jeg jobber der å, så slipper jeg og bruke bilen til jobb og kan heller gå eller sykkle:) er ingen av dere som kjenner noen der som leier ut tilfeldigvis? hehe Razz
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 1 Jul - 14:00

Johan: Har jobba på Eydehavn og har familie der, men har nok mistet mye av kontaktnettet mitt etter jeg slutta jobben, så har ikke oversikt lengre. Heng opp en lapp på coop eller hva som nå er i de lokalene der, og en på saltrød senteret så burde du vel dekke hele området?

Gry: De blir utrolig store på slutten. De går gravide i ti uker, så du må nok smøre deg med tålamod:) - håper fødselen går greit. Jeg har heldigvis aldri hatt problemer med damene, men har jo opplevd noen få dødfødsler. Heldigvis ikke mange, jeg har i grunn vært veldig heldig der. c-vitaminer er jo ekstra viktig under graviditet. Jeg har sett en del marsvinsfødsler - veldig fascinerende. Og så er de utrolig søte de små!!!

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 14:05

Ja, en lapp på Prix var ikke dumt:) må kanskje prøve det Smile Så du har familie i verdens navle ja;) det er ikke værst;) hehe:)

Det er ett rekkehus til salgs, men det er på helleheia, og det blir liksom på feil side av broa igjen... men det var en grei pris med tanke på husprisene i dag, 100 kvm 2 etasjer til 1.100.000... men... skal jeg først kjøpe så må det nå være på rett side av den broa da...

Jeg er alt for hjemmekjær tror jeg Razz vil helst sparke gamlingene ut å kjøpe huset dems, men det vil de ikke gitt:P merkelige foreldre altså Razz
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 1 Jul - 14:07

Ja, har ikke begynt å vente enda, men synes hun blir rundere for hver dag. Kan godt være at det bare er inbilling altså, men de har da kost skikkelig sammen da. Smile Fikk også med meg fødselen til den jenta jeg kjøpte for noen år siden, og som viste seg å være befruktet før vi fikk henne i hus. Marsvinbabyer er bare helt fantastisk nydelige. Svina får c-vitaminer i vannet, pellets med c-vitaminer og masse grønnsaker, så da er hun vel sikret nok?
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 1 Jul - 14:09

Johan skrev:
Vil helst sparke gamlingene ut å kjøpe huset dems, men det vil de ikke gitt:P merkelige foreldre altså Razz
Phø, bare innse det, du ville helst at din mor ble boende, slik at du kunne fått niste og middag hver dag Twisted Evil
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 1 Jul - 14:17

Da er de sikret, Gry. Jeg gir ikke c-vitamin i vannet, fordi halveringstida på c-vitamin i lys gjør at det forsvinner så fort. Men det skader selvsagt ikke. Du er jo sykepleier, så du har jo kontroll på at de ikke får overdose. Jeg gir gjennom grønnsaker og pellets, og noe ekstra ved drektighet og andre tilstander som gir behov for økt dose.

Helleheia er jo koselig den, men på andre sida har jo husene litt mer personlighet. Ja, har familie der, bestefar og onkel på saltrød sida, kusine og mann på eydehavn sida av broa.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 1 Jul - 14:34

Johan skrev:Så du har familie i verdens navle ja;) det er ikke værst;) hehe:)
Æsj! Da skal jeg aldri flytte dit hvertfall! Tenk hvor ekkelt det må være å bo i en navle da! Shocked
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 14:37

Gry skrev:
Johan skrev:
Vil helst sparke gamlingene ut å kjøpe huset dems, men det vil de ikke gitt:P merkelige foreldre altså Razz
Phø, bare innse det, du ville helst at din mor ble boende, slik at du kunne fått niste og middag hver dag Twisted Evil

hehe, du tok meg der... prøvde faktisk å få mamma til og smøre niste å sende med pappa på jobb til meg, men da bare lo ho Razz hhe... men å bo i samme hus som de igjen hadde vært tortur, så det hadde jeg ikke klart altsåRazz mas om, "hvor skal du henne" "hvor var du i går", å var det du drakk for noe i går?" nei det har jeg hørt nok av... hehe:P
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 14:41

joda, helleheia er sikkert koselig, men det er liksom midt mellom barken og veden... saltrød kunne jeg aldri ha bodd, Eydehavn og Saltrød har alltid vært i krig:P hehe... så det måtte vel være den siste plassen jeg kunne bosatt meg Razz
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 1 Jul - 14:43

