Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+14
jantommy
Liz H
Johan
bianca88
Roy Fredrik
Tore
KP
Arne
Maria
Odd Espen
AnetteM
Gry
Bjørn
Elin
18 posters
Side 31 av 40
Side 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hei hei og takk for velkomsten Maria har fortalt så mye hyggelig om forumet og dere, så tenkte jeg måtte hilse på
(Edited fordi jeg måtte bare se om den nye signaturen min vil komme frem )
(Edited fordi jeg måtte bare se om den nye signaturen min vil komme frem )
Skikkelig skummelt å være nybegynner på et forum, men her er vi så få at det har liksom ingen ting å si. Mye verre dersom man komme ny inn på et forum med 300 brukere, og en hard kjerne på 20 stykker som styrer alt som skjer, og som er lynkjappe til å fortelle deg at du driter deg ut dersom du spør om noe som "alle" vet, eller snakker om ting som du "ikke har noe med". Nei, store forum er skumle dersom man lar det bli en litt sur tone blant brukerne, så hold dere på matta jenter og gutter!!
til dere med hunder og katter:
kjøp furminator! GENIAL børste!
Jeg og Anne har nå flådd Chira.. nesten iallefall, aldri fått så mye pels av henne på så kort tid før..
http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=SP139_var
kjøp furminator! GENIAL børste!
Jeg og Anne har nå flådd Chira.. nesten iallefall, aldri fått så mye pels av henne på så kort tid før..
http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=SP139_var
Har vært på noen slike forum før hvor man nesten blir halshugd bare fordi man er ny, og det er ikke særlig trivelig, nei.
Og når det blir så skrekkelig mange brukere er det kjempevanskelig å bli 'kjent' med noen, føler stadig at man bare snakker med seg selv.
Dette ser ut som en trivelig plass, også så mange forskjellige underforums! Mye å snike i
Og når det blir så skrekkelig mange brukere er det kjempevanskelig å bli 'kjent' med noen, føler stadig at man bare snakker med seg selv.
Dette ser ut som en trivelig plass, også så mange forskjellige underforums! Mye å snike i
Ja, nå er det bare å snike og lese til du blir sår i øynene Vi må jobbe for at dette ikke blir et sånt surt forum, uansett hvor store vi blir. Begynner det å balle på seg, så får vi "ansette" folk som skal få nybegynnere inn i varmen, og samtidig minner de "erfarne" på at de har vært nye en gang de også. Tror ikke vi som er her nå er i fare for å bli hovne på noe tidspunkt, men man vet jo aldri hvem som melder seg inn i fremtiden
*sitter her hoven på matta* eller ikke!
Jeg har funnet ut en gang i tiden at siden jeg gjør mye små rare "feil" at dersom noen andre også gjør det blir jeg bare lykkelig.
Nå skal jeg kose meg. Hadde lyst på pizza og har kjøpt inn slike peppes greier på rema 1000 og her blir det kjøttboller hele veien. Håper det blir godt! Paprika, fersk sjampinjong(noen som kan stave det), ost og nydelig pizzasaus kan vel ikke bli galt.
Jeg har funnet ut en gang i tiden at siden jeg gjør mye små rare "feil" at dersom noen andre også gjør det blir jeg bare lykkelig.
Nå skal jeg kose meg. Hadde lyst på pizza og har kjøpt inn slike peppes greier på rema 1000 og her blir det kjøttboller hele veien. Håper det blir godt! Paprika, fersk sjampinjong(noen som kan stave det), ost og nydelig pizzasaus kan vel ikke bli galt.
Yum, høres godt ut! Her blir det indrefilet av svin med tilbehør, og fruktsalat til dessert. Tar han helt ut i dag, og har til og med kokt poteter!!
Nå skal du være glad jeg ikke har egen bil Gry. Det der hørtes nydelig ut *sikle*
Pizzan var god den og hehe
Pizzan var god den og hehe
Kan jeg komme på middagsbesøk til dere etter at vi har spist middag her?
Her er det taco på menyen i kveld. Det er en slik ting jeg bare får når jeg er her i lillesand (hvorfor finnes det ikke tacopakker i studentstørrelse?) så gleder meg
Her er det taco på menyen i kveld. Det er en slik ting jeg bare får når jeg er her i lillesand (hvorfor finnes det ikke tacopakker i studentstørrelse?) så gleder meg
Hehe, høres ut som om vi må ta en biff-kveld i løpet av vinteren?
Bjørn skrev:Har skaffet meg 10stk. Corydoras albino i dag.... AD/HD fisk... de er overalt på en gang. Snodige men artige fisk.
Stor takk til Arne.
Skulle bare mangle til en arbeidsjern som deg,
Lager til og med arbeid til meg, skulle tro at jeg ikke hadde nok å gjøre
Neida her kommer arbeidsjernet å pisker meg med ennå mere arbeid
Tusen takk for hjelpen Bjørn.
Nattens Ord.
Har du noen gang sett på andre på
din egen alder og tenkt: 'Jeg er glad jeg ikke ser så gammel ut!'..?
Mitt
navn er Berit, og jeg satt på venterommet til min nye tannlege.
Jeg
leste på diplomene på veggen og la merke til navnet hans.
