Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 10 av 40
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, noe sånt måtte det vært om jeg skulle hatt katt igjen. Men da må den bli liggende dersom jeg vil klappe den, og ikke plutselig sette alle klørne i meg, for da kommer sinna-Gry frem!!
Denne ville nok om den ble fryktelig fyrstyrret kommet med et langt klagende mijau og kikket bebreidende på deg. Muligens hadde han sakte og rolig rullet seg opp i stående posisjon og slentret avgårde til en plass han fikk være i fred. Klør og tenner vet han ikke at han har. Men kongelige bebreidende blikk det har han mer enn nok av....
Dyre-mennesker er nok mer passende for slike som oss ja.. :p
Garhg.. Sitter å venter som en helt på regning fra nkk.. Jeg håper så INDERLIG ikke de sender den til forje eier av Ping.. Regning, for omregisteringa.. Ringte nå for 5 min siden, trykker siste valgnr et min på to, og jeg fikk vel søren meg ikke noe svar.. Duste folk.. Og litt dustemaria som ikke klarer å holde styr på alle åpningstidene..
I dag forsvinner C. Weitzmaniene mine.. *sukk*
Men jeg har bestemt meg for å legge ned alt, og selge alt av akvarier og fisk, og da blir det sånn.. Hadde veldig lyst å beholde weitzmaniene da.. Men kansje ved en senere anledning.. Den siste mnd med akvarie hold har ødelagt litt gleden.. Jeg har drept 4 canarensis.. *hyyl* Fant TO døde i går, som i utgangspunktet var friske, og ingen tegn til sykdom eller skade på dem heller.. Så nå er jeg lettere irritert, lei meg og oppgitt.. Hjelper litt å vite at det ikke bare er meg som har mistet noen av disse altså..
Garhg.. Sitter å venter som en helt på regning fra nkk.. Jeg håper så INDERLIG ikke de sender den til forje eier av Ping.. Regning, for omregisteringa.. Ringte nå for 5 min siden, trykker siste valgnr et min på to, og jeg fikk vel søren meg ikke noe svar.. Duste folk.. Og litt dustemaria som ikke klarer å holde styr på alle åpningstidene..
I dag forsvinner C. Weitzmaniene mine.. *sukk*
Men jeg har bestemt meg for å legge ned alt, og selge alt av akvarier og fisk, og da blir det sånn.. Hadde veldig lyst å beholde weitzmaniene da.. Men kansje ved en senere anledning.. Den siste mnd med akvarie hold har ødelagt litt gleden.. Jeg har drept 4 canarensis.. *hyyl* Fant TO døde i går, som i utgangspunktet var friske, og ingen tegn til sykdom eller skade på dem heller.. Så nå er jeg lettere irritert, lei meg og oppgitt.. Hjelper litt å vite at det ikke bare er meg som har mistet noen av disse altså..
Å nei! Min eksterne harddisk gikk nesten i gulvet når den var i gang og nå høres det ut som om den knuser småstein... Alt som var på den er nok borte nå. Og det var ikke lite på den!
Maria; du kan alltids begynne med kar igjen, når gløden tar seg opp igjen, mange som har pauser, og det kan noen ganger være godt.
Elin; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEEEEEEEEEIIIIIIII!!!
Elin; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEEEEEEEEEIIIIIIII!!!
*hyyyyyl*
Pusekatten min er GAL! Solo driver i øyeblikket å kaster en lekemus veggimellom her.. Mest under sofan, hvor hun så kommer skytende ut på fremsiden og henger seg fast med klør og tenner i føttene mine.. It huuuuuurts!!
Pusekatten min er GAL! Solo driver i øyeblikket å kaster en lekemus veggimellom her.. Mest under sofan, hvor hun så kommer skytende ut på fremsiden og henger seg fast med klør og tenner i føttene mine.. It huuuuuurts!!
hei hei folkens!!! hvordan går det me dere?? Jeg har flyttet og vært uten nett lenge, men nå er det i boks:D og det er digg!
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Som jeg skrev i mailen til deg, lenge siden sist ja!!! Nå må du komme med en oppdatering på hvor i alle dager dere bor og lignende.
har ikke fått noen mail av deg jeg Gry....
Nå bor vi på Eydehavn, retteresagt Helleheia, så er jo fortsatt på feil side av brua, men nen, overlever jo det da.. vi stortrives i den nye leiligheten hvertfall:)
Har ikke fått inn noen akvarier enda, men jeg satser på å få hentet ett til helga eller begynnelsen av uka, men det følger med 2 bichirer og en øreål, det er fisk jeg ikke vil ha, men må nå huse på dem til jeg er kvitt de, de er svære, vil tippe bichisene er rundt 30 cm, og øreålen må nærme seg halvmeteren tror jeg.. om jeg husker riktig... men uansett, det karet skal bli selskapskar etterhvert, er litt usikker på str, men tror det er rundt 250 liter en vei, det er ett kar med buet front.
Så skal jeg åsså sette opp en 40 liter til reke kar er planen:)
Nå er det heldigvis bare 3 dager igjen på jobb for meg, så er det 9 dager fri!! det skal bli deilig ja!!
