Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 17 av 40
Side 17 av 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Gry skrev:Du må nyte siste dagen som ungdom, Bjørn!
Grrrrrrr God jul til dere alle.....
Gratulerer med dagen Bjørn!
Håper du får dobbelt med gaver og dessert hehe
Håper du får dobbelt med gaver og dessert hehe
God Jul alle sammen!
Gratulerer med dagen Bjørn! Nissen er vel ekstra snill med deg i dag da?
Gratulerer med dagen Bjørn! Nissen er vel ekstra snill med deg i dag da?
Endelig hjemme fra jobb!
GRATULERER MED DAGEN; BJØRN!!!
Håper dere får en fin kveld alle sammen, og særlig bursdagsbarn... eh, mannen!
Ønsker dere alle en riktig God Jul !
Hilsen fra
Rocket Roy i California
Hilsen fra
Rocket Roy i California
Jeg har fått ny mobil. Kan dere sende meg en melding i løpet av kvelden, eller morgendagen, slik at jeg får inn numrene deres? Har problemer med å få flyttet dem fra den gamle mobilen og over til sim-kortet ser dere. Husk å skriv hvem dere er da
Gaven fra Arne var altså en Iphone!!! *Glis*!
Gaven fra Arne var altså en Iphone!!! *Glis*!
Da var gaveopppakningen over for vår del.
Fikk en nydelig hardanger sydd julestjerne duk av min bestemor. Av godsøssa fikk jeg CK parymen euphoria, som lukter himmelskt!! Også fikk jeg Ylvis 3.. Gleder meg til å se dette showet, digger de brødrene der.. Nye sko av gode mor, og noen søte små lykter. Fra min mormor fikk jeg slike dessertskjeer og kompotskje fra hardanger bestikk, fikk kakespade i fjor. Så nå har jeg dessert "bestikk". Det var noen av mine gaver fra kvelden. Veldig fornøyd!
Fikk en nydelig hardanger sydd julestjerne duk av min bestemor. Av godsøssa fikk jeg CK parymen euphoria, som lukter himmelskt!! Også fikk jeg Ylvis 3.. Gleder meg til å se dette showet, digger de brødrene der.. Nye sko av gode mor, og noen søte små lykter. Fra min mormor fikk jeg slike dessertskjeer og kompotskje fra hardanger bestikk, fikk kakespade i fjor. Så nå har jeg dessert "bestikk". Det var noen av mine gaver fra kvelden. Veldig fornøyd!
Her fikk jeg smykker av min bestekamerat, nei, ingen fare, han er ikke interessert i jenter Han er verdens herligste gutt, og kjempe flink til å kjøpe små oppmerksomheter uansett om det er jul eller bursdag, og i år fikk jeg armbånd og øredobber. Guro hadde laget en nydelig blånisse på ski til meg, en ganske stor en, av tovet ull og filt, den var helt nydelig, hun hadde også kjøpt to telys-holdere i sølv og rødt, ufattelig julete og flotte, og Arne hadde da kjøpt høy lysestake og bolle i samme settet, det skulle være fra Enya og Mimmi , fikk også en skjønn kongle nisse av henne. Av Jeanette fikk jeg CLean parfyme og bodylotion, og vi fikk gassovn sammen av dem, jeg slo den på for en halv time siden, og det er allerede godt og varmt her. Av pappe fikk jeg to gryter og ullsokker i et veldig stilig mønster som jeg har ønsket meg. Det er ikke pappa som har strikket altså, men samboeren. Av mamma fikk jeg en enorm spekeskinke!! Jeg hadde problemer med å løfte den, pluss en flaske vin. Av mine besteforeldre et sentrumsgavekort på 500, av svigerforeldrene mine og svoger et gavekort hos elkjøp (jippi) på 2000! Av min bror fikk vi brødboks, av James (Arne igjen) fikk jeg en flaske baylies (vet ikke helt hvordan det skrives, men vet godt hvordan det drikkes), og av Arne fikk jeg altså en Iphone 3G, etui til den og høretellefonene som jeg fikk åpne i forgårs. Jeg er kjempe fornøyd jeg Vet ikke hva Arne har fått enda, for de holder på å pakke opp der han er, så jeg får vel rapport etterpå.
Så flotte gaver dere har fått
Jeg har fått nydelig sett med bodylotion og dusjkrem fra bodyshop, konfekt, ny høye dyne, timberland støvelettene, moccamaster!, kubbelys, ny umbro genser, ny SOFA! (vel en lapp fra søstra mi hvor det står søstra mi flytta til oslo og alt jeg fikk var en gammel brukt sofa) hehe, bein til hundene, tøff tekopp med skål, te og sikkert masse jeg har glemt i farta
Ny sofa trenger jeg virkelig og min søsters er kjempefin bare for å ha sagt det hehe
Noe av det gøyeste med dagen i dag var at den tovede kattesengen falt i smak hos Serafina. Det var morro å se.
