Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 35 av 40
Side 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Men denne er jo enkel. Jeg har jo vist halve fisken nesten.
Det hjelper jo ikke når jeg ikke har peiling på hva jeg skal søke på Det er jo akkuat som om jeg skulle ha kjøpt meg en ny fisk. Det eneste jeg vet er at den er stor og grå, hva skal jeg søke på? (oj, det rimte'! )
Det kunne like godt vært en pacu for min del liksom, eller ok, jeg ser at det ikke er en pacu, men det kunne vært det
Det kunne like godt vært en pacu for min del liksom, eller ok, jeg ser at det ikke er en pacu, men det kunne vært det
... lysegrå?
Den er jo grå!? Alle ser at den er grå? Eller kanskje det er litt grønnskjær i den eller no...
Den er jo grå!? Alle ser at den er grå? Eller kanskje det er litt grønnskjær i den eller no...
Brun!
Eller lysegrå rimer jo egentlig på grå, men det gjør og blå! Det rima jo å!
blåblåblåblåblåblåblåblåblå
Eller lysegrå rimer jo egentlig på grå, men det gjør og blå! Det rima jo å!
blåblåblåblåblåblåblåblåblå
Hehe, jeg "prøvde" jo da! Jeg søkte på "blå/blue" på Af, og tok den som ligna mest
Ok, men du gir deg vel ikke? Legger meg nå, og forventer rett svar når jeg sjekker i morgen.
Jeg skal jo sove nå jeg og! Men jeg skal prøve litt igjen i morra ja...
Gah.. etter 4 telefoner og internettleting fant jeg ENDELIG noen som har kattemat i 10kg, hundemat i 8kg OG fortønner!
Stress.. Burde være smått obligatorisk å ha fortønner inne til kunder.. Også irriterer jeg meg grønn over at Royal Canin har SLUTTET å lage foret jeg bruker til hundene i 8kg sekker! Møkk!
Stress.. Burde være smått obligatorisk å ha fortønner inne til kunder.. Også irriterer jeg meg grønn over at Royal Canin har SLUTTET å lage foret jeg bruker til hundene i 8kg sekker! Møkk!
Er ikke lett med hunde -og kattemat. Jeg er nesten mer kresen på vegne av dem enn meg selv haha. Bare til eksempel, jeg ble plutselig usikker på en liten pose med kattungemat og smakte likså greit. Det var ikke nam nam, men smakte ikke harskt. Datoen var borte dermed måtte mor sjekke. Kattene kikket litt rart på meg
Elin skrev:Er ikke lett med hunde -og kattemat. Jeg er nesten mer kresen på vegne av dem enn meg selv haha. Bare til eksempel, jeg ble plutselig usikker på en liten pose med kattungemat og smakte likså greit. Det var ikke nam nam, men smakte ikke harskt. Datoen var borte dermed måtte mor sjekke. Kattene kikket litt rart på meg
haha! Dødsbra!
Ja, er litt sær jeg og.. Og spesielt på hvor jeg handler.. Skal gjerne ha alt på en plass.. :p Sjekka litt priser, og seriøst, dette RC foret har rare priser.. 4kg Hari&skin koster 409kr mens 10kg koster 619kr! får liksom 6kg ekstra for 210kr... Det er de oppgitte prisene RC gir ut.. Også fortønner, en plass jeg ringte så skulle de ha betalt for den tønna!? Tønner de får GRATIS innimellom for å gi til kunder.. Nei, jeg kjører heller litt ekstra og betaler en tier i bom for å få gratis fortønne, hvor de har kattemat, hundemat, OG hundepølsene vi bruker samlet.. *særing*
Tror nesten du må kjefte på RC i stede for på butikkene når det gjelder de fortønnene. RC kjører stadig reklamer om gratis tønner, men får butikkene her nede på Sørlandet dem? Nei. Det er butikkene på Østlandet og i store byer som blir prioritert. Skikkelig ekkelt for de som jobber i butikkene vil jeg tro....
Er helt enig med logikken din Maria, så da er vel jeg og sær hehe
Hehe, nei, man forventer jo at butikkene skal ha inne det de reklamerer med, men slik er det å være i kjede. Man står på reklame-listen, men får altså ikke alltid produktene.
Gry skrev:Tror nesten du må kjefte på RC i stede for på butikkene når det gjelder de fortønnene. RC kjører stadig reklamer om gratis tønner, men får butikkene her nede på Sørlandet dem? Nei. Det er butikkene på Østlandet og i store byer som blir prioritert. Skikkelig ekkelt for de som jobber i butikkene vil jeg tro....
Nei, det er greit.. :p Men er ja, litt irritert på RC at de ikke sender ut jevnlig hitover og. Er ikke butikkene som skal ha skylden for det, helt sant.. :p Men en butikk jeg snakketm ed hadde kjøpt inn tønner selv, som de solgte for 200kr.. Om jeg selv skal KJØPE en tønne, så kan jeg jo heller gå å kjøpe en vanlig sånn tønne.. :p
Men fikk no to tønner med meg i dag, i ypperlig størrelse!
Odd Espen skrev:Hva slags tønner er det egentlig dere snakker om?
Fortønner.. Slike dyrebutikkene gjerne får fra Royal Canin, Precept, Hills, o.l. forprodusenter til dyr. Er oppbevaringstønner til hund/kattemat.
hihi.. *fornøyd maria* Snille Odd Espen donerte enda en invite til brox familien, så nå har jeg også spotify.. Morro.
Uten at dere skal tro jeg er sprø nå, men dere burde sjekke ut Katzenjammer.. Morro musikk.. OG norskt frøken band.. A bar in amsterdam er veldig bra.
Uten at dere skal tro jeg er sprø nå, men dere burde sjekke ut Katzenjammer.. Morro musikk.. OG norskt frøken band.. A bar in amsterdam er veldig bra.
Tihi.. -> http://www.fvn.no/lokalt/lillesand/article652020.ece
Mammas bil står i hi til mandag til den skal til doktoren..
Mammas bil står i hi til mandag til den skal til doktoren..
Hehe, det er litt tabbe da!
Men nå skal Oddemann sove! Deilig med helg, legge seg tidlig og stå opp seint Eller, skal stå opp 9tia, for å få frokost, men alikavel litt deilig!
Også ønsker jeg dere som skal på treff i morra en riktig god helg!! Dere får kose dere masse, og litt for meg og!
Men nå skal Oddemann sove! Deilig med helg, legge seg tidlig og stå opp seint Eller, skal stå opp 9tia, for å få frokost, men alikavel litt deilig!
Også ønsker jeg dere som skal på treff i morra en riktig god helg!! Dere får kose dere masse, og litt for meg og!
Side 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Side 35 av 40