Nå bor vi på Eydehavn, retteresagt Helleheia, så er jo fortsatt på feil side av brua, men nen, overlever jo det da.. vi stortrives i den nye leiligheten hvertfall:)
Har ikke fått inn noen akvarier enda, men jeg satser på å få hentet ett til helga eller begynnelsen av uka, men det følger med 2 bichirer og en øreål, det er fisk jeg ikke vil ha, men må nå huse på dem til jeg er kvitt de, de er svære, vil tippe bichisene er rundt 30 cm, og øreålen må nærme seg halvmeteren tror jeg.. om jeg husker riktig... men uansett, det karet skal bli selskapskar etterhvert, er litt usikker på str, men tror det er rundt 250 liter en vei, det er ett kar med buet front.
Så skal jeg åsså sette opp en 40 liter til reke kar er planen:)
Nå er det heldigvis bare 3 dager igjen på jobb for meg, så er det 9 dager fri!! det skal bli deilig ja!!
-
Har ikke mailen kommet? Hmmm sendte svar på den jeg fikk av deg.
Ellers har jeg masse sorte og røde krystallreker til salgs når du får rekekaret igang.
Ellers har jeg masse sorte og røde krystallreker til salgs når du får rekekaret igang.
wiii! hvordan er det og ha de i samme kar? kan de krysse seg? hmmm.... kanskje jeg må ha 2 reke kar hehehe...
-
har ikke fått mailen nei gry...
Men nå tror jeg at jeg får gå å ta en dusj før jeg skal på jobb, jobber 14-22 i dag... så skal se om ikke jeg kan komme inn her igjen etter jobb å
Men nå tror jeg at jeg får gå å ta en dusj før jeg skal på jobb, jobber 14-22 i dag... så skal se om ikke jeg kan komme inn her igjen etter jobb å
-
De vil blande seg ja, jeg kjøpte i grunn bare sorte, men det dukker opp røde blant ungene.
Jeg har fått pakkekalender i posten i dag! Når jeg kom hjem fra skolen hang jeg alle pakkene på veggen, eller hvertfall de som var mulig å henge opp! Det blir morro og åpne den første, og se på gave-veggen minker, og bli minna på hvor kort tid det er igjen til jeg skal hjem!
Ta ett bilde av pakkekalenderen? Morro å se andres kalendere. Jeg har ingen, men vurderer å kjøpe kinderegg kalender selv om den er gørr dyr...
Siden vi ikke har noe jentetråd, så får jeg ta det her..
Jeg har snublet over en skikkelig god hudpleie serie.. *In love* Fikk noen slike prøver i arnedal forje dagen av noen produkter fra Shesido. Jeg testet denne vaskeskummet og nattkremen, og jeg har brukt disse de siste 4 dagene, jeg, som normalt bare pleier å sveipe en klut over ansiktet.. :p
Var å sjekket pris i dag på disse produktene og de er sviiindyre.. Heldigvis er dem veldig drøye i bruken.. Men for første gang i mitt liv, så tror jeg faktisk jeg nesten blir nødt til å kjøpe meg disse produktene..
Jeg har snublet over en skikkelig god hudpleie serie.. *In love* Fikk noen slike prøver i arnedal forje dagen av noen produkter fra Shesido. Jeg testet denne vaskeskummet og nattkremen, og jeg har brukt disse de siste 4 dagene, jeg, som normalt bare pleier å sveipe en klut over ansiktet.. :p
Var å sjekket pris i dag på disse produktene og de er sviiindyre.. Heldigvis er dem veldig drøye i bruken.. Men for første gang i mitt liv, så tror jeg faktisk jeg nesten blir nødt til å kjøpe meg disse produktene..
I går klekket Triopsene. Men kun en. Kan se at den har vokst litt i dag. Ser ut som en artemia forløpig. De kan dobble lengden sin hver dag. Er litt spennende for jeg har aldri hatt eller sett Triopser før. For de som ikke vet hva en Triops er, så er det en slags forhistorisk reke som fremdeles finnes rundt forbi i verden. Men de ser ikke ut som en vanlig reke. Se video under :
Julekalenderen min blir en kasse med 24 Corona
Julekalenderen min blir en kasse med 24 Corona
Nå er det jo snart jul vet du. Hvorfor ikke ønske deg de til jul da?Maria skrev:Siden vi ikke har noe jentetråd, så får jeg ta det her..
Gry skrev:Nå er det jo snart jul vet du. Hvorfor ikke ønske deg de til jul da?Maria skrev:Siden vi ikke har noe jentetråd, så får jeg ta det her..
heh.. har selvsagt ønsket meg disse til jul. :p Det og en parfyme (Jeg som bruker parfyme SÅ ofte ) som luker himmelskt.
Det er liksom de eneste tingene jeg kan komme opp med som jeg ønsker meg til jul..
Da er du i alle fall garantert å få det, siden du ikke har andre ønsker mener jeg. Lurt.
Hehe.. ja.. men jeg ser for meg at det kan bli litt krise siden jeg blir å gå tom før den tid.. Huden min ser faktisk helt anderledes ut nå etter kun kort tid.. Anbefales virkelig, de har forskjellige serier, sånn til forskjellige hudtyper..
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Side 10 av 40