Jeg har fått nydelig sett med bodylotion og dusjkrem fra bodyshop, konfekt, ny høye dyne, timberland støvelettene, moccamaster!, kubbelys, ny umbro genser, ny SOFA! (vel en lapp fra søstra mi hvor det står søstra mi flytta til oslo og alt jeg fikk var en gammel brukt sofa) hehe, bein til hundene, tøff tekopp med skål, te og sikkert masse jeg har glemt i farta
Ny sofa trenger jeg virkelig og min søsters er kjempefin bare for å ha sagt det hehe
Noe av det gøyeste med dagen i dag var at den tovede kattesengen falt i smak hos Serafina. Det var morro å se.
Du har nå fått flotte gaver du også da! Jeg synes vi har vært veldig heldige alle tre. Men, nå er det guttas tur til å skrive hva de har fått synes jeg. Eller har de tenkt å bruke hele kvelden på å snakke med familien i stede for å skrive her?
Liten liste over hva jeg fikk;
Ørepropper
Ekstra wii-fjernkontroll
Wii-spill(Rayman, raving rabbits, Tvparty)
Genser
Hjemmelaget kniv fra besta med navnet og stjerne tegnet mitt på slira, og steinen min på håndtaket(kjempe fin!)
Masse penger fra oldemor(døde fredag ), oldemor og farmor(1800kr)
2 Gavekort på Amfi (200kr+200kr)
1 Gavekort på masse forskjellige sentre rundt forbi i Norge(200kr)
Photoshop Elements 6
Godteri
Blomster-vase-vanne-kuler-greier(ganske kule faktisk)
Hele familien fikk en gave med masse rart fra bror
Jeg og sølvi fikk film og godteri sammen fra fetter
Kjempe fornøyd jeg!
Ørepropper
Ekstra wii-fjernkontroll
Wii-spill(Rayman, raving rabbits, Tvparty)
Genser
Hjemmelaget kniv fra besta med navnet og stjerne tegnet mitt på slira, og steinen min på håndtaket(kjempe fin!)
Masse penger fra oldemor(døde fredag ), oldemor og farmor(1800kr)
2 Gavekort på Amfi (200kr+200kr)
1 Gavekort på masse forskjellige sentre rundt forbi i Norge(200kr)
Photoshop Elements 6
Godteri
Blomster-vase-vanne-kuler-greier(ganske kule faktisk)
Hele familien fikk en gave med masse rart fra bror
Jeg og sølvi fikk film og godteri sammen fra fetter
Kjempe fornøyd jeg!
Sist endret av Odd Espen den Ons 24 Des - 15:12, endret 1 gang
Ser ut som om du også har vært heldig, Espen. Trist med oldemoren din.
God jul!
Noe av det som fant veien til oss var
- flere forskjellige juleduker (flotte)
- hvert vårt sett av juleforklær og grytekluter ( så vi kan matche når vi holder på på kjøkkenet sammen)
- sammenleggbart fruktfat (!)
- div håndklær
- ringblomst-sjampo
- penger
- bok "172 timer på månen"
- Wrapmaster
- adiddas-deoen jeg ønska meg og et superlangt skjerf
- Nintendo 64 med 10-12 spill (den gaven fikk jeg av gubben for flere uker sia, for han var redd jeg var i ferd med å begynne å by på en slik på qxl, hehe)
- armbåndsur
- CD
- halm-gris (!)
- Telysestaker
- Hundene fikk diverse spiselig gaver som de knaska i seg, men papiret var minst like morsomt
- Dessuten må det nevnes at de de nye sengene våre kom i helga -og selv om det ikke egentlig var julegave, så var det rene julaften, ja!
- symaskin
- elektrisk kjøttkvern (den skal vi absolutt bruke 2. juledag for å lage kålrotstappe!)
Noe av det som fant veien til oss var
- flere forskjellige juleduker (flotte)
- hvert vårt sett av juleforklær og grytekluter ( så vi kan matche når vi holder på på kjøkkenet sammen)
- sammenleggbart fruktfat (!)
- div håndklær
- ringblomst-sjampo
- penger
- bok "172 timer på månen"
- Wrapmaster
- adiddas-deoen jeg ønska meg og et superlangt skjerf
- Nintendo 64 med 10-12 spill (den gaven fikk jeg av gubben for flere uker sia, for han var redd jeg var i ferd med å begynne å by på en slik på qxl, hehe)
- armbåndsur
- CD
- halm-gris (!)
- Telysestaker
- Hundene fikk diverse spiselig gaver som de knaska i seg, men papiret var minst like morsomt
- Dessuten må det nevnes at de de nye sengene våre kom i helga -og selv om det ikke egentlig var julegave, så var det rene julaften, ja!
