Kattene i Korketrekkeren
+3
Odd Espen
Gry
Elin
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 6 av 9
Side 6 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kattene i Korketrekkeren
Går greit med frøken Chanel, men kraven er på oftere enn av. Hun vil så gjerne dra av seg denne bandagen på magen.. Hun eter som en hest og drikker som en svamp, så jeg regner med at hun bare fyller opp tomrommet etter å ha blitt røska innholdet utavseg. Dakkars lille jenta..
I går var jeg med Chanel på "checkup", hva heter det på norsk? hehe. Hun er frisk som en fisk og kastreringen gikk greit. Dyrlegen var kjempeflink med henne og det var kjærlighet ved første blikk fra begge to. Liker godt alle dyrlegene på Bergmoen, syns det er verdt å kjøre dit. Var hos Tone i går, og jeg fikk ikke med meg etternavnet nei. Hun sjekket godt i alle bauger og kanter, la merke til at Chanels øyer har forskjellig størrelse og at brystet er litt flatt. Men ikke noe å bekymre seg over. Nevnte at det kom en øyespesialist den 16. februar og lurte på om jeg ville sjekke da. Var jo mest i forhold til avl av kattens søsken og foreldre osv for Chanel virker ikke plaget av øyet i det hele tatt. Ble fryktelig usikker på om jeg skal ta og sjekke eller bare tenke at hun har det bra.. Hadde jeg hatt råd hadde jeg sjekket med engang, men å ta kattepusen til spesialist koster nok ikke lite. Noen innspill?
Her er ett bilde av en hjelpsom pus. Han hjelper å fore fiskene..
Her er ett bilde av en hjelpsom pus. Han hjelper å fore fiskene..
At størrelsen på øynene er litt forskjellige har vel ikke noe med sykdom å gjøre? Nei, jeg hadde ikke betalt spes. for å se på slikt er jeg redd....
Vet ikke hva det kommer av, er vel det de ville funnet ut om jeg hadde sjekket. Om det er arv eller miljø som har gjort at det ene øyet er større enn det andre. Tror jeg heller bruker de pengene på noe annet.. selv om det hadde vært interesant å vite.
Jeg har innekatter... Lot døra stå åpen litt da hundene ville ut og gjøre sitt for å se hva de tre pusene ville synes om snø. Ecco først ut og trasket avgårde, tøffere enn toget. Valentino prøvde alle mulige utveier for å slippe å faktisk trøkke på snøen, han rista mye på labbene for å si det slik. Mens Chanel stod leeenge i døra og betraktet dette hvite, hun er jo snøbengal men dette var kanskje ikke hennes element. Legger ved en liten bildeserie jeg. Spamming er gøy! Forresten så varte utisnøen ca. 1.5 min før alle stakk inn igjen helt av seg selv
Å e detta hvite folkens
Edde greit å trøkke på
Skeptisk
E prøvå
Er jo snøbengal detta går bra!
Fyttigrisen det blir jo bare våtere og kaldere når det siver inni potepelsen
Slepp me inn!
Fløtt dæ! E e våd å kald
Å e detta hvite folkens
Edde greit å trøkke på
Skeptisk
E prøvå
Er jo snøbengal detta går bra!
Fyttigrisen det blir jo bare våtere og kaldere når det siver inni potepelsen
Slepp me inn!
Fløtt dæ! E e våd å kald
Hihi, ja spamming er gøy!! Hadde hun ikke hatt et øye som er mindre enn det andre så hadde du ikke klart å fange det skeptiske blikket, så det må du være glad for at hun har, og trygt bruke pengene på noe annet.... hehe.
Her i zoologisk hage har vi fått ny sofa
Ser det ut som jeg har sittet på Chanel?
Valentino utforsker sofan
Blir chanel døpt?
Hva syns egentlig Casper og Shakira om denna kattetråden og den nye sofan?
Pene kattene mine
Ser det ut som jeg har sittet på Chanel?
Valentino utforsker sofan
Blir chanel døpt?
Hva syns egentlig Casper og Shakira om denna kattetråden og den nye sofan?
Pene kattene mine
Nåh! Chanel har jo blitt så fin da! Fine puser du har! Men Chanell falt veldig i smak her hos meg altså..!
