Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 34 av 40
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hjelp, nå ble jeg sykt redd! Jeg kommer inn på rommet mitt å ser på oc'n, hvor et msn-vindu blinker. Det er Sølvi(søstra mi), ho har kobla fra nå, men jeg leser det som står der. Og der stod det;
Sølvi sier:
- sølvi skriker: Robin HJELP!! hent et hånkle, jeg er på espen sitt rom!! FORT!!
- hvordan tror du det gikk til?
- haha
Jeg ble syyykt redd, og håper detta var en dårlig spøk!
Sølvi sier:
- sølvi skriker: Robin HJELP!! hent et hånkle, jeg er på espen sitt rom!! FORT!!
- hvordan tror du det gikk til?
- haha
Jeg ble syyykt redd, og håper detta var en dårlig spøk!
Ja, der ser dere hva jeg har måttet leve med, er det rart jeg flytta?
Hehe, det var bare Sølvi som skulle prøve å fikse pumpa i det ene akvariet Så spratt det visst en slange av så det spruta vann over alt! Det var ikke så stor krise da, bortsett fra at ho måtte skifte sokker, stakkar...
Odd Espen sendte en invite på spotify til Anne i går (tusen takk!), men hun har ikke fått noe mail? Hvordan gjøres det her?
Du trenger vel ikke noe mail. Du bare går inn på http://www.spotify.com/ og free hvor du kan plotte inn invite for å laste ned streameren/programmet?
Elin skrev:Du trenger vel ikke noe mail. Du bare går inn på http://www.spotify.com/ og free hvor du kan plotte inn invite for å laste ned streameren/programmet?
mene.. Hvordan kan hun vite invite koden? når hun ikke har fått noen? Odd Espeeen!?!
Å da misforstod jeg hehe, trodde invite var at han sendte kode *slår meg selv litt i panna* sånn går det når jeg prøver å gjøre flere ting på engang.
hehe.. ja.. mulig.. jeg aner ikke jeg altså.. Odd espen, vist du har koden som anne trenger, gidder du å sende den til meg i pm, vær så snill?
Jeg kan se om jeg finner den, hvis ikke lager jeg en ny kode som jeg kan sende til min andre mail
Odd Espen: Jeg skulle sende en gedigen virtuell knuseklem fra Anne, som takk!
Tester nye smilies
Stilig! Jeg har nå lagt til flere smilies! Hvis dere trykker på "vis flere smil" -> "smilies 2" så har dere de!
Jeg måtte bare teste ut
Stilig! Jeg har nå lagt til flere smilies! Hvis dere trykker på "vis flere smil" -> "smilies 2" så har dere de!
Jeg måtte bare teste ut
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hehe! Bra dere likte de Nå er det bare det å lære seg kodene til de forskjellige, det var vanskelig å ta noen som ikke var tatt
Syns at gjett fisken er vanskelig i det siste Mye bedre om det bare hadde vært bilder av fisker jeg kan!
Da puster jeg letta ut for at dersom du vet at jeg kan dem kan jeg ikke være dårligre enn at jeg gjetter i hytt og gevær for at det skal være sant
Jeg er egentlig ganske dårlig på de gjett-fisken-konkene, de fleste gangene gidder jeg ikke gjette engang
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Side 34 av 40