Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kattetråden

+4
Odd Espen
Gry
Maria
Elin
8 posters

Side 4 av 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Gry Ons 13 Aug - 4:38

Hadde en katt som het Sessa jeg, det synes jeg er er fint navn på en katte-prinsesse.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Tor 14 Aug - 5:19

Sessa var ett flott navn. Very Happy

Litt nye bilder av Emo

Kattetråden - Page 4 Emo_1310
Jeg liker rare bilder av han!
Kattetråden - Page 4 Emo_le10

Sånn ser han ut akkurat nå
Kattetråden - Page 4 Godgut10
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Gry Tor 14 Aug - 14:30

Elin!! Du er stygg mot katten din!!! Tenk å legge ut de verste bildene du får av han! For det er vel det du gjør ??Embarassed Very Happy
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Tor 14 Aug - 14:59

*Ler rått* Jo, det er det jeg gjør. Hvem vil vel se han sitte der og posere? Twisted Evil Han er egentlig en veldig elegant og flott katt. Og i blant er han helt apekatt. I det siste tilfelle finner jeg frem kamera What a Face Han vet at jeg er glad i han... Laughing
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Liz H Tor 14 Aug - 16:01

Elin: jeg har enda ikke funnet noen eleganse i de bildene av Emo altså..... Surprised
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Tor 14 Aug - 16:04

Men det er jo fordi jeg ikke har tatt de bildene enda.....
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Liz H Tor 14 Aug - 16:08

Aha! What a Face
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Ons 20 Aug - 5:30

Er disse bildene mer elegante da?

Kattetråden - Page 4 Emo_op10

Kattetråden - Page 4 Emo_2010

Kattetråden - Page 4 Lille_10

Han er mors koseklump! Så deilig på kvelden når jeg finner frem ett teppe og han krøller seg oppi og maler. Da setter jeg på litt musikk eller en dvd og nyter livet.

Her er ett bilde av kattungen som fremdeles ikke har noe navn hehe. Hun som skal ha henne får finne ett selv. Men tror det blir tusta... Pen hybelkanin er hun:

Kattetråden - Page 4 Katt10
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Gry Ons 20 Aug - 5:56

å du skal ikke ha ungen selv? Den tror jeg at jeg hadde hatt problemer med å kvitte meg med, for hun er nydelig.
Jo da, de bildene var bedre, men jeg sliter litt med å si at han er vakker. Majestetisk og elegant ja, men vakker.... nei tror ikke det.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Ons 20 Aug - 6:00

Skulle gjerne beholdt henne, men er litt redd for at hun aldri hadde fått fred fra min fertile Emo. Hankatter skjønner ikke at når hokatten er kastrert blir det ikke noe morro. Han hadde nok gått den lille frøkna på nervene. Blir nok heller kanskje en til katt på oss om 2 år når han blir kastrert. En helligbirma eller ragdoll *drømme*

Tok Emo på fersken i å glo på denne nettsiden: http://kittywigs.com/
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Ons 20 Aug - 6:05

Husregler for katter:

Baderom
Følg alltid gjester på badet. Det er ikke nødvendig å gjøre noe. Bare sitt og glo.

Dører
Lukkede dører tillates ikke i noen rom. For å få åpnet ei dør, still deg på bakbeina og dask eller skrap med forbeina. Når døra så blir åpnet er det ikke nødvendig å bruke den. Etter åpning av utgangsdør, stiller du deg i døråpningen, halvt inne, halvt ute, og tenker på mye rart. Dette er spesielt viktig hvis det er veldig kaldt, regn, snø eller mye mygg.

Stoler og tepper
Hvis du må kaste opp, må du straks komme deg opp i en stol. Hvis du ikke greier det tidsnok, kan du bruke et orientalsk teppe. Hvis det ikke finnes noe orientalsk teppe, går også vanlige langhårstepper fint. Mens du kaster opp på teppet må du passe på å rygge like langt som en naken menneskefot.

Forstyrring
Hvis noen mennesker gjør noe, mens andre andre ikke gjør noe, skal du holde deg til de som gjør noe. Dette kalles «å hjelpe til» eller «forstyrre».

Her er reglene for «forstyrring»:

1. Når du følger med på matlaging skal du sitte rett bak kokkens venstre hæl. Du blir ikke sett, dermed er det større sjanse for å bli tråkket på, for så å bli tatt opp og trøstet.

2. Når noen leser ei bok må du komme deg inn tett under haka, mellom øynene og boka, hvis du da ikke kan legge deg tvers over selve boka.