Jammen, Odd Espen - vi bor jo i verdens navle, vi - gjør vi ikke det da? Noen små navlelo er vi vel alle What a Face

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 14:45

hehe, de fleste mener vel at de bor i verdens navle:P

Borte bra, men hjemme best er det vel noe som heter... det stemmer egentlig veldig bra det ...
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 1 Jul - 15:12

Hvorfor sier vi egentlig "verdens navle"? Hva er så fint med navle? Hvorfor ikke si øye eller no?
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 1 Jul - 15:16

Verdens sentrum er bedre enn navle ja. Navle er ekkelt.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 15:21

hehe.. men Eydehavn er en utrolig fin plass, kan sammenlignes litt med fua til Jlo Razz hahaha...
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 1 Jul - 15:24

Hvor i alle dager har det blitt av Preben, Johan? Har ikke hørt fra han på år og dag.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 1 Jul - 15:28

Han har jobba, men han er hjemme nå, men har ikke sett noe til han, snakke med han på tlf på lørdag men... må se å få tatt meg en tur opp til han.. han kom hjem for en uke siden...
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Ons 2 Jul - 6:45

I dag har jeg vært i Risør og handla klær, for over 2000kr... på pappas regning Very Happy Også har jeg spist is og gått på brygga og kost meg Smile
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Maria Ons 2 Jul - 7:25

Odd Espen skrev:I dag har jeg vært i Risør og handla klær, for over 2000kr... på pappas regning Very Happy Også har jeg spist is og gått på brygga og kost meg Smile

Shocked

Hva er det du har kjøpt?! Gullbelagte bukser?!

OMG...! (<- kunne ikke la den vær)
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Poste by Johan Ons 2 Jul - 7:49

eee. Maria, halo!!!! Klær til oss gutter er mye dyrere enn til dere jenter!! skal jeg ha en bukse som jeg syns er god og gå med og fin i tilegg må jeg opp i hvertfall 600 kr som regel på jack&jones, så sant det ikke er salg, genser nesten det samme... så da ryker 2000 kr ganske fort etterhvert altså, det er ikke som dere jenter smo kan få masse nytt for 2000 kr...
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Maria Ons 2 Jul - 7:59

Johan skrev:eee. Maria, halo!!!! Klær til oss gutter er mye dyrere enn til dere jenter!! skal jeg ha en bukse som jeg syns er god og gå med og fin i tilegg må jeg opp i hvertfall 600 kr som regel på jack&jones, så sant det ikke er salg, genser nesten det samme... så da ryker 2000 kr ganske fort etterhvert altså, det er ikke som dere jenter smo kan få masse nytt for 2000 kr...

Nå vet jeg ikke med andre jenter, men jeg kjøper klær på salg jeg, vist jeg i det hele tatt kjøper noe.. Men uansett.. bukser til 600kr?! holy c*** Det er sikkert fordi dere skal ha såkalte jeans, eller olabukser..
Men ja, jeg syntes helt ærlig at 2000kr er MYE å handle klær for altså, med mindre man får 4-5 antrekk..
Hvorfor MÅ du på jack&jones? Syntes jeg ser ganske mye bra herreklær både på tilbudsstativer og i billigbutikker..

Jeg kjøper til og med undertøy på salg!

Kansje bare jeg er litt mindre opptatt av klærene og hva det står på dem... Neutral
Maria
Maria

Female
Antall Innlegg : 1637

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Ons 2 Jul - 8:34

Hallo da, jeg har kjøpt 2 t-skjorter, 2 gensere og 2 bukser Wink
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Ons 2 Jul - 8:49

Huff, jeg har drit vondt i magen! Neutral Så nå går jeg bare rundt å håper på at det går over før i kveld! Skal prøve å spise noe, og drikke litt vann, kanskje det hjelper...
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 4 av 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics