Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 38 av 40
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
skeeeptisk.. jaja det går vel greit.. Bare dere er snille, så er det greit...
Snille er vi, og det er andre her inne som er litt sjenerte når det gjelder "real life", selv om det sikkert er vanskelig å tro.
Håper ikke at praten går på latin, hehe går fulstendig i surr av disse navnene på fisk og planter.....
Hvor skal møtet være?
Hvor skal møtet være?
Er det noen spesielle du refererer til nå?Gry skrev:Snille er vi, og det er andre her inne som er litt sjenerte når det gjelder "real life", selv om det sikkert er vanskelig å tro.
Nå hadde ikke jeg tenkt å nevne navn, EspenOdd Espen skrev:Er det noen spesielle du refererer til nå?Gry skrev:Snille er vi, og det er andre her inne som er litt sjenerte når det gjelder "real life", selv om det sikkert er vanskelig å tro.
Hm.... er det noen som ikke er snill. Hm, det er noen som later som. skummelt.
Jeg er ikke helt sikker på hvor møtet blir enda. Jeg håper noen tilbyr seg å holde det, for det er så artig å se andres kar enn våre hver gang, og nå har vi jo bare oppdretts- og oppbevarings-kar. Ingen pene selskapskar. Det er også mulig å møtes på en kafe/restaurant om det er ønskelig, men håper det blir hjemme hos noen (hint, hint til alle medlemmene).
Jeg sender ut medlems-mail med en gang jeg har hørt med Tore om det passer for han og til søndag, men jeg tror vi kan gå ut i fra at det blir førstkommende søndag kl. 19.00
Jeg sender ut medlems-mail med en gang jeg har hørt med Tore om det passer for han og til søndag, men jeg tror vi kan gå ut i fra at det blir førstkommende søndag kl. 19.00
Trudy kommer helt fra Cape Town i Sør-Afrika for og være med på møte...
Da er det avgjort, møtet blir på søndag Da går det ikke på latin, men på Afrikaans!
Nei da, Bjørn, vi er ganske så norske av oss, men nevner latinske plante/artsnavn når vi kan det. Det er en grei måte å lære dem på, og de artene du har selv, kommer du til å lære fort. Lover.
Nei da, Bjørn, vi er ganske så norske av oss, men nevner latinske plante/artsnavn når vi kan det. Det er en grei måte å lære dem på, og de artene du har selv, kommer du til å lære fort. Lover.
Gry skrev:
Hehe vi får se, måtte lære meg Norsk, men latin vet jeg ikke om går. Vi får se.
Roy Fredrik skrev:Hvor skal vi ha møte ?
Vet ikke enda, sa Gry
Vi kan ha det hos meg, men jeg lager ikke mat, altså (er jo livredd for det etter møte hos Nina og de, hopper ikke etter wirkola om jeg kan la være, liksom:)). Eller så kan sikkert Benjamin og min far (ikke stefar, jeg er adoptert, faktisk, så han er min far ) ha det hos seg - om det blir noen folk. Eller så kan vi ha det hos noen andre, jeg er ganske fleksibel på det her, føler jeg .
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Eller - ny ide - Nina får bare komme på møter om hun baker superkaka si. Og - hun har møteplikt!
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Da stemmer jeg for at det blir hos deg Anette, så kan din FAR kanskje ha det en annen gang?
Noen som vet om det finnes noe form for liten stekeovn man bare kan plugge i kontakten? Har lyst til å bake kake, men jeg savner stekeovn!
Det finnes jo slike hybelkomfyrer med to plater og en liten stekeovn. Men nå forsøker du bare å vri samtalen bort i fra møtet fordi du gjerne ville vært der, men heller har valgt å prioritere oss bort
Ok - da så jeg på mail at det blir hos meg, så nå må det skrapes alger . Kanskje jeg kan spør min mor og min FAR( ) om de kan bake kake til oss?? Mamma baker sinnsykt gode ostekaker.
-
Å nei, ikke ostekake!!! Da må hun bake en hel en bare til meg ser du
Møte ostekake faderen at jeg har vraka bilen! Maaaria skal du på møte i Risør?
Bra dere snakker ostekake, for det har ikke jeg lyst på Men har lyst på kake! Og toast! Skal kanskje kjøpe meg toastjern her, for det er ganske deilig å lage toast av å til.
Nå er jeg sur! Skulle lage mat, men så funker jo fadern med ikke platene! Og Simen(han jeg bor med) gidder jo ikke hjelpe til en dritt, så når jeg spurte om han kunne hjelpe så snudde han seg på stolen og så på meg, for så og sette seg tilbake til å spille! Mette og Geir er på Ikea, så de kan ikke hjelpe oss! Ååh, jeg er sulten!
Side 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Side 38 av 40