3. For annet papirarbeid: Legg deg på papirene på en mest mulig hensiktsmessig måte, slik at så mye som mulig av papirene blir skjult. Lat som om du dormer, men fra tid til annen strekker du deg og klasker til blyanten eller pennen.

4. For folk som betaler regninger eller jobber med selvangivelsen eller julekortene må du alltid ha målet klart: Å forstyrre! Først setter du deg på papiret det jobbes med. Etter å ha blitt jaget vekk, setter du deg ved siden av og ser trist ut. Når du har blitt fjernet for andre gang dytter du penner, blyanter og viskelær ned fra bordet, en ting av gangen.

5. Når et menneske holder en avis opp foran seg må du hoppe opp på baksiden av avisen. Mennesker elsker å bli hoppet på.

6. Når et menneske arbeider ved en PC hopper du opp på pulten, spaserer over tastaturet og prøver å fange markøren på skjermen. Så legger du deg i fanget til mennesket, over begge armene.

Om å gå
Så ofte som mulig skal du sprette fram foran mennesker, så kjapt og nært som du kan. Spesielt viktig i mørket, i trapper når noen bærer på noe, og med en gang de står opp om morgenen.

Sengetid
Du skal alltid sove oppå menneskene slik at de ikke kan snu seg.

Sandkasse
Når du bruker sandkassa må du sparke ut så mye sand som mulig fra kassa. Menneskene elsker følelsen av kattesand mellom tærne.

Gjemsel
En gang i blant skal du gjemme deg et sted menneskene ikke kan finne deg. Du skal ikke, under noen omstendighet, vise deg før etter tre eller fire timer. Dette gjør at menneskene får panikk (en positiv opplevelse) fordi de tror du har stukket av eller gått deg vill. Med en gang du kommer fram vil menneskene overøse deg med klapp og andre kjærtegn. Sannsynligvis vil du få noe godt, også.

En siste tanke
Bruk alle muligheter til å komme innpå et menneske, helst ansiktet. Snu deg og vis dem rumpa di. Menneskene syns det er kjempefint, så gjør det ofte.
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Gry Ons 20 Aug - 6:33

Hihi, hysterisk vittig, også så tatt på kornet!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Liz H Ons 20 Aug - 6:41

Elin skrev:
Tok Emo på fersken i å glo på denne nettsiden: http://kittywigs.com/

lol!
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Ons 3 Sep - 5:34

Hadde litt av en skrekk dag på lørdag pale

Jeg har pleid å la Emo få komme ut litt i luftegården her, men nå er det slutt på det. Sad På lørdag hoppet han over på hønsehuset og før jeg fikk kommet meg dit var han bortevekke. Ganske fælt det, men jeg tenkte først ok han er katt han kommer seg hjem igjen og gikk opp igjen for å ete frokosten min. Klarte ikke å sitte og vente på ham etter en liten stund og gikk ut for å leite. Hørte de styggeste lydene i verden. Blanding mellom hysterisk barne hyl/gråt og kattejammer. Lydene kom fra min vakre lille pus som stod over en anna hankatt og skrek. Guri de lydene har etset seg fast i hjernen min No

Han stod mest over denne mye større katten som jeg går utfra var en hankatt. Selfølgelig ble det noen runder hvor de løp og jeg etter.. Naboer kom til. Ei dame dukket opp med en loff for å lokke dem. Hvem her har hørt om to hankatter som slutter å sloss når de ser en loff? Uansett loff eller ikke jeg fikk endelig tak i min lille terrorist. Løftet ham opp og gikk avgårde. Mens nabokjerringer kjefta: den der katten der burde ikke være ute.. Jeg bare gikk jeg, tenkte vel mest på å få dyret inn.

Kom til døra ett godt stykke unna hankatter, naboer osv og tok i lomma etter husnøkler. Da fikk katta panikk og beit! Flere ganger før jeg fikk sluppet han ned på bakken. Han stod der mens jeg åpna døra. Heiv han inn. Gikk og spylte armene. Sjekket katta. Ringte søstra mi. Dro på legevakta med mange bitt for å få stivkrampesprøyte. Har ikke hatt siden barneskolen så tenkte det var lurt. Fikk litt penselin og.

Tok noen dager før det å skrive var helt behagelig ja. Derfor får dere nyheten så seint hehe. Nå er armene nesten gode som nye og jeg kan skrive. Stivkrampesprøyta gjorde venstre armen øm i mange dager, skjønner hvorfor den var den store skrekken i 6klasse hi hi. Kommer litt gøgg ut av bittsårene på høyre armen, så da regner jeg med at armen blir god som ny. Skal foreslå biteleker til Emo eller en loff?