Plutselig husket
jeg en høy, stilig mørkhåret gutt med det samme navnet som hadde gått i samme
klasse som meg, for sånn ca 30 år siden.
Kunne han være den samme karen som
jeg hadde vært litt betatt av den gangen?
Da jeg i midlertidig fikk se han,
ristet jeg fort av meg den tanken.
Denne halvskallede, gråhårede mannen med
det rynkete ansiktet var alt for gammel til å ha vært min klassekamerat.
Etter at han hadde undersøkt mine tenner tok nysgjerrigheten over og jeg
spurte om han hadde gått på Bekkevoll ungdomsskole.
- Joda, det hadde
han, svarte han.
- Når gikk du ut da, spurte jeg.
- Jeg var i
avgangsklassen av 1978, sa han.
- Du var i klassen min! smilte
jeg.
Han så nærmere på meg. Så sa denne stygge, gamle, halvskallede,
gråhåra, feite og ekle mannen:
- Hva underviste du i?
Har du noen gang sett på andre på
din egen alder og tenkt: 'Jeg er glad jeg ikke ser så gammel ut!'..?
Mitt
navn er Berit, og jeg satt på venterommet til min nye tannlege.
Jeg
leste på diplomene på veggen og la merke til navnet hans.
Plutselig husket
jeg en høy, stilig mørkhåret gutt med det samme navnet som hadde gått i samme
klasse som meg, for sånn ca 30 år siden.
Kunne han være den samme karen som
jeg hadde vært litt betatt av den gangen?
Da jeg i midlertidig fikk se han,
ristet jeg fort av meg den tanken.
Denne halvskallede, gråhårede mannen med
det rynkete ansiktet var alt for gammel til å ha vært min klassekamerat.
Etter at han hadde undersøkt mine tenner tok nysgjerrigheten over og jeg
spurte om han hadde gått på Bekkevoll ungdomsskole.
- Joda, det hadde
han, svarte han.
- Når gikk du ut da, spurte jeg.
- Jeg var i
avgangsklassen av 1978, sa han.
- Du var i klassen min! smilte
jeg.
Han så nærmere på meg. Så sa denne stygge, gamle, halvskallede,
gråhåra, feite og ekle mannen:
- Hva underviste du i?
Arne skrev:
Skulle bare mangle til en arbeidsjern som deg,
Lager til og med arbeid til meg, skulle tro at jeg ikke hadde nok å gjøre
Neida her kommer arbeidsjernet å pisker meg med ennå mere arbeid
Tusen takk for hjelpen Bjørn.
Liker å skape litt arbeid serru..... og så var det ganske gøy å se deg feie opp alt jeg strødde ut på gulvet, det var ganske beroligende. Neida, bare tuller. Det var drit gøy å se på. Muhahahaha.
Du må bare si i fra, så skal jeg prøve å hjelpe hvis det trengs...
Gratulerer med dagen Ann Helen!
hvis du forstatt er innom her
hvis du forstatt er innom her
Sist endret av Odd Espen den Søn 19 Okt - 9:18, endret 1 gang
*HYL!*
Mine M.mogurnda gobyer legger egg!! Steike mange egg og! frustrerende, jeg har ikke plass til dette.. Håper noen tar seg et grådig jafs av de egga snart..
Mine M.mogurnda gobyer legger egg!! Steike mange egg og! frustrerende, jeg har ikke plass til dette.. Håper noen tar seg et grådig jafs av de egga snart..
Maria, jeg har laga en liten gave til deg....
Maria har banket meg noe så saftig i monopol i helga.. Tilogmed når hun forsøkte å la meg vinne, tapte jeg så det svidde....
Maria har banket meg noe så saftig i monopol i helga.. Tilogmed når hun forsøkte å la meg vinne, tapte jeg så det svidde....
Anne skrev:Maria, jeg har laga en liten gave til deg....
Takk
Har ikke lekt med themes Bjørn, men forandret litt på layoutet til portalen
Gry skrev:Har ikke lekt med themes Bjørn, men forandret litt på layoutet til portalen
Det er ikke en mulighet å få listen over nyeste innlegg til ikke å rullere?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Nei, dessverre. Men om du trykker direkte på "forum" så vil det stå et kryss ved de trådene hvor det er kommet nye innlegg. De ruller ikke
Veldig morro start på dagen! Står opp kl 6, går til skolen kl 7, og når vi kommer på skolen ti over halv åtte får vi beskjed om at læreren vår er syk! Hvis de da hadde sagt ifra litt før kunne jeg sovet til kl 9 Nå har vi 3 timer biologi, uten lærer, skal egentlig jobbe med neste kapittel alene, men hvem gidder så tidlig på morran? Jaja, får sitte her litt til før jeg finner på noe
Men mamma, pappa, sølvi, henriette, katrine, ole marius, mormor og besta kommer i dag da! :D:D Gleder meg drit masse! Skal rett hjem etter skolen, dusje og så gå opp til hotellet og vente på mamma og pappa!
Men mamma, pappa, sølvi, henriette, katrine, ole marius, mormor og besta kommer i dag da! :D:D Gleder meg drit masse! Skal rett hjem etter skolen, dusje og så gå opp til hotellet og vente på mamma og pappa!
Side 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Side 31 av 40