Takk Maria Skal passe på at hun ikke sitter i lomma di en dag du har vært her
heheh syns jeg og. Lo vel og lenge, hadde problemer med å få tatt bildet slik lo jeg.
Her står alt bra til med oss
Chanel sover og Valentino gjør seg til for kamera. Det er kamp om å få sove oppå akvariet hehe
Her sover Ecco, skjønner ikke at han får plass, men har sett to katter inni der på engang..
Mi beklagå øyebusene
Chanel sover og Valentino gjør seg til for kamera. Det er kamp om å få sove oppå akvariet hehe
Her sover Ecco, skjønner ikke at han får plass, men har sett to katter inni der på engang..
Mi beklagå øyebusene
Nåh søtingene!
Er vel ikke så lenge til Ecco skal ha dame besøk nå vel? hihi
Er vel ikke så lenge til Ecco skal ha dame besøk nå vel? hihi
Ecco er kjempeklar for damebesøk. Venter bare på at damene skal bli klare vi hehe
Bildespam! Skulle ta bilder av Chanel og Valentino og sende oppdrettere derfor ble det ikke så mye Ecco. Han ligger dessuten og snorksover oppi senga mi som han vanligvis tilbringer formiddagen med å gjøre. I mitt neste liv vil jeg bli bortskjemt katt
Denne hula/klorestativet kjøpte jeg for 100 kr og den er populær, brukes mer enn det store stativet..
Her er min Valentine
Ring meg!
Kan du vekke vraket? Hilsen Chanel
Deilig å sove asså
Plutselig er jeg på gulvet
Det skal du bare dride i
Blir litt mye katter.... syns man skal tenke mer på hunden. Hilsen Casper som ikke har noen egen tråd på pjatten stakkars. Han og Shakira går snart i protest tog.
Skal mi kline?
Denne hula/klorestativet kjøpte jeg for 100 kr og den er populær, brukes mer enn det store stativet..
Her er min Valentine
Ring meg!
Kan du vekke vraket? Hilsen Chanel
Deilig å sove asså
Plutselig er jeg på gulvet
Det skal du bare dride i
Blir litt mye katter.... syns man skal tenke mer på hunden. Hilsen Casper som ikke har noen egen tråd på pjatten stakkars. Han og Shakira går snart i protest tog.
Skal mi kline?
Her i huset er det vår....
Ecco prøver seg stadig vekk på Valentino. Han prøver seg ikke på noen, men jeg skal allikevel se om ikke det blir råd til å kastrere ham neste månedslønn. Er jo greit å være helt sikker på at ikke han blir med på laget når Ecco får damebesøk. Kan ikke tro at ragdoll/orientaler kattunger blir pene
Ecco prøver seg stadig vekk på Valentino. Han prøver seg ikke på noen, men jeg skal allikevel se om ikke det blir råd til å kastrere ham neste månedslønn. Er jo greit å være helt sikker på at ikke han blir med på laget når Ecco får damebesøk. Kan ikke tro at ragdoll/orientaler kattunger blir pene
I dag har Ecco bursdag! Har blir 1 år. Skal få tatt bilde og veid han seinere. Akkurat nå må vi fordøyde burstasfrokost som for Ecco ble royal canin hair n skin pluss ei munkelus.
Gratulererer med dagen Ecco
Gratulererer med dagen Ecco
Ecco 1 år bildespamming
Godklumpen Ecco veier 3.7 kg. Skulle gjerne sett han større, men han er ikke noe matvrak.
1åringen
Med Chanel i bakgrunnen
Får burstasklem av Valentino
Lang og gjemt katt
Så ta nå det hersens bursdagsbildet!
NÅ ER DET NOK
Slik så han ut da han kom hit for 6 måneder siden
1åringen
Med Chanel i bakgrunnen
Får burstasklem av Valentino
Lang og gjemt katt
Så ta nå det hersens bursdagsbildet!
NÅ ER DET NOK
Slik så han ut da han kom hit for 6 måneder siden
Hvorfor det er vanskelig å få ett fint bilde av Chanel
Men dette ble ikke så ille?
Her er Valentino Langbein
Men dette ble ikke så ille?
Her er Valentino Langbein
Hihi, fantastisk bilde av Langbein! Men du, har ikke øyet til Chanel blitt verre enn det var i begynnelsen? Ser nesten ut som om det klemmes mer igjen nå?
Side 6 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Kattene våre
Side 6 av 9