Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 27 av 40
Side 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
En HEL sekk med penger må jo ha innehold nok til noen akvarier?
Elin skrev:En HEL sekk med penger må jo ha innehold nok til noen akvarier?
Si det til ho som sitter på den.....
Kanskje det er en bitteliten sekk? Smurfesekk?
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Men vi gjorde noe som var enda lurere her hos oss. Vi presset en akvariebok på Catharina! Hehe, vi skal nok få lurt henne inn i klanen før året er omme.
Julebrus er snadder, men det må være arendals da. Espen, jeg begynner gjerne å glede meg til jul på denne tiden, og synes ikke det er tidlig i det hele tatt. Det som derimot er tidlig, er at de spyr ut julegodter og div. juleting i butikkene allerede. Det er unødvendig synes jeg. Men, gidder ikke irritere meg over det, for det er jo bare å la være å kjøpe noe før den første uken i desember.
I kveld fikk jeg f.eks gjort unna halve julebaksten, det gikk fort. Anette hadde med seg mange bokser med "bestemors" kaker i diverse utgaver, så nå er to slag i boks
Julebrus er snadder, men det må være arendals da. Espen, jeg begynner gjerne å glede meg til jul på denne tiden, og synes ikke det er tidlig i det hele tatt. Det som derimot er tidlig, er at de spyr ut julegodter og div. juleting i butikkene allerede. Det er unødvendig synes jeg. Men, gidder ikke irritere meg over det, for det er jo bare å la være å kjøpe noe før den første uken i desember.
I kveld fikk jeg f.eks gjort unna halve julebaksten, det gikk fort. Anette hadde med seg mange bokser med "bestemors" kaker i diverse utgaver, så nå er to slag i boks
Gry skrev:Men vi gjorde noe som var enda lurere her hos oss. Vi presset en akvariebok på Catharina! Hehe, vi skal nok få lurt henne inn i klanen før året er omme.
Vi får håpe på det....
Mitt plastikkjuletre ble funnet frem i forrige uke, det er like fint enda hehe. Kjøpt på plantasjen og kan pyntes. Liker ikke slike ferdig pynta saker. Liker jo best ordentlige trær, men det koster penger og jeg prioriterer andre ting enn avkappa barnåltre
Juletre pyntet med katteleker
WÆÆÆ nå slettet jeg innlegg fordi qoute ikke virket og vips så forsvant marias innlegg og midt svar står at hun har skrevet. Jeg er veldig forvirret nå...
WÆÆÆ nå slettet jeg innlegg fordi qoute ikke virket og vips så forsvant marias innlegg og midt svar står at hun har skrevet. Jeg er veldig forvirret nå...
Nei pynting skjer på lille juleaften. Planlegging og innkjøp av julepynt skjer i jan, feb,mars, april osv
[quote="Bjørn"]Eh..... vi kranglet vell ikke... ikke mye ihvertfall. Arne får ikke topp karakter av meg..... han prøver nå å presse meg til å kjøpe 3stk. akvarier.. arg... han gir seg ikke heller.. Det ender vel med at jeg MÅ kjøpe et av ham så han holder munn.
Holder aldri munn jeg Bjørn, får jo ikke solgt noe da.
Men kan jo LOVE å ikke pakke på deg akvarie. Men i steden få deg til å kjøpe fisk/reker til eksisterende kar som du har
Så nå Bjørn er det bare å komme på butikken med eller uten pengesekk.........
Holder aldri munn jeg Bjørn, får jo ikke solgt noe da.
Men kan jo LOVE å ikke pakke på deg akvarie. Men i steden få deg til å kjøpe fisk/reker til eksisterende kar som du har
Da har jeg opprettet en ny, livsviktig tråd: Juletråden!!
Arne skrev:
Neida, bare prøv å selge ting til meg du. Det er bare hyggelig, kanskje du er heldig en gang. Får jeg noe hvis jeg kommer uten pengesekken ?????? Jeg kan gjerne komme uten den serru.... hehehe
Bjørn skrev:Arne skrev:
Neida, bare prøv å selge ting til meg du. Det er bare hyggelig, kanskje du er heldig en gang. Får jeg noe hvis jeg kommer uten pengesekken ?????? Jeg kan gjerne komme uten den serru.... hehehe
Ja det er bare å komme å hjelpe meg om morgenen det, døde fisk,døde planter,osv he he skal få det helt gratis serru
Hehehe... kan sikkert hjelpe til noen ganger, men døde fisk vil jeg ikke ha.
Bjørn skrev:Hehehe... kan sikkert hjelpe til noen ganger, men døde fisk vil jeg ikke ha.
Jeg fikk for meg en skikkelig morbid tanke.....
Bjørn skrev:Hehehe... kan sikkert hjelpe til noen ganger, men døde fisk vil jeg ikke ha.
Den skal jeg huske Bjørn ,så du skal ikke se vekk i fra at jeg tar deg på ordet der.
Gry skrev:Hva tenkte du Maria?
fiskesnøre og en liten vannballong med luft... Så har man nesten "levende" fisk... Gjenvinning?
Jeg har opprettet sone hos ORIGO for RAK. Håper dere melder dere inn.
http://origo.no/-/workgroup/show/3027_risoer-akvarieklubb
http://origo.no/-/workgroup/show/3027_risoer-akvarieklubb
Vel, her nede har det ikke kommet nor julebrus, hvertfall ikke arendals! Joda, gleder meg til jul alt jeg og, men det er 20.desember når jeg skal hjem til norge! Her nede har jeg ikke kommet i julestemning enda, selv om jeg ser gradestokken av å til er under 30 Venter litt til , har jo høstferie nå jo, og neste mandag kommer familien på besøk, da skal jeg kanskje på på hotell med de en uke. Og så kanskje jeg tenker fram til julGry skrev:Julebrus er snadder, men det må være arendals da. Espen,
jeg begynner gjerne å glede meg til jul på denne tiden, og synes ikke
det er tidlig i det hele tatt. Det som derimot er tidlig, er at de spyr
ut julegodter og div. juleting i butikkene allerede. Det er unødvendig
synes jeg. Men, gidder ikke irritere meg over det, for det er jo bare å
la være å kjøpe noe før den første uken i desember.
Side 27 av 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Side 27 av 40