Har snakket med hans eier og nå skal vi prøve å få litt fortgang på avlsarbeidet hans slik at han kan kastreres. Han er jo en nydelig katt, men litt mye flytting/litt mye hormoner/litt mye revirhevding = ikke grei katt.
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Maria Ons 3 Sep - 6:59

Uff.. Forferdelig opplevelse kan jeg tenke meg! pale

Godt det går bra.. Og sårene ville jeg vasket med pyrisept når det kommer gugge..
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637
Age : 37
Bosted : Lillesand
Registration date : 03.02.2008

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Nina-Kristin Tor 4 Sep - 10:16

Stakkar deg Shocked Fy skam seg, slem Emo..No
Jeg kan høre med Lars Erik om han kan hjelpe deg å lage tak på luftegården din hvis du vil? Så kan gutten din være ute og trimme uten å kunne stikke av.
Nina-Kristin
Nina-Kristin
Nybegynner
Nybegynner

Female
Antall Innlegg : 29
Age : 49
Bosted : Haugenes zoo
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Tor 4 Sep - 10:19

Det hadde vært noe med tak. Han er ikke direkte misfornøyd med å være inne, men det kan jo hende han hadde likt å ut littegrann. Har tenkt å kjøpe sele til ham og se om det fungerer. Er ikke helt sikker for han er ganske bestemt og vil da muligens bare bli sur og ikke få glede av å være ute...
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Nina-Kristin Tor 4 Sep - 13:03

Kan nesten garantere at han bare vil legge seg ned og bli der.. Har man ikke vent katten til sele fra den var liten er det tilnærmet umulig å få til.
Skal høre med gubben når jeg kommer hjem fra jobb i kveld jeg Very Happy
Nina-Kristin
Nina-Kristin
Nybegynner
Nybegynner

Female
Antall Innlegg : 29
Age : 49
Bosted : Haugenes zoo
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Tor 4 Sep - 13:09

Han er vant med sele, men spankulerer rundt og blir sur om han "sitter fast". Drar jeg litt, drar han mere. Har hatt han ute med sele på. Var ikke noe jeg satt pris på for hva i huleste er vitsen med å følge etter katta med bånd på. Ikke særlig mer avslappende enn å løpe etter han løs.... Tror ikke jeg hadde hatt hjerte til å dra han vekk fra noe og om han hadde hoppet til hønsehuset hadde han vel ikke satt pris på å bli halt tilbake igjen igjennom løse luften.... *satt på spissen*
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Gry Tor 4 Sep - 15:43

Huff da, dette var litt av en historie, men jeg må innrømme at jeg lo høyt av dama med loff!!! Ja da, man ser en pitbull rive strupen ut på en chihuahua, hva gjør man? Frem med en loff, og alt av dyr blir snille som lam Razz Hun må jo være litt kort? Eller, hun har kanskje en veldig dressert katt som kommer når man vifter med loffen? Eller kanskje ho er ei dame som blir som et lam når gubben vifter med "loffen" og tenkte at det gjelder sikkert yre katter også? Jeg kan lage en enda lenger historie om dette altså, hjernen min elsker slikt, men jeg orker ikke skrive mer nå, på tross av manglende kattebitt i hendene. God bedring!!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Fre 5 Sep - 2:59

Takk Gry. Jeg lo og av dette med loffen. Jeg skal ta med meg en loff på byen en lørdagsnatt og oppsøke slosskamper mellom gutter (les: stille meg i taxikøen). når slosskampen starter skal jeg veive med loffen og se hva som skjer! Noen som vil være med? Vi kan jo ta en pepsi max eller no' på nærmeste utested først Very Happy
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Nina-Kristin Fre 5 Sep - 8:20

Jeg blir med Cool det kan bli interessant Suspect
Hva slags loff er best mon tro Question
Nina-Kristin
Nina-Kristin
Nybegynner
Nybegynner

Female
Antall Innlegg : 29
Age : 49
Bosted : Haugenes zoo
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Fre 5 Sep - 9:13

Nina-Kristin skrev:Jeg blir med Cool det kan bli interessant Suspect
Hva slags loff er best mon tro Question

Den med fiber? Kan fungere bra om vi må bruke den som våpen og Very Happy
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Elin Tir 9 Sep - 15:04

Nå er jeg ganske trist her jeg sitter. Så advarsel langt deprimerende innlegg:

