Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 28 av 40
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Innertier på konken Elin!!! Men ikke noe sladring til noen om hva du svarte!
Gjett hvem som har fått Spotify a, Elin!
Nå er jeg kjempe spent, men jeg må først komme meg gjennom registreringen. Jeg sliter litt, for på land så kan jeg ikke velge Norge Jeg må velge spania, og da får jeg et problem når jeg skal skrive postal code!
Nå er jeg kjempe spent, men jeg må først komme meg gjennom registreringen. Jeg sliter litt, for på land så kan jeg ikke velge Norge Jeg må velge spania, og da får jeg et problem når jeg skal skrive postal code!
Hurra! Spotify er gøy altså. Lykke til med postal code...
Jeg tror jeg må vente på større bilde på den gjett fisken jeg! Hakke peiling i det hele tatt. Jeg får skylde på at jeg er litt rusten etter en god stund siden jeg har gjort noe "akvariearbeid"
Vel, kan trøste deg med at folk jeg trodde ville ta den lett har svart feil.
er det mange som har svart rett hittil, eller er det enda sjangs for å få poeng?
Tror ikke jeg kan svare på det jeg... men, generelt så er det jo gjerne slik at dersom man svarer rett før det blir lagt ut større bilde, så er det stor sjanse for å få poeng.
Noen med litt "fantasi" her? I dag er jeg helt borte, tror jeg har mista hjernen mitt et sted i drømmeland. Jeg skal skrive en liten tekst om besøket vi hadde til en tysk bar i tysktimen for litt siden. Men problemet mitt er at jeg ikke helt skjønner hva mer jeg skal skrive. For jeg har skrivd hva jeg bestilte og at det var godt, og at det var en koselig pub med koselige folk.
hva slags tema hadde puben? Var det typisk Tysk, eller var det et forsøk på å etterligne en Engelsk pub, var det masse Tyskere der, eller var det kanskje mest Nordmenn? Masse å ta tak i. Utsikten, dersom det var noe utsikt, beliggenheten i forhold til hovedgatene. osv osv
Det var en tysk pub, som egentlig bare var 3 bord med stoler Bare tyskere der, bortsett fra oss. Men jeg kan prøve å skrive noe om det, kanskje det blir mer enn 2 linjer TAkk
Serverte de mat? Berlinerboller? Hamburgere? Frankfurter? Brattwursts? Wienersnitzel? Fårikål? Taco? hehe
Jeg bestilte Lasagne, men de hadde Brattwurst og diverse andre ting og De hadde egentlig siesta når vi var der, men de holdt åpent for oss, så jeg vet ikke helt om vi fikk hele menyen, det så ikke sånn ut...
Og det kan du også skrive. Ikke alle som får servering i siestaen.
Gjett-fisken -bildet er jeg spent på! Forstår meg ikke på hva det er vi ser halefinenn på der... håper du poster større utsnitt snart Gry
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hehe, poster større i morgen Var sikker på at mange skulle tatt den jeg men...
Mine høydepunkter i februar/mars :
-Kommer hjem fra California
-Tvilling kompisser av meg fyller 30. Grisefyll på Kiel ferga.
-Vintertreffet
-Corvetta kommer til Norge
-Jeg har bursdag
-Ferie i Sør Afrika
-Og sist men ikke minst...
Jeg gifter meg !
-Kommer hjem fra California
-Tvilling kompisser av meg fyller 30. Grisefyll på Kiel ferga.
-Vintertreffet
-Corvetta kommer til Norge
-Jeg har bursdag
-Ferie i Sør Afrika
-Og sist men ikke minst...
Jeg gifter meg !
Og vi som har fått invitasjon til bryllup og har takket nei da....
men til dere som lurer på hvorfor vi ikke reiser i bryllupet.... han skal gifte seg i Afrika!!! Hehe. Vi får ta en tur ut å spise og feire dere når dere kommer til gamlelandet.
men til dere som lurer på hvorfor vi ikke reiser i bryllupet.... han skal gifte seg i Afrika!!! Hehe. Vi får ta en tur ut å spise og feire dere når dere kommer til gamlelandet.
Jeg har også noe å glede meg til.
Jeg skal bli bestemor
jeg skal få utstillings-undulater
vintertreffet
ikke verst det midt på vinteren?
Jeg skal bli bestemor
jeg skal få utstillings-undulater
vintertreffet
ikke verst det midt på vinteren?
Ja litt ekstra feiring skader ikke hehe
Utstillings undulater ? Utstoppa som man kan ha på utstilling på peishylla ? hehe
Utstillings undulater ? Utstoppa som man kan ha på utstilling på peishylla ? hehe
hahah nå er jeg glad du ikke kalte dem utstillingsundiser....
Det skjer en ting framover her og. Juleball, turer med Bhr(ny gruppe kom i går), osvosv. Jeg har ikke oversikt over alt.
Men fremfor alt er vel at mamma kommer i morra? Jeg har søkt om fri, så jeg har lang helg! Jeg fikk fri mandag og tirsdag. Eller fri blir kanskje feil å si, da det er "studiedag". Vi får 3 studiedager i året, som man kan bruke til studier. Mine studier er da ferielivet
I dag har vi hatt kosekveld, som vi har hver torsdag, vi har hatt det koselig samme og spist kake og pjatta i vei. Jeg lurer litt på hvor jeg fikk humoren min i dag, for jeg kom med noen litt tørr-humor komentarer. For eksempel så satt det ei som tulla med at ho hadde fått flatlus i rompa, og jeg spurte videre i en tullete tone "er det fordi du har sotte på de det eller?". Jeg pleier jo ikke si sånt jeg. "Alle", eller hvertfall de som hørte det, fikk jo latterkrampe, og jeg med! Senere snakket vi om hvilke kjæledyr vi kunne ha på rommene. Og videre snakket noen om en som har "skinna" seg, så de kaller han rotta. Jeg med min komentar da var "Torolf(som "rotta" bor med) har fisk og rotte på rommet han", igjen alle som hørte det fikk latterkrampe! Og sånne komentarer fortsatte jeg med. Jeg skjønner ikke hvor de kom fra jeg!
Men fremfor alt er vel at mamma kommer i morra? Jeg har søkt om fri, så jeg har lang helg! Jeg fikk fri mandag og tirsdag. Eller fri blir kanskje feil å si, da det er "studiedag". Vi får 3 studiedager i året, som man kan bruke til studier. Mine studier er da ferielivet
I dag har vi hatt kosekveld, som vi har hver torsdag, vi har hatt det koselig samme og spist kake og pjatta i vei. Jeg lurer litt på hvor jeg fikk humoren min i dag, for jeg kom med noen litt tørr-humor komentarer. For eksempel så satt det ei som tulla med at ho hadde fått flatlus i rompa, og jeg spurte videre i en tullete tone "er det fordi du har sotte på de det eller?". Jeg pleier jo ikke si sånt jeg. "Alle", eller hvertfall de som hørte det, fikk jo latterkrampe, og jeg med! Senere snakket vi om hvilke kjæledyr vi kunne ha på rommene. Og videre snakket noen om en som har "skinna" seg, så de kaller han rotta. Jeg med min komentar da var "Torolf(som "rotta" bor med) har fisk og rotte på rommet han", igjen alle som hørte det fikk latterkrampe! Og sånne komentarer fortsatte jeg med. Jeg skjønner ikke hvor de kom fra jeg!
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Side 28 av 40