- symaskin
- elektrisk kjøttkvern (den skal vi absolutt bruke 2. juledag for å lage kålrotstappe!)
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Gry skrev:Endelig hjemme fra jobb!
Takk for det Gry.... Skal hilse fra kjerringa...
Fikk en ekstra liten julegave i dag jeg. Fra undulatene mine
Elin skrev:Fikk en ekstra liten julegave i dag jeg. Fra undulatene mine
Niiice!
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Jeg tror jeg må spare på disse innleggene for alle har fått noe jeg kan ønske meg til neste år eller til bursdagen min.
Vel jeg har kun fått to julegaver siden jeg ikke er hjemme i jula. Fikk ekstern hardisk av Trudy og et fint slumrepledd fra jobben.
Men fikk noe som jeg vil gjerne kalle en julepresang. Fikk kontakt med familien min i USA som ingen har hørt noe fra på 18 år. Det var morro.
Men fikk noe som jeg vil gjerne kalle en julepresang. Fikk kontakt med familien min i USA som ingen har hørt noe fra på 18 år. Det var morro.
Næmmen! Så gøy da! Minnet meg på den julesangen om "eldste sønn i huset, og familiens sorte får, han som ingen hadde hørt i fra på fem og tyve år" hehe.
Ja det blir nesten sånn. Jeg hørte faktisk på Alf Prøysens julekveldsvise rett før jeg fikk kontakt med dem. Spooky...
Jeg fikk masse fint jeg og. Helst ville jeg vært i Thailand, der resten av familien min er (alle søskene mine, min mor og far og noen fettere og sånn:)), men når jeg først er her i Norge hjalp det med fine gaver.
Jeg fikk makro objektiv til kamperat mitt av Ole, gavekort på hudpleie av mine foreldre, klær fra min bestemor, ett nyydelig kjede av min bror, tøfler av min søster, badeolje av mine foreldre, hjemmelaget julepynt av min yngste, bodylotion av den eldste, hjemmelaget gave fra den mellomste, kokebok av min yngste bror (kan hende jeg blander hva jeg fikk av han nå, fikk så mye..), lampe av svigermor, konfekteske av tante, det samme av svigerfar, hjerter til å ha stearinlys i av Tengel, flotte krystallglass av mine besteforeldre.. og noen ting til jeg ikke husker akkurat nå. var helt overveldende. Vi fikk en flaske vin av noen venner og, og lodd av noen andre.. Har sikkert glemt noe. Har ikke fått så mange ting siden jeg fikk leker til jul, tror jeg:)
For ett par juler siden fikk jeg og Ole bare praktiske ting sammen. Gryter, bestikk og slikt.. Og jeg er så barnslig at jeg ble litt skuffet:) - var jo flotte ting, altså, men jeg synes det er litt koselig å få litt "luksusting" til meg selv og, og det skal jeg si jeg fikk i år!
Vi kjøpte tv til guttene, det ble suksess! Og Ole fikk en pc av meg, en sånn liten en som han bruker når han reiser. Asus med 160 GB minne.
Denne julekvelden var en vellykket gavekveld - gøy å gi og gøy å få!
Jeg fikk makro objektiv til kamperat mitt av Ole, gavekort på hudpleie av mine foreldre, klær fra min bestemor, ett nyydelig kjede av min bror, tøfler av min søster, badeolje av mine foreldre, hjemmelaget julepynt av min yngste, bodylotion av den eldste, hjemmelaget gave fra den mellomste, kokebok av min yngste bror (kan hende jeg blander hva jeg fikk av han nå, fikk så mye..), lampe av svigermor, konfekteske av tante, det samme av svigerfar, hjerter til å ha stearinlys i av Tengel, flotte krystallglass av mine besteforeldre.. og noen ting til jeg ikke husker akkurat nå. var helt overveldende. Vi fikk en flaske vin av noen venner og, og lodd av noen andre.. Har sikkert glemt noe. Har ikke fått så mange ting siden jeg fikk leker til jul, tror jeg:)
For ett par juler siden fikk jeg og Ole bare praktiske ting sammen. Gryter, bestikk og slikt.. Og jeg er så barnslig at jeg ble litt skuffet:) - var jo flotte ting, altså, men jeg synes det er litt koselig å få litt "luksusting" til meg selv og, og det skal jeg si jeg fikk i år!
Vi kjøpte tv til guttene, det ble suksess! Og Ole fikk en pc av meg, en sånn liten en som han bruker når han reiser. Asus med 160 GB minne.
Denne julekvelden var en vellykket gavekveld - gøy å gi og gøy å få!
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Side 17 av 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Side 17 av 40