Har hatt noen kjempestrie dager med kattene. Har jo fremdeles kattungen her fordi hun som skal ha den aldri får flyttet. Kattungen er kjempesøt, snill og grei den, men nå har da Emo funnet ut at han skal parre seg med den 16 uker gamle lillepusen.... No

Dermed har jeg stressa med å holde dem adskilt mens jeg har ringt alle mulige veterinærer å hørt om hun kan bli drektig allerede nå. Det er visstnok en liten sjanse, men mest sannsynlig ikke. Ingen av vetrinærkontorene vil kastere henne før hun er 5 måneder så det er bare å vente å se Mad Dakkars lille jenta sier nå jeg. Er ikke bra for den lille kroppen dette. Nå bor en av dem av gangen på badet, mens den andre går fritt rundt. Om natta er en i stua, mens den andre er overalt ellers. Jeg og hundene er på soverommet og hører på gnaulinga til vi sovner pale

Jeg kjøpte sele til Emo og prøvde å lufte han litt i den for han virker som han trenger noe å gjøre. Han er helt rolig når lille Nelly ikke er i rekkevidde, men allikevel litt aktivisering tenkte jeg var greit. Ut i bånd med ham. Han løp rett inni hundehuset hvor det ble masse knurring og lukting og så rett til der hvor han kan hoppe over for å komme i frihet. Ikke noe spesielt vellykket utetur kan man si for det ble mest at han prøvde å hoppe over gjerdet og jeg holdt igjen. Til slutt bar jeg ham bare inn.

Jeg måtte ut noen ærender og bestemte at Nelly skulle få trene på å være ute så satt henne i luftegården og løp avgårde. Da jeg kom hjem var hun søkk borte, men jeg fikk ikke noe panikk av det for hun må jo øve seg på mer enn akkurat hagen. Hun kom tilbake når det var mørkt og åt nesten en skål mat hehe.

Det som er mest tragisk med hele greiene var at jeg stod ved døren og kikket etter Nelly før hun kom hjem. Emo la labben (eller klorte?) på min arm så jeg klappet han litt. Stod stille vedsiden av og plutselig beit han. Beit meg til blods så jeg kvakk og slang han i veggen Sad Han løp ut i gangen så jeg bare lukket døren etter ham og satt meg for å ringe eieren. Så nå er Emo på prøvetid her. Biter han igjen kan han ikke bli. Jeg orker ikke en katt jeg er redd for.

Og nå som jeg tenker på om han skal bli eller ei går jeg ut på badet, han følger etter og hopper opp i badekaret hvor jeg har alt mitt reine undertøy i en kurv og pisser i den. Kjekt Evil or Very Mad Han har før tisset i en seng som jeg kjøpte til han før han kom i hus. Tror han satt kroken på døren for seg selv der. Utrolig trist, men jeg orker ikke ha katt som pisser over alt og biter meg. pale

Kanskje det er noe jeg gjør galt? Kanskje det vil bli bedre når kattungen drar? Kanskje hun som skal hente henne ikke vil ha henne plutselig? Kanskje jeg burde bare si ok du har ventet for lenge med å hente kattungen hun blir her? Arg innspill mottas med takk
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Age : 46
Bosted : Pendler mellom stua og akvariekjelleren min
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over
Registration date : 03.02.2008

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Gry Tir 9 Sep - 15:45

Jeg tror alle problemene har med at det er en lita jente i huset å gjøre, og at en katt bør få lov til å gå fri ute i naturen, uansett hva slags rase den er. De er villere enn hunder, og vi ville jo aldri i livet tenkt tanken på å la hunder være innesperret i et hus dag ut og dag inn (dette er ikke kritikk til deg, Elin, for det er jo bare slik det er blitt beklageligvis, rasekatter holdes inne). Nå har det endelig skjedd noe spennende i livet til Emo, en dame! Klart han vil tisse inne for å markere at her bor jeg. Ang katter og biting, så er jeg aldri overrasket over at en katt biter, og dersom det er en inne-katt, så er det noe jeg nesten forventer. Tenk hvor frustrert han er. Ikke kan han være ute, selv om det er tydelig at han ønsker å gå fritt (tenker på at han fort stikker av), ikke får han parre seg, tross ei nydelig klar dame rundt bena Suspect sikkert ikke lett for et dyr å forstå hvorfor i alle dager det er slik.

Ring hun som skal ha kattungen. Det er jo slett ikke ditt ansvar å ha henne lenger nå, så skal du se at han kanskje roer seg litt igjen.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Age : 54
Bosted : Risør
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Kattetråden - Page 4 Empty Re: Kattetråden

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 4 av 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet