Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 32 av 40
Side 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, alt sammenKP skrev:Gry skrev:Jeg har jo et helt kar jeg skal tømme med både green, eques, sorte og brune og og og.... så jeg er ikke ute etter coryer i det hele tatt. For å være ærlig så er jeg lei coryer og vil forsøke noe annet. Det er liksom ikke noen utfordring lenger og jeg har fått de artene jeg vil ha... da må jeg videre. Litt teit sånn, vet det.
Alt går på auksjonen?
Gry skrev:Nå har jeg blitt bestemor!!
I natt, klokken 01.16 ble lille Tuva født!
Hun var 3250 g, og 48 cm, og helt nydelig! Jeg skal se om jeg kan få lagt inn bilder snart.
Gratulerer så masse!!
GRATULERER! For ei nydelig flott jente Alt står bra til med mor og barn?
Alt står bra til ja. Jeanette var bare så ufattelig flink! Fra kl 21.00 og til hun var ute så hadde hun nesten ikke pauser mellom riene, men det var kun helt til slutt, da hun måtte presse henne ut, uten ordentlige pressrier, at hun i det hele tatt kom med noen lyder som tydet på at ting var ille vondt. Jeg var så stolt av henne
Så flink! Det yngste medlemmet av pjatten *blunke blunke* er litt lett rørt. Hilse familien og si at hun er den flinkeste mamman til den peneste babyen.
Kuuult! Jeg fikk 3 poeng i gjett fisken!
Nå har vi hatt et lite Harry Potter-maraton her. Vi hadde tenkt til å se alle filmene, men vi orka ikke mer enn 3 av de. Vi ser de 2 siste en anna gang i løpet av ferien
Nå har vi hatt et lite Harry Potter-maraton her. Vi hadde tenkt til å se alle filmene, men vi orka ikke mer enn 3 av de. Vi ser de 2 siste en anna gang i løpet av ferien
Takk for det Roy! Skal bort å sniktitte litt på henne i dag også. Har vist blitt hektet!
Trenger all den hjelpen vi kan få nå med å reklamere på trådene våre om vintertreffet.
http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1026&thread_id=34879&message_id=300531&sr=1&mp=1#300531
http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1092489&page=14
http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1026&thread_id=34879&message_id=300531&sr=1&mp=1#300531
http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1092489&page=14
Ny gjettfisken er i gang, tror den er enkel, så løp inn å legg inn svar!
Gjett fisken er ikke enkel denne gangen... Har den prikkesyke kanskje
*har løpt* (Og sikkert tryna igjen )
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Pleier vi å ha snø i påsken hjemme?
Jeg håper vi får det i år hvertfall, for jeg har planlagt å gå på skitur med kvikklunsj og grille pølser!
Den gjett fisken fant jeg ikke ut av
Jeg håper vi får det i år hvertfall, for jeg har planlagt å gå på skitur med kvikklunsj og grille pølser!
Den gjett fisken fant jeg ikke ut av
Pleier vel å være litt snø til påske ja. Pølser ute er noe av det beste som finnes.
Savner du Norge -igjen- Odd Espen?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Neinei! Jeg bare gleder meg til jeg skal hjem
Jeg har det kjempe bra her jeg, så ikke noe spesielt savn nå. Jeg tror jeg ikke kommer til å ha noe mer svan til Norge mens jeg er her resten av året nå. Det er ikke lenge igjen, og jeg skal virekelig bare tenke på det som er her, og nyte det mens jeg har det Det er bare 7 uker til jeg skal hjem til påske, da har jeg allerede 10 dager hjemme. Etter påske har jeg bare 9 uker igjen her nede!
Jeg har det kjempe bra her jeg, så ikke noe spesielt savn nå. Jeg tror jeg ikke kommer til å ha noe mer svan til Norge mens jeg er her resten av året nå. Det er ikke lenge igjen, og jeg skal virekelig bare tenke på det som er her, og nyte det mens jeg har det Det er bare 7 uker til jeg skal hjem til påske, da har jeg allerede 10 dager hjemme. Etter påske har jeg bare 9 uker igjen her nede!
Gratulere med det lille mirakelet!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Og takk for ny tittel:)
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Næmun! Så utrolig søt!
-
Side 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Side 32 av 40