Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 14 av 40
Side 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Til lørdag passer det ikke, men ellers har jeg lite planer Jeg kjøpte meg en ny 19 liter fordi jeg hadde solgt en til deg. Fikk ett nytt med lysarmatur billig av Dalhs hehehe
haha.. dødsbra.. du kunne jo bare sagt at du trengte den! :p
Da får både du, Espen og jeg PM dersom noen tar "kontakt". Dersom de sender personlig PM direkte til en av oss, får selvfølgelig ikke alle tre den, kun den som den blir sent personlig til.
Kult Gry, jo flere kokker jo mere søl! Eller ikke hehehe
Jeg tenkte det var best på den måten jeg gjorde det Maria, nå får vi jo begge to hver sin 19 liter
Her er bilder av humlegobiene som jeg med skrekk tror må være disse brakkvannsgreiene , da lever de ikke lenge hos meg <Men thor sa de var ferskvannsfisk....>
Her er halvnebb
Jeg tenkte det var best på den måten jeg gjorde det Maria, nå får vi jo begge to hver sin 19 liter
Her er bilder av humlegobiene som jeg med skrekk tror må være disse brakkvannsgreiene , da lever de ikke lenge hos meg <Men thor sa de var ferskvannsfisk....>
Her er halvnebb
Nå har jeg lovet Jan TOmmy at vi har et flott foto-forum her inne, så se til helsikkes å opprett et med en gang Elin!!! Hehe. bare tuller JT. her er linken.
https://pjatten.forumakers.com/bilder-f1/
Bare opprett nytt tema, og lag egen fotoside der, så hopper vi inn å kommenterer bildene etterhvert. Hihi, tissebildet må nesten ut dersom Jeanette synes det er greit! Det var jo fint selv om det var et tissebilde.
https://pjatten.forumakers.com/bilder-f1/
Bare opprett nytt tema, og lag egen fotoside der, så hopper vi inn å kommenterer bildene etterhvert. Hihi, tissebildet må nesten ut dersom Jeanette synes det er greit! Det var jo fint selv om det var et tissebilde.
Jeg og fotoside hmm *skeptisk* jeg tar ikke bilder av noe annet enn dyrene mine for å imponere med dem, ikke akkurat bildekvalitetsmessig noe å vise frem. Tror jeg overlater dette med kamera og ordentlige bilder til proffene... og de har vi jo noen av her
Vel, halvnebb-bildet ditt var da svært så pent og proft.
Velkomen Jan Tommy
Gjett hvilken nettside de har blokkert på skolen a!? Pjatten! Det er liksom kun jeg som bruker pjatten på skolen, men de må så klart blokke den, ikke facebook! "Alle sitter på facebook, men det er ikke noe å bry seg om, vi må blokke Pjatte, for der sitter det en hel person!"
Teite folk ass
Gjett hvilken nettside de har blokkert på skolen a!? Pjatten! Det er liksom kun jeg som bruker pjatten på skolen, men de må så klart blokke den, ikke facebook! "Alle sitter på facebook, men det er ikke noe å bry seg om, vi må blokke Pjatte, for der sitter det en hel person!"
Teite folk ass
Odd Espen skrev:
Teite folk ass
Er ikke sikkert de har blokkert den.. før i dag kom hverken jeg eller Gry inn heller. Var noe serveroppdateringer. Får håpe det er det som gjorde at du ikke kom inn
Men det kom etteller annet at jeg måtte melde ifra til webmaster på den norske skolen eller noe Men får vel håpe da! hehe...Elin skrev:Odd Espen skrev:
Teite folk ass
Er ikke sikkert de har blokkert den.. før i dag kom hverken jeg eller Gry inn heller. Var noe serveroppdateringer. Får håpe det er det som gjorde at du ikke kom inn
Men hva er den "draft" knappen til, som har kommet opp mellom "prewiew" og "send" når du skriver innlegg?
Nå ser det ut til at strømmen går ned i sjøen her på ekvator i Stillehavet. Da blir det kansje vintertreff på meg allikevel.
Krysser fingrene for at det blir vintertreff på deg Roy
Får håpe du kommer på vintertreffet Roy, selv om det ikke blir nor gøy når jeg ikke er der (det blir hvertfall ikke gøy for meg)
Noen her som vet hva "gruli" betyr? Og når man skal bruke det? Jeg husker jeg brukte det før, men nå passer det ikke inn noe sted
Noen her som vet hva "gruli" betyr? Og når man skal bruke det? Jeg husker jeg brukte det før, men nå passer det ikke inn noe sted
Sist endret av Odd Espen den Man 22 Sep - 10:05, endret 1 gang
Kanskje det, men det passer ikke haha, ikke i mitt hode hvertfall...Elin skrev:gruelig? Som i: "det var da fælt"?
Elin skrev:Kult Gry, jo flere kokker jo mere søl! Eller ikke hehehe
Her er bilder av humlegobiene som jeg med skrekk tror må være disse brakkvannsgreiene , da lever de ikke lenge hos meg
Her er halvnebb
Jeg ser ikke bildene....
Jeg ser heller ikke bildene lengre, men de var der i sta!
Ja, altså det betyr på en måte "veldig" da? Bare litt mer trykk på det liksom? Var noe sånt jeg tenkte meg...Gry skrev:Gruli= veldig Eks. jDet var da gruli mye snø ute!
Jepp, med ekstra trøkk Nei, må legge meg. Tidligvakt i morgen igjen.
Side 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Side 14 av 40