Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 24 av 40
Side 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
I dag på jobb så ble jeg ganske raskt bedt om å gå å sjekke et av karrene.. Altså, innholdet.. Og der var det noen fantastisk flotte fisk.. Jeg så på dem og ble enig med meg selv om hva de måtte være.. Jeg så dem på auksjonen i kr.sand og hadde SÅ lyst på dem, men 1700kr for 6 stk ble noe drøyt for meg.. Selvom de nok er verdt det.. Det er nemlig snakk om denne flotte sjeldene cikliden fra India, som de bruker evigheter på å fange, Etroplus Canarensis..
De er ubeskrivelig pene, de søte "ansiktene", formen og fargene.. Jeg gikk flere ganger bort til karret dems bare for å se på dem.. Virkelig pene skapninger...
De er ubeskrivelig pene, de søte "ansiktene", formen og fargene.. Jeg gikk flere ganger bort til karret dems bare for å se på dem.. Virkelig pene skapninger...
En av fordelene med å jobbe i dyrebutikk det - å kunne "eie" arter som man enten ikke har råd eller plass til hjemme
Sånn fram til noen kommer og kjøper dem da....
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Liz H skrev:En av fordelene med å jobbe i dyrebutikk det - å kunne "eie" arter som man enten ikke har råd eller plass til hjemme
Nja.. For å si det sånn, så kommer det nok til å havne en gruppe av dem her hjemme...
Det er sjeldent jeg ser noe jeg bare virkelig må ha av fisk på jobb, men jeg tror ikke jeg kan la denne sjangsen gå til spille... De er ikke billige.. Men litt fordeler har man jo...
Jeg har lagt inn en imponerende videosnutt på Mimmis side hihi. Håper dere tar en kikk. http://www.123hjemmeside.no/mimmi/19525691
Ble kjempe imponert over hvor snill Enya er med lille jenta jeg
Enya er bare snill mot alle hun. Håper bare Mimmi kommer til å være snill med henne.
Må dele denne drømmen med dere
Jeg hadde en 540 liter som trengte litt vannbytte/slamsuging. Vips så hadde Thor W. Dahl hoppet oppi karet med min nye slamsuger. Da var plutselig karet stort nok til at han stod under vann og slamsugde og viste meg at dersom man lar vannet gå tilbake i karet og har filter i sugeren da kan man få ut mye dritt. Han kjeftet og var lite imponert over karet mitt... Tror dere jeg har dårlig samvittighet fordi det ligger litt grums i bunnen på karet? Eller har jeg flydd for mye på auksjoner hvor Thor er auksjonarius?
Jeg hadde en 540 liter som trengte litt vannbytte/slamsuging. Vips så hadde Thor W. Dahl hoppet oppi karet med min nye slamsuger. Da var plutselig karet stort nok til at han stod under vann og slamsugde og viste meg at dersom man lar vannet gå tilbake i karet og har filter i sugeren da kan man få ut mye dritt. Han kjeftet og var lite imponert over karet mitt... Tror dere jeg har dårlig samvittighet fordi det ligger litt grums i bunnen på karet? Eller har jeg flydd for mye på auksjoner hvor Thor er auksjonarius?
Nieda, du drømmer om ett imponerende stort kar, og en kar som kan stelle det for deg.
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
AnetteM skrev:Nieda, du drømmer om ett imponerende stort kar, og en kar som kan stelle det for deg.
hihi.. kan ikke være noe annet..
Jeg drømte og om fisk i natt. Drømte at det var noen guppier som svømte bak sofaen av all plasser. Når jeg endelig fikk fanget de, var de fulle av støv...
Sånn opplevde jeg i går da jeg skulle fange inn none adolfoier. Vips var en av dem på gulvet, og da fant jeg ut av at jeg nok kunne spandert å støvsuge litt under reolen nå ja.
Vi er noen rare akvaioter som drømmer om fisk....
Gry skrev:Sånn opplevde jeg i går da jeg skulle fange inn none adolfoier. Vips var en av dem på gulvet, og da fant jeg ut av at jeg nok kunne spandert å støvsuge litt under reolen nå ja.
Heh.. jeg opplevde en spretten guppy som hoppet i bossbrettet på jobb.. var vill panikk og plukke støv og sand for å finne fisken.. Har hendt flere ganger at de guppyene spretter ut.. noen av dem er jo helt ville..
Sånn, da sitter man og venter på tørketrommelfiksemanen - igjen.....
Den tørketrommelen der liker oppmerksomhet.. har sikkert et flott latinsknavn for det syndromet, men det kommer ikke jeg på.
