Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 13 av 40
Side 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ble tur på meg innom auksjonen gitt..
Det ble med meg 15 stk. grønne reker.. heh.. Veldig søte.. og helt greit å gi 150kr for.. :p
Også fikk jeg hilst på Anette.
Det ble med meg 15 stk. grønne reker.. heh.. Veldig søte.. og helt greit å gi 150kr for.. :p
Også fikk jeg hilst på Anette.
Grattis med reker, og med å ha truffet Anette med klanen hennes!
Det var vel faktisk 15+.. OG de er supergrønne! Skikkelig kule.. Har ikke sluppet dem ut enda en gang og likevel ser jeg tydelig grønnfargen.. *meget fornøyd*
Gøy! I morgen selger jeg en haug med sort krystall. De har eksplodert i antall her.
Åhhh.... blir jo rent misunnelig av å høre om den ene auksjonen etter den andre - og så reker attpåtil da!
Reker (generelt) er nok en av mine favoritter i akvariene. Dessverre har jeg hatt store problemer med å opprettholde bestandene her i huset. Den ene kolonien etter den andre har dødd ut, dessverre.
Ett lyspunkt er det i rekens verden her i huset i alle fall. Den andre runden med "gule kirsebærreker" som jeg prøvde meg på, ser ut til å takle livet i akvariet sitt meget bra - og alle er fortsatt i live *kryss i taket* Og i går oppdaget jeg at den ene hoa bærer på en skikkelig klase med egg! Håper på massevis av bittesmå gule reker snart!
Reker (generelt) er nok en av mine favoritter i akvariene. Dessverre har jeg hatt store problemer med å opprettholde bestandene her i huset. Den ene kolonien etter den andre har dødd ut, dessverre.
Ett lyspunkt er det i rekens verden her i huset i alle fall. Den andre runden med "gule kirsebærreker" som jeg prøvde meg på, ser ut til å takle livet i akvariet sitt meget bra - og alle er fortsatt i live *kryss i taket* Og i går oppdaget jeg at den ene hoa bærer på en skikkelig klase med egg! Håper på massevis av bittesmå gule reker snart!
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Da slipper jeg dem ut med de andre, Gry. I dag fant jeg yngel i stor akvariet med rabauti - minst tre har vokst opp der. Det synes jeg er supergøy!
Og så lurer jeg veldig på fembåndsbarbene. Før var jo hele bunnen i 80 literen dekket av javamose, og det var der de befant seg, så dem jo aldri. Nå har jeg fjernet javamosen både fordi det samlet seg så mye dritt på bunnen, og fordi jeg aldri så fembåndsbarbene. Da har det dukket opp en som er mye mindre enn de andre, og jeg mistenker sterkt det er ett yngel. Kan det være det? Eller er de vanskeligere å drette en det? Jeg kan iallefall ikke skjønne annet enn at det må være en ungdom som har vokst opp i javajungelen.
Veldig hyggelig å hilse på deg, Maria - godt gjort å kjenne meg igjen:). Håper du blir fornøyd med fiska vi kjøpte for deg, Bjørn. De er F1, tror det der blir bra:)
Og så lurer jeg veldig på fembåndsbarbene. Før var jo hele bunnen i 80 literen dekket av javamose, og det var der de befant seg, så dem jo aldri. Nå har jeg fjernet javamosen både fordi det samlet seg så mye dritt på bunnen, og fordi jeg aldri så fembåndsbarbene. Da har det dukket opp en som er mye mindre enn de andre, og jeg mistenker sterkt det er ett yngel. Kan det være det? Eller er de vanskeligere å drette en det? Jeg kan iallefall ikke skjønne annet enn at det må være en ungdom som har vokst opp i javajungelen.
Veldig hyggelig å hilse på deg, Maria - godt gjort å kjenne meg igjen:). Håper du blir fornøyd med fiska vi kjøpte for deg, Bjørn. De er F1, tror det der blir bra:)
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Skal jo sies at jeg tok et raskt overblikk over damene i flokken og du var den eneste som lignet og som jeg ikke hatt sett før.. :p Og siden jeg viste du skulle være der, så var det ikke SÅ vanskelig.. :p
Vet a søren ang barbene jeg. Det er ikke bare en som har vekst-problemer? Vi hadde også en fembånds som var mye, mye mindre enn de andre, men selvfølgelig kan det sikkert være en yngel også.
Jeg tenkte og på det, men den er mindre enn noen av barbene var da jeg kjøpte dem. Jeg tror faktisk det er en yngel. Den er iallefall ikke resultat av noe målrettet avl:)
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Hihi, ja da er det nok ikke noe å tvile på. Det er sjeldent de krymper tror jeg.
