Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 25 av 40
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hehe. Forsøkte å bli kvitt det greiene der i sta, men til ingen nytte. Vet a søren hva det er jeg.
den tingen der har jo kommet her på pjatten og nå jo Jeg blir redd! Tenk om det er noen ailiens eller noe sånt som holder på å ta over verden! De bare bruker kodeord som "pro" og "brandwith"!
Huff.... hehe. Merkelig, ser ut som et hack på et vis siden det kommer så gradvis.
Det kan jo og være det er noe feil med temaet? For det er jo ikke noe reklamegreier det går an og trykke, og det ligger i alle boksene og dekker over temaet, knappene og alt er jo over det. Jeg vet ikke jeg, men jeg tenker da at det er temaet det er noe i veien med?
Jeg kan forsøke å bytte. men da skremmer vi jo livet av Maria....
HJELP!!! Dette tema var så søtt at diabetesen min blusser opp!
Vi får bruke dette til jeg kommer hjem i morgen tidlig. Jeg skal opp klokken seks, så jeg får legge meg nå. Det er tydelig feil på det vi hadde, for det kommer reklamer overalt uansett hvor ofte jeg har forsøkt å reinnstallere det.
Oj, der var jeg nesten litt smart Det var ikke vi som hadde overskredet bredbåndet på Photobucket, men temaet vårt!
Gratulerer med dagen Anette!
Gry skrev:Jeg kan forsøke å bytte. men da skremmer vi jo livet av Maria....
haha!
Jeg skvatt faktisk litt når jeg fikk opp forumet, fikk en sånn tanke som gikk slik "Ånei, hvor er pjatten!?!"
Hvor i alle dager har du vært da Bjørn!? Det er jo år og dag siden du var her inne!!
Nå fant jeg nesten lik utgave av designet som det vi hadde vel?
Takk for alle gratulasjoner! Jeg er jo alene hjemme uten mann så flyktet til mamma og de så de kunne lage middag til meg:)
I bursdagsgave fikk jeg virus på mobilen min. Den begynte å ringe opp folk av seg selv, til og med når den var i dvalemodus. Nektet at jeg la på og, enten bare overså den det, eller så ringte den umiddelbart opp igjen. Og når jeg mottok anrop, eller skulle ringe noen, satt den de på vent:) - veldig hyggelig når noen ringer, de presenterer seg og "klikk" - er nok mange som tror jeg ikke vil snakke med de nå. Den klarte og å sende meldinger før de var ferdige. Gremlins i mobilen! Jeg har derfor ikke mobil akkurat nå - og ikke kalenderen min heller. Alle jeg glemmer at jeg skal møte - please forgive me:)
I bursdagsgave fikk jeg virus på mobilen min. Den begynte å ringe opp folk av seg selv, til og med når den var i dvalemodus. Nektet at jeg la på og, enten bare overså den det, eller så ringte den umiddelbart opp igjen. Og når jeg mottok anrop, eller skulle ringe noen, satt den de på vent:) - veldig hyggelig når noen ringer, de presenterer seg og "klikk" - er nok mange som tror jeg ikke vil snakke med de nå. Den klarte og å sende meldinger før de var ferdige. Gremlins i mobilen! Jeg har derfor ikke mobil akkurat nå - og ikke kalenderen min heller. Alle jeg glemmer at jeg skal møte - please forgive me:)
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Gry skrev:Hvor i alle dager har du vært da Bjørn!? Det er jo år og dag siden du var her inne!!
Er her stadig jeg... har bare ikke så mye jeg skulle ha sagt.
Det er bare å finne på noe. Er ikke så nøye om det er sant eller ei
ååh, kjenner det er litt deilig med besøk nå ja
Mormor og Besta kom i dag, og vi har funnet ut at jeg skal bo hos de litt av å til. Nå til helga bla. Jeg skal bo der til og med mandag, så jeg slipper så lang vei til skolen mandag morgen. De bor på Anfi rett ved skolen! Jeg skal og bo der en uke når mamma kommer ned 30.januar. Selv om det ikke er så lenge siden jul, så kjenner jeg det blir godt å komme vekk litt fra internatet igjen Det skjer så lite her for tiden syns jeg. Sitter for det meste på rommet mitt liksom. Noen andre på internatet skjønner ikke hvorfor jeg ikke bor hos mormor og besta alle de 3 ukene de er her, så jeg slipper den lange skoleveien! Men jeg har jo ikke lyst til å trenge meg så på heller, de er jo tross alt på ferie. Jeg er fult klar over at mormor sier jeg bare kan bo der så mye jeg orker, men det er jo mormor og da! Ho sier vel ja til det meste jeg vil ha? Bare så dere vet det, ho tok med seg bokser med leverpostei så jeg kunne ha til frokost mens de var her, for jeg er glad i leverpostei, men bare den ene, så da tok ho med til meg Også tok ho med tomatsuppe, som vi kan ha til lunsj noen dager... Så jeg føler jeg har trengt meg ganske mye på allerede, hehe. Det er ikke lett å ikke bli bortskjemt her altså!
Men herregud og jeg skriver da! Sikkert helt unyttig alt det jeg har skrevet, men må jo vise Bjørn hvordan det skal gjøres! Hehe...
Mormor og Besta kom i dag, og vi har funnet ut at jeg skal bo hos de litt av å til. Nå til helga bla. Jeg skal bo der til og med mandag, så jeg slipper så lang vei til skolen mandag morgen. De bor på Anfi rett ved skolen! Jeg skal og bo der en uke når mamma kommer ned 30.januar. Selv om det ikke er så lenge siden jul, så kjenner jeg det blir godt å komme vekk litt fra internatet igjen Det skjer så lite her for tiden syns jeg. Sitter for det meste på rommet mitt liksom. Noen andre på internatet skjønner ikke hvorfor jeg ikke bor hos mormor og besta alle de 3 ukene de er her, så jeg slipper den lange skoleveien! Men jeg har jo ikke lyst til å trenge meg så på heller, de er jo tross alt på ferie. Jeg er fult klar over at mormor sier jeg bare kan bo der så mye jeg orker, men det er jo mormor og da! Ho sier vel ja til det meste jeg vil ha? Bare så dere vet det, ho tok med seg bokser med leverpostei så jeg kunne ha til frokost mens de var her, for jeg er glad i leverpostei, men bare den ene, så da tok ho med til meg Også tok ho med tomatsuppe, som vi kan ha til lunsj noen dager... Så jeg føler jeg har trengt meg ganske mye på allerede, hehe. Det er ikke lett å ikke bli bortskjemt her altså!
Men herregud og jeg skriver da! Sikkert helt unyttig alt det jeg har skrevet, men må jo vise Bjørn hvordan det skal gjøres! Hehe...
Jeg tror ikke du trenger være redd for at de føler at du trenger deg på. Hva er vel koseligere enn å ha barnebarnet sitt hos seg da? Jeg synes du skal være der så mye som du har lyst til jeg. Det må da være nydelig å ha familie rundt seg.
Hehe ... jada Odd Espen. Jeg ser hvordan det kan gjøres............
Jeg får så mange grisevitser på email fra en kamerat, sitter nå her og rødmer litt. Kan ikke publisere her for da blir Gry så flau!
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Side 25 av 40