Ja, kanskje det er DET som feiler'n
men om ikke trommelen blir mirakuløst helbreda i dag, så kan den få mye oppmerksomhet i et knuseri framover - for da går'n på dynga (eller hvor nå enn sånne tørketromler går når dem er kasserte)
Hva er egentlig et reparasjonsforsøk tro? Holder det at reparatøren kommer, diagnostiserer og evt skrur av en skrue? (Gjort to ganger) Eller er det bare når en del faktisk skiftes som man kan kalle det reparasjonsforsøk? (Gjort en gang)
Er jo tre forsøk på å reparere dem liksom har på seg etter forbrukerkjøpsloven. Når han fyren kommer i dag er det fjerde gang de er her....
men om ikke trommelen blir mirakuløst helbreda i dag, så kan den få mye oppmerksomhet i et knuseri framover - for da går'n på dynga (eller hvor nå enn sånne tørketromler går når dem er kasserte)
Hva er egentlig et reparasjonsforsøk tro? Holder det at reparatøren kommer, diagnostiserer og evt skrur av en skrue? (Gjort to ganger) Eller er det bare når en del faktisk skiftes som man kan kalle det reparasjonsforsøk? (Gjort en gang)
Er jo tre forsøk på å reparere dem liksom har på seg etter forbrukerkjøpsloven. Når han fyren kommer i dag er det fjerde gang de er her....
Dersom repratøren kommer og ikke får fikset det er det ett forsøk, om han lykkes i å reparere har han ikke lengre forøkt men lykkes i reprasjonen. Du bør snart bare få ny maskin syns nå jeg. Får høre med Gry hvordan ho gjorde det, men jeg tror det var mye sinne og trusler i lufta der! Gry er jo gørr skummel.. Ikke si til ho at jeg sa det? Ho leser sikkert ikke alle innleggene
Arghhhh! Nå ringte reparatøren og sa han ikke rakk hit i dag . Og vi har holdt hele dagen ledig til han. Han skulle komme i morra istedet mente han. Gjett om vi har helt fullt program i morra og ikke er hjemme???
Maskinen har helt sikkert Munchausen syndrom. De gjør alt for å få oppmerksomhet. Når de har munchausen by proxy, så skader de andre for å få oppmerksomhet...... skummelt når det er mødre som lider av det. Da er det bedre med en trommel som bare han Munchausen.
Ja, det lå sinne og aggresjon i luften da de skulle begynne å bytte ut alt av deler i maskinen for andre gang!
Ja, det lå sinne og aggresjon i luften da de skulle begynne å bytte ut alt av deler i maskinen for andre gang!
Jeg skulle ha fått Corvetta i dag, men neida. Nå får jeg den på lørdag har de sagt. Og jeg som skal hente Trudy på flyplassen i Los Angeles med den i dag. Vel får vente til lørdag da.....
Skal du la Trudy stå på flyplassen i LA i to dager?
Se, jeg laga "speilbilde av en måne i vann" i Photoshop!
Sjekk signaturen min! Det var ikke noe måne på det bildet når jeg starta å redigere...
Sjekk signaturen min! Det var ikke noe måne på det bildet når jeg starta å redigere...
*brr*
Syns synd på dere i norge! Frost om nattan og greier, nei det er jeg glad jeg går glipp av
Jeg sitter i skyggen her og fryser, må ut i sola når den kommer nå snart!
Syns synd på dere i norge! Frost om nattan og greier, nei det er jeg glad jeg går glipp av
Jeg sitter i skyggen her og fryser, må ut i sola når den kommer nå snart!
Frost om natta hmm Jeg har fått forskuddsjulegave: fiin bjørkeved. Koser meg på høstkvelder med knitring i peisen og en god kopp te. Litt lek med pus, kose med hunder som ligger og varmer tærne mine, laptoppen eller ei god bok. Jo livet er hærlig! Og Espen jeg hadde syns det var deilig og ut i sola der nede og
Sitter og redigerer hjemmesiden min nå, men IE er slem med meg. Vurderer å ta frem boka mi. Jeg leser Kongens merke av Erling Pedersen og Labyrinten av Kate Mosse. Jeg leser nesten bestandig to bøker i samme løp slik at dersom den ene blir for spennende/kjedelig eller noe sånt har jeg den andre litt hehe.
Hva leser dere fortiden? Noen som har en god bok, tegneserie, avis eller lignende å anbefale? Husker Maria nevnte en serie, men har glemt hva den het
Sitter og redigerer hjemmesiden min nå, men IE er slem med meg. Vurderer å ta frem boka mi. Jeg leser Kongens merke av Erling Pedersen og Labyrinten av Kate Mosse. Jeg leser nesten bestandig to bøker i samme løp slik at dersom den ene blir for spennende/kjedelig eller noe sånt har jeg den andre litt hehe.
Hva leser dere fortiden? Noen som har en god bok, tegneserie, avis eller lignende å anbefale? Husker Maria nevnte en serie, men har glemt hva den het
Elin skrev:Frost om natta hmm Jeg har fått forskuddsjulegave: fiin bjørkeved. Koser meg på høstkvelder med knitring i peisen og en god kopp te. Litt lek med pus, kose med hunder som ligger og varmer tærne mine, laptoppen eller ei god bok. Jo livet er hærlig! Og Espen jeg hadde syns det var deilig og ut i sola der nede og
hehe.. Twilight serien.. Er nok litt sånn ungdomsbøker egentlig.. Men forelskelse, spenning og oppgitte tenåringer.. :p
Side 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Side 24 av 40