AnetteM skrev: Håper du blir fornøyd med fiska vi kjøpte for deg, Bjørn. De er F1, tror det der blir bra:)
Det gjør jeg helt sikkert, fine yngel var det. Billig var det også...
Nå må jeg snart krabbe i seng for det blir tidlig morgen Gleder meg til auksjon, men fisking kl 6 om morran bleeeh ikke gøy.
I dag pakket jeg masse planter, røtter og utstyr merket det med selger 21 og var så fornøyd med jobben. Helt til jeg, siden jeg nå engang har dyskalkuli og ikke er helt venner med tall, sjekket selgernummer mailen min. Fant ut at jeg er selger nummer 12!! Iiiik da ble det en runde med ny pakking ellers hadde nok selger 21 blitt mer fornøyd enn meg med salget.
I dag pakket jeg masse planter, røtter og utstyr merket det med selger 21 og var så fornøyd med jobben. Helt til jeg, siden jeg nå engang har dyskalkuli og ikke er helt venner med tall, sjekket selgernummer mailen min. Fant ut at jeg er selger nummer 12!! Iiiik da ble det en runde med ny pakking ellers hadde nok selger 21 blitt mer fornøyd enn meg med salget.
Da hadde du gjort en annen selger veldig glad, Elin . Godt du oppdaget det, da!
-
Ja, her er det noe muffins som ikke går ann å ete på gang...
hehe.. Snålt..
Hvordan gikk det på auksjonen i går? Fornøyd med salgene?
Hvordan gikk det på auksjonen i går? Fornøyd med salgene?
Merkelig at bare de to siste sidene er tomme? Vel, nå er vi i gang igjen.
Auksjonen gikk bra i går. Var morro! Litt 50/50 om jeg ble fornøyd med salgene for mye av mitt gikk billig. Var ikke noe marked for apistogramma der for å si det slik. Heldigvis gikk det billig den andre veien og så jeg fikk kjøpt fine saker billig og hehe. 6 c.weitzmani i fin størrelse for 320 kr for eksempel! Kjøpte meg og noen humlegobi som Thor sa var en ubeskreven art foreløpig. Veldig pene og morsomme små tasser. Lakrisgurami av ukjent art, som skulle lage skumrede nede på sanden ble det og noen av. Samt at Frans kjøpte noen veldig tøffe halvnebb som går i mitt akvarie nå. De var og av ukjent art. Thor hadde vært i Indonesia og fisket så da ble det spennende vf fisk på meg Håper at jeg skal få til noen av dem.... skal ned å se om det blir noen bilder av dem nå.
Det har vært endel oppdateringer har jeg fått beskjed om. En av dem er at man kan trykke på "kontakt" nederst på den nederste mørkeblå stripen under her, og sende en PM til mod og admin. Kan du forsøke den Maria, slik at vi ser hva som skjer?
Jeg har ikke noe kontakt nederst på siden. Er det fordi jeg ikke skal ta kontakt med noen? Er jeg for kontaktsøkende? *fnis*
Gry skrev:Det har vært endel oppdateringer har jeg fått beskjed om. En av dem er at man kan trykke på "kontakt" nederst på den nederste mørkeblå stripen under her, og sende en PM til mod og admin. Kan du forsøke den Maria, slik at vi ser hva som skjer?
*prøvekanin*
Har sendt nå.
Elin: Weitzmani høres bra ut! Også 6 stk til 320kr! Det må jeg si.. Godt kjøp!
Disse humlegobiene.. Jeg håper ikke det er disse? http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10603? Brakkvann..
Disse humlegobiene.. Jeg håper ikke det er disse? http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10603? Brakkvann..
Skulle være ubeskrevne ferskvannshumlegobier. Veldig fornøyd med weitzmani kjøpet.
Jeg fikk pm med [Kontakt] som subject huzza er det det som skjer når man trykker på kontakt som jeg ikke har så er det greit hehehe
Jeg fikk pm med [Kontakt] som subject huzza er det det som skjer når man trykker på kontakt som jeg ikke har så er det greit hehehe
Elin skrev:Skulle være ubeskrevne ferskvannshumlegobier. Veldig fornøyd med weitzmani kjøpet.
Spennende.. Bilder!
Jeg vet ikke helt når jeg kan få hentet karret, men kansje til helgen, eller kansje onsdag, hva passer best for deg?
Side 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Side 13 av 40