Kattene i Korketrekkeren
+3
Odd Espen
Gry
Elin
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 1 av 9
Side 1 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Kattene i Korketrekkeren
Litt nye bilder av Ecco i dag.
Hadde stilt inn kameraet på feil, så maange bilder ble ikke noe av og de fleste ble kornet og mye røde øyne.
Men dette ble litt morsomt
Og her er han i kamp mot oscardama Arne hehe
Han er litt hyperaktiv for tiden, så jeg gleder meg masse til den 15/16 november for da skal jeg hente Kuru Lekekamerat må jo bli bra..
Hadde stilt inn kameraet på feil, så maange bilder ble ikke noe av og de fleste ble kornet og mye røde øyne.
Men dette ble litt morsomt
Og her er han i kamp mot oscardama Arne hehe
Han er litt hyperaktiv for tiden, så jeg gleder meg masse til den 15/16 november for da skal jeg hente Kuru Lekekamerat må jo bli bra..
Re: Kattene i Korketrekkeren
Ah, se de blå øynene da! Han er bare helt nydelig, Elin. Går det fint med han og hundene nå?
Går kjempefint med ham og hundene. De kan sove i samme seng og sofa. Er nesten litt kattens verden og hundenes verden for de sameksisterer, men leker ikke sammen. Shakira har vasket Ecco i ansiktet og Ecco har lekt med halen til Casper, så det går seg perfekt til. Vet ikke hvorfor de ikke leker sammen, men det gjør ikke Shakira og Casper heller. Egentlig like greit for vill lek passer bedre ute enn inne når man er stor hund som Casper hehe. Ecco kan finne på å spinne veggene rundt i hele stua og kjøkkenet uten at hundene gjør annet enn å kikke på meg, er nok derfor det går så bra. Hundene mine er sofapoteter akkurat som matmor innendørs. Ute er vi litt villere!
Ecco er en hærlig, rolig og avbalansert katt. Han er ikke den som sitter på fanget og koser, men han vil helst ligge rett i nærheten og blir det for stille for lenge setter han en stor labb på meg og sier miiiijaaaaaau. Da må jeg jo leke litt med ham. Bortskjemt ja Han leker masse for seg selv, men blir ekstra glad om noen kan holde litt i snora. Blir så morro å få en kattevenn til ham.
Han er nesten bannet fra soverommet for katter er nattaktive har jeg funnet ut hi hi. Han får bli med opp, men hver natt må han bare lage litt bråk, trøkke på meg, leke med dyna osv. og da blir han lurt ut og ned på kjøkkenet. Blir sikkert bra om han kan ha en annen katt og leke med nede mens jeg sover søtt.
Ecco er en hærlig, rolig og avbalansert katt. Han er ikke den som sitter på fanget og koser, men han vil helst ligge rett i nærheten og blir det for stille for lenge setter han en stor labb på meg og sier miiiijaaaaaau. Da må jeg jo leke litt med ham. Bortskjemt ja Han leker masse for seg selv, men blir ekstra glad om noen kan holde litt i snora. Blir så morro å få en kattevenn til ham.
Han er nesten bannet fra soverommet for katter er nattaktive har jeg funnet ut hi hi. Han får bli med opp, men hver natt må han bare lage litt bråk, trøkke på meg, leke med dyna osv. og da blir han lurt ut og ned på kjøkkenet. Blir sikkert bra om han kan ha en annen katt og leke med nede mens jeg sover søtt.
Så bra det går da! Det var fint å høre Gleder meg så til du får den lille hvite, og vi får bilder av henne også.
Tjaaa..... litt for spiss i ansiktet for min del da. Har du kjøpt den i stede?
Gry skrev:Tjaaa..... litt for spiss i ansiktet for min del da. Har du kjøpt den i stede?
Nei har ikke det. Venter på snøbengaljenta mi jeg. Bare vurderer sterkt denna gutten
Er veldig glad i orientaleren jeg, men det er få katter som jeg ikke liker hehe. Den jeg viste bilde av er en blå orientaler gutt på 12 uker. De har slik en flott væremåte som jeg elsker. Orientaler er siamesere med farge for å si det kort i tilfelle noen lurte på det.
Har så lyst på en lekekamerat til Ecco og vet at jeg skal ha Kuru (snøbengalen), men har ikke hørt noe derfra på en liten stund.. blir litt bekymret da.
Har så lyst på en lekekamerat til Ecco og vet at jeg skal ha Kuru (snøbengalen), men har ikke hørt noe derfra på en liten stund.. blir litt bekymret da.
Ecco er bare helt nyderlig!
Enig med Gry der, liker også best lang pels og butt snute (ikke flatt!)
Men yndlingskatta må vel bli bengal, de er bare så utrolig vakre!
Enig med Gry der, liker også best lang pels og butt snute (ikke flatt!)
Men yndlingskatta må vel bli bengal, de er bare så utrolig vakre!
Jepp, dette er et tydelig eksempel på " å ligge til lading" Pling, så er de våkne, veldig våkne, alle sammen!
Ecco vil gjerne fortelle alle andre katter at her går det ikke ann å bo. Han har blitt utsatt for grusomheter og nedverdigelse.
Ble lagt på rygg på fanget og klippet negler på! Deretter ble han fortalt at han måtte børstes fordi han slipper lange hvite hår som av en eller anna grunn alltid finner veien opp i ansiktet på matmor. Ecco prøvde en rolig måte å kravle seg bort fra armkroken i flere omganger, men torturen bare fortsatte. Han prøvde seg tilogmed på å male høylytt. Off stakkars liten katt
Ble lagt på rygg på fanget og klippet negler på! Deretter ble han fortalt at han måtte børstes fordi han slipper lange hvite hår som av en eller anna grunn alltid finner veien opp i ansiktet på matmor. Ecco prøvde en rolig måte å kravle seg bort fra armkroken i flere omganger, men torturen bare fortsatte. Han prøvde seg tilogmed på å male høylytt. Off stakkars liten katt
Det er ille å være dyr. Her klages det høylytt nesten hver dag, når Mimmi må nappes.... Ille, ille.
Ja, falt for det bildet selv og. Fint redigert hehe. Henter henne på Ulefoss, en venninne skal kjøre.
Tror du det er redigert? Tenkte kanskje hun fikk den fargen når hun fikk blitsen rett i øynene jeg.
Side 